چه بناهای می کند بریتانیا نیاز دارید ؟

بوریس جانسون به تازگی در توئیتر خود نوشت که "ما نمی توانیم در حال حاضر سعی کنید برای ویرایش یا سانسور گذشته ما

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

بوریس جانسون به تازگی در توئیتر خود نوشت که "ما نمی توانیم در حال حاضر سعی کنید برای ویرایش یا سانسور گذشته ما است. ما نمی توانیم وانمود به تاریخ های مختلف. این مجسمه در شهرستانها و شهرهای کوچک قرار داده شد تا توسط نسل های قبلی". من دوست نداشتن افراط گرایی از زبان است که نشانه twittersphere اما این واقعا fatuous بی معنی است. البته ما "ویرایش" در گذشته ما به عنوان ما تاکید و آشکار لحظه در آن است. البته ما می توانیم سانسور, چگونه آن را نشان داده است. جانسون خود اقدام به نوشتن تاریخ از چرچیل برای رسیدن به این هدف (نه این که آن را خوب به جز در مورد چگونه چرچیل نوشت).

من استقبال تخریب مجسمه بریستول slaver Colston از خود را پایه و نورد آن را به زیر بشکهای و حول آن به آب است. او galleons همین برای بسیاری از بردگان. آن است که یک عمل خرابکاری. هیچ یک از اموال آسیب دیده بود. هیچ یک صدمه دیده شد مگر اینکه شما تعداد عزت مناسب از کسانی که چسبیده به اعتقاد خود را که انگلستان سیستم کلاس یک نجات دهنده جهان تمدن و هرگز ظالم.

پاکسازی آثار ما در این راه است وارونه. ما در واقع یادگیری در مورد آنچه که آنها نماد. کسانی که شکایت دارند که آن را از بین می برد و تاریخ کاملا اشتباه است. در خوراک توییتر خود نخست وزیر ادعا می کند که "مجسمه آموزش ما در مورد گذشته ما با تمام آن گناهان. به اشک آنها را پایین خواهد بود به دروغ درباره ما تاریخچه و فقر آموزش و پرورش نسل های آینده". اشتباه دوباره! آن است که راه آنها در حال حاضر حفظ شده است که بازتولید فرهنگ انکار و جهل. زمانی که گذشته است همواره توسط زهوار در رفته mystifications تاریخ این است که به شدت به تدریس و هیچ کس معتقد است که در آن همه شور و شوق از دست داده است.

حقیقت آشکار این است که بریتانیا است unhealthily وسواس با کاهش آن و آنچه برای نجات و نجات. کل Brexit توده درهم و برهم است که در مورد "بازسازی" خود توجه جاسازی شده در یک تاریخ است که در حال حاضر بیش از.

این همچنین بدان معنی است که با شکوه شورش سیاه زندگی مسائل نباید وسواس در مورد آنچه در آینده به از بین بردن.

با تمام معنی را پایین سیسیل رودز که به نظر می رسد پایین در آکسفورد, خیابان بالا و یا هنری Dundas که برج بیش از ادینبورگ و چوب آنها را به موزه ها که در آن ما می توانید در ادامه آموزش و پرورش ما از آنچه آنها ایستاده بود بدون تجلیل از آنها.

اما جنبش به مقابله با گذشته نباید به دام افتاده توسط دشمنان ما را به تبدیل شدن به یک unhinged iconoclasm به دنبال پاکسازی سرزمین ما از تصاویر. برای اطمینان از واقعی دانش ما تاریخچه ما نیاز به حرکت این بحث به این سوال که ما در حال حاضر باید جشن و به چه دلیل است ؟

چگونه باید بریستول در حال حاضر جایگزین Colston و پایه? وجود دارد یک درخواست به جای او با پل استفنسون که کمک کرد منجر به بریستول, اتوبوس, تحریم در سال 1963. من پیشنهاد کرده اند که این شهر باید قبول کارا واکر با شکوه Fons Americanus. این پیروزی تاریخی به ما غلبه بر برده داری است, اطلس هدیه ای است که باید مورد استقبال جشن گرفته و با توجه به یک خانه دائمی در بریستول, حتی اگر آن را بیش از حد بزرگ برای Colston سابق محل برای آن آدرس تمام سیاه و اقیانوس اطلس.

kara_walker_press_02.jpg
Fons Americanus در تیت مدرن | تیت

ما باید بیشتر کار می کند مانند بتراشیم لاک افسانه منصفه مجسمه سازی در Runnymede. در اینجا که در آن شاه جان مجبور شد به اضافه مهر و موم خود را به مگنا کارتا لاک ایجاد کرده است یک روایت یادبود به دموکراسی و آزادی و حقوق بشر است. او انجام داده است تا با دوازده فوق العاده صندلی آوردن تاریخ مقاومت مردمی به قدرت خودسرانه به زندگی است. آن راه اندازی شد و با مقامات محلی در 800th سالگرد Magna Carta خود را.

یک مثال برجسته از کسی که ما نیاز به memorialise است که ساخته شده چه مسلما اول بیان مدرن دموکراسی به عنوان یک سیستم برابر نمایندگی: "فقیرترین او که در انگلستان خداوند زندگی را به زندگی به عنوان بزرگترین او ..."

این کلمه توسط توماس Rainsborough. چه نوع از کشور با چنین جد شکست خواهد خورد تا او را به یک مکان یادبود? در عین حال نگاه کردن به آثار او و همه من می توانم پیدا کردن یک پلاک پرده برداری توسط Tony Benn در سال 2013.

مری شلی, خالق فرانکشتاین, اولین هشدار از آنچه آمده تنها سهام یک پلاک با پرسی.

حداقل Ada Lovelace, خالق اولین برنامه کامپیوتری دارای یک پلاک آبی خود را.

استوارت هال دارای یک ساختمان به نام بعد از او در طلافروشان دانشگاه.

آنها همه بخشی از لیست من که ما باید memorialise. اصل نیاز به, به سو Goss معتقد است که ما باید هنر عمومی است که تجدید نظر عاطفی به روابط ما به گذشته در شرایط از آنچه ما می خواهیم برای تبدیل شدن به. این مهم تر از تنظیم مجدد این تابلو از ویکتوریا قهرمانان.

بیایید این را در زمین جانسون خواسته چرا که او حق بدیهی است که چرچیل باید ایستاد حتی اگر او و کل کشور است که هنوز به دام افتاده در آنچه که من اسمش 'Churchillism'.

همچنین ما نیاز به فکر می کنم در مورد ماهیت هنر است. کارا واکر ارقام روایت در عین حال فرار از تله براق تولید مثل. یک بنای یادبود به مری شلی باید شامل فرانکشتاین. مردم عادی نیاز به بخشی از داستان چیزی بتراشیم لاک رسیدن به.

ما بهترین مجسمه سازی, تونی Cragg زندگی و کار در آلمان است. وجود او ایجاد یک کار است که پیشی هنری مور و خرس مقایسه با دیوید میکل آنژ و بالدار پیروزی Samothrace. آن را به نام تامی. نام پسر خود را, آن را نیز نام مستعار از کسانی که مبارزه برای بریتانیا در جنگ جهانی اول. آن را باید ایستاده در کلمبوس علاوه بر تهی گور.

این بحث ما باید در مورد بناهای تاریخی. آنچه باید مال ما باشد ؟

tommy sculpture.jpg
تامی تونی Cragg | یورکشایر مجسمه سازی پارک

آنتونی بارنت نویسنده 'از حلقه جهنم COVID-19 و Humanisation از جهانی شدن'.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن