چه نوع پست-تاج جهان ما اروپایی ها می خواهید ؟

این دو متضاد اما به همان اندازه قابل توجه نتایج این تحقیق نشان می دهد که چگونه بالا ریسک خواهد بود که ما از ظه

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

این دو متضاد اما به همان اندازه قابل توجه نتایج این تحقیق نشان می دهد که چگونه بالا ریسک خواهد بود که ما از ظهور فوری, اورژانس های پزشکی, و پس از آن همه گیر اقتصادی و سیاسی خود را خرید اینترنتی. چه نوع از لحظه تاریخی خواهد شد و این به نوبه خود می تواند برای اروپا و جهان است ؟ آن می تواند ما را به بهترین زمان است. آن می تواند ما را به بدترین زمان.

آرمانشهرهای غلط را رد کرد

پیشنهاد برای جهانی درآمد اولیه بود تا همین اواخر اغلب به عنوان رد دور و آرمانی است. اما در طول anti-همه گیر مستندات بسیاری از کشورهای توسعه یافته معرفی شده چیزی نزدیک به آن را برای همه نمی شود اما قطعا برای بخش های بزرگی از جمعیت است. وزیر اقتصاد اسپانیا گفت: آن 'حداقل حیاتی درآمد' می تواند تبدیل به دائم و ساز در کشور ، به سختی یک روز می گذرد و در حال حاضر زمانی که من به عنوان خوانده شده نیست یکی دیگر از مقاله نشان می دهد که جهانی درآمد اولیه و یا برخی از نوع از آن است که یک ایده که زمان آن فرا رسیده است.

این امر می تواند یک عنصر از یک آینده ممکن است که در آن ما مدیریت به نوبه خود یکی از بزرگترین بحران های پس از جنگ جهانی به یکی از بزرگترین فرصت ها. آدرس ما افزایش نابرابری هر دو اقتصادی و فرهنگی است که فرسایش پایه حتی از تاسیس لیبرال دموکراسی مانند بریتانیا و ایالات متحده است. داشتن یاد در طول مستند به روش های مختلف کار بیشتر از خانه و با کمتر سفر غیر ضروری ما به نوبه خود این را به یک زندگی جدید-کار ، داشتن قدردانی از هوای پاک و آسمان روشن تر برای تلفن های موبایل birdsong نه غرق ترافیک و تغییرات آهسته از طبیعت است که ما قبلا بیش از حد شلوغ به اطلاع ما خواهد جدی در مورد مصرف رادیکال مراحل مورد نیاز هر دو برای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و به ما یک کیفیت بهتر زندگی.

پس از روشن ما در بالکن ها و پشت بام ها در سراسر اروپا به تحسین پزشکان و پرستاران مراقبت های اجتماعی و دیگر کارگران ضروری شده اند که خطر جان خود را برای نجات ما به خود ما آنها را فراموش نکنید هنگامی که پزشکی خطر را تصویب کرده است. نه تنها آنها دریافت یک معامله بهتر اجتماعی و اقتصادی – پس از جنگ شعار 'خانه های مناسب برای قهرمانان" به ذهن می آید – اما نیز وجود دارد که آنچه لهستانی populists slyly تماس 'توزیع احترام'. و در ساخت آن لازم است توزیع مجدد ما نیز محروم ملی populists از انتخاباتی خود تجدید نظر شود.

در همان زمان ما می دانیم که یک سیاره stalked by واقعا تهدید جهانی از جمله این ویروس ها و تغییر آب و هوا نیاز به همکاری های بین المللی و نه کمتر. و اتحادیه اروپا که در اوایل این هفته تشکیل یک نشست بین المللی برای جمع آوری کمک برای مبارزه با Covid می شود یک محرک جهانی اقدام جمعی است.

سپس کابوس

که رویای. اما پس از آن وجود دارد کابوس. این ممکن است پس از جنگ لحظه اما به نظر می رسد بیشتر شبیه به سال های پس از جنگ جهانی اول از پست-1945 لیبرال و سوسیال دموکرات بازسازی. ملی انگیزه ما در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و چین تبدیل شده و حتی برجسته تر است. با گدا-من-همسایه سیاست پست-Covid رکود فرود به یک رکود بزرگ. نابرابری soars به جای اینکه کاهش هر دو در داخل جوامع ما و در بین کشورهای مختلف است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب