آنچه که این علف هرز چمن redoing توت فرنگی تخت و پیشنهادات خود را برای سیب زمینی اشکالات

یک: گسترده تیغه دار, علف هرز گاهی همه به اشتباه به نام "crabgrass." یک راه برای افتراق است که با دیدن هنگامی ک

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

یک: گسترده تیغه دار, علف هرز گاهی همه به اشتباه به نام "crabgrass." یک راه برای افتراق است که با دیدن هنگامی که آنها شروع به رشد. عکس گرفته شده در حال حاضر در اوایل ماه مه نشان می دهد به خوبی تثبیت چمن و گیاهان سبز و در حال رشد است.

واقعی crabgrass سالانه چمن که ری استارت از بذر هر بهار که نمی جوانه زدن تا زمانی که درجه حرارت خاک در حال گرم به معنی گیاهان نیست بزرگ و قابل مشاهده تا مدتی بعد در ماه ژوئن.

هرز علف آغاز رشد ممکن است تقریبا همیشه چند ساله چمن مانند quackgrass ناشی از اوایل خوب تاسیس زمستان هاردی سیستم ریشه. ویژگی های دیگر شناسایی چمن به عنوان quackgrass سفید ساقه زیرزمینی و "clasping auricles" است که بسیار کوچک و fingerlike پیش بینی که در آن برگ تیغه متصل به ساقه.

متاسفانه وجود ندارد هر چیزی را که کشتن quackgrass بدون نیز به قتل مطلوب چمن چمن. شما می توانید نقطه-اسپری تکه از quackgrass با چمن-کشتن علف کش مانند glyphosate (اصلی خلاصه) و سپس پس از reseed چمن مرده است قهوه ای است. Quackgrass اغلب regrows از نهفته در زیر زمین جوانه های پس از صدر فوت کرده اند بنابراین با صبر و حوصله اجازه رشد به دنبال یک اسپری است که دقیق تر از روش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان یک جایگزین برای مواد شیمیایی quackgrass می تواند خفه شده با مقوا یا پلاستیک سیاه و سفید در محل برگزار می شود برای بسیاری از فصل رشد و پس از آن reseed در ماه سپتامبر اگر quackgrass درگذشت.

هنگامی که یک دانشمند می یابد یک محصول قابل عرضه در بازار است که به صورت انتخابی می کشد quackgrass بدون آسیب رساندن به چمن خواهند بود قهرمانان به چمن صاحبان. و غنی است.

س: ما در حال تلاش برای نازک کردن ما توت فرنگی پچ. من باید حذف مسن تر تاسیس گیاهان و یا کوچکتر و جدیدتر ، در سال گذشته ما انواع توت ها کوچک بودند و من فکر می کنم آن بود که گیاهان بسیار نزدیک به هم. — لوسیا شرودر Glyndon, Minn.

یک: زمانی که نوسازی توت فرنگی, تخت, جدیدتر گیاهان استفاده می شود به جای قدیمی است.

تخت توت فرنگی باقی می ماند مولد حدود دو یا سه فصل قبل از گیاهان تبدیل به شلوغ و بری اندازه کاهش می یابد. سپس, سالم, گیاهان جوان می توان به حفر و replanted در فاصله مناسب است.

دو کاشت سیستم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این ورقه های سبز رنگ-ردیف سیستم است که معمولا مورد استفاده در خانه باغ. ردیف فاصله 3 تا 4 فوت از هم جدا و گیاهان مجموعه 18 تا 30 اینچ از هم جدا در ردیف. اجازه می دهد دونده به شکل حصیر 15 تا 18 اینچ گسترده با گیاهان 4 تا 6 اینچ از هم جدا.

روش دوم به نام تپه سیستم تولید بزرگ با کیفیت بالا و انواع توت ها. فضای ردیف 2 به 3 فوت از هم جدا با گیاهان 12 تا 15 اینچ از هم جدا در ردیف. حذف دونده به عنوان آنها ظاهر می شود بنابراین گیاهان باقی می ماند به عنوان فردی "تپه."

Q: آیا شما هر گونه پیشنهادات خود را برای سیب زمینی اشکالات ؟ ما با استفاده از انواع پودر بدون موفقیت. پدر بزرگ من یک بار گفت: تنها مطمئن درمان برای سیب زمینی اشکالات را در یک زمان قرار داده و آن را بین انگشت شست و اشاره گر انگشت و فشار آن. این است که تنها درمان ؟ — جیم و جودی Frisk.

یک: سیب زمینی اشکالات نیز شناخته شده به عنوان سوسک کلرادو سیب زمینی است که اغلب به نام پیدا کنیم و هنگامی که در جستجوی برچسب حشره کش.

سیب زمینی سوسک توسعه مقاومت به بسیاری از حشره کش های رایج که پس از آن به کمی و یا بدون کنترل. کلید این است که به چرخش بین چندین مواد شیمیایی مختلف از جمله spinosad, پرمترین و Sevin. شما ممکن است به خصوص سعی کنید spinosad است که نسبتا جدید حشره کش استفاده شده است و با نتایج خوب توسط بسیاری به عنوان سوسک ممکن است توسعه یافته به عنوان مقاومت به آن نشده است.

شما اشاره کردید دست برداشت. که هنوز هم یک روش قانونی پیاده روی سیب زمینی پچ و چیدن لارو سوسک به عنوان شما آنها را پیدا کنید. پدرم گفت که به عنوان یک بچه بود که کار خود را و آنها را رها کردن سوسک در یک می تواند از نفت سفید است. از آنجا که بسیاری از ما ندارد و نفت سفید در دست رها کردن آنها را در یک ظرف آب و صابون به جای.

بایگانی: جزئیات بیشتر از همین Kinzler را فیلدینگ سوالات ستون

اگر شما یک باغبانی و یا مراقبت از چمن, سوال, ایمیل همین Kinzler, NDSU فرمت-Cass County, در kinzlerd@casscountynd.gov تماس بگیرید و یا 701-241-5707. پرسش و پاسخ با درخواست تجدید نظر گسترده ممکن است منتشر شود پس لطفا خود را شامل نام شهر و دولت برای مشاوره مناسب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن