چه آینده ای برای اتحادیه اروپا پس از COVID-19?

در اکثر موارد وضعیت مشابه بود در انتخابات پارلمان اروپا - این است که تنها امکان رسمی مشارکت سیاسی چپ به ما به

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

در اکثر موارد وضعیت مشابه بود در انتخابات پارلمان اروپا - این است که تنها امکان رسمی مشارکت سیاسی چپ به ما به عنوان شهروندان اروپایی: مشخص این انتخابات به عنوان یک میدان جنگ برای درگیری های سیاسی درون فردی اعضای متحده به جای یک فرصت برای انتخاب برنامه های خاص و یا جهت که در آن به توسعه و اتحادیه اروپا که در پارلمان اروپا واقع می شود قادر به نفوذ است. منافع ملی باید در نتیجه نه فقط شروع به تعیین امکانات اتحادیه اروپا; بلکه تضاد بین نهادهای فراملی و کشور ایالات متحده همواره ذاتی در مفهوم اتحادیه اروپا.

بدیهی است که تعداد کمی از مردم واقعا می دانم که در مورد بسیار پیچیده شبکه ای از موسسات و تصمیم گیری بدن/فرآیندهای. چند همچنین به نظر می رسد که سران دولت همیشه باید حرف آخر را در شورای اروپا تصمیم گیری و که یک حق وتو می تواند بلوک تصمیم گیری در هر زمان می شود آن را در بودجه, در تحریم ها علیه یک کشور عضو است که نقض یک معاهده و یا در هماهنگی توزیع شد. و حتی اگر زمانی به ما آموخته اند که تصمیم گیری در نهایت گرفته شده (از جمله در توزیع پناهندگان سهمیه) اتحادیه اروپا ناتوان است به زور به کشورهای عضو برای اجرای آنها; ما در حال حاضر شاهد پوپولیستی اضطراب در برابر فراریان و تثبیت مربوط به بحث در 'مرزها و دیوارها' که در آن مردم از جان گذشته هستند متوقف شود در تمام هزینه. این distracts توجه به دور از علل چنین تراژدی از موارد نقض حقوق بشر از امتناع پناهندگی از اتحادیه اروپا ناتوانی در مقابله با یک مشکل است که در رابطه با آن اندازه و ثروت است.

به عنوان مثال, آن را تنها در طول COVID-19 بحران است که بسیاری از شهروندان اتحادیه اروپا متوجه شدم که سلامت ملی در دستور کار است. پناهندگی و مهاجرت, سیاست نیز مسئولیت ملت متحده است. مسئولیت موفقیت یا شکست مربوطه به سلامت و سیاست های مهاجرت در نتیجه نهفته است با کشورهای عضو با این کمیسیون که تنها می تواند به توصیه های. ما فقط دیده می شود که طرح هایی به عنوان جدید 'طرح مارشال' پیشنهاد شده توسط کمیسیون بودن مهم و موثر اندازه گیری برای محافظت از اقتصاد به خصوص از به طور فزاینده ای مدیون متحده از سقوط با توجه به COVID-19 بحران - استقبال در همبستگی با برخی از ایالت ها و رد توسط دیگران (به خصوص اتریش دانمارک, سوئد و هلند). علاوه بر این نامه ابراز خشم در ویکتور وزیر را abrogation از مجارستان مجلس بود و نه پشتیبانی شده توسط تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا; در میان کسانی که حمایت از این ابتکار مهم اتفاقا ما نیز پیدا اتریش!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن