چه معنی آن را به یک شهری پناهندگان در ترکیه در طول یک بیماری همه گیر?

نیازی به گفتن نیست غیررسمی اشتغال همراه با عدم حمایت اجتماعی ضعیف, شرایط کار, کاهش پرداخت, ساعت های طولانی کار

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

نیازی به گفتن نیست غیررسمی اشتغال همراه با عدم حمایت اجتماعی ضعیف, شرایط کار, کاهش پرداخت, ساعت های طولانی کار و تبعیض است. پناهندگان عمدتا شاغل در صنعت نساجی و بخش ساخت و ساز است که شناخته شده است به کاهش استانداردهای ایمنی شغلی که بیشتر خواهد شد افزایش خطرات بهداشتی به ویژه در طول بیماری همه گیر. بسیاری از رسانه های خبری همچنین گزارش داده است که پناهندگان به ادامه کار با وجود اینکه بیمار هستند زیرا غیررسمی شاغل و نه اجازه مرخصی استعلاجی.

شهری پناهندگان به احتمال زیاد در میان بیشتر تحت تاثیر رکود اقتصادی در طول و پس از وقوع. با توجه به وضعیت مخاطره آمیز آنها به احتمال زیاد خواهد شد برای اولین بار به از دست دادن شغل و درآمد آنها نیز خواهد بود واجد شرایط برای بهره مندی از دسترس دولت حمایت و پشتیبانی از برنامه ها از جمله مزایای بیکاری.

به منظور به پایان می رسد دیدار با بسیاری از خانواده های پناهنده در ترکیه تکیه بر نقل و انتقالات پول نقد و در نوع کمک بسته های توزیع شده بین المللی و سازمان های جامعه مدنی و دولت های محلی. اما تدارکات کمک توزیع می شود بیشتر دشوار در غیر اردوگاه تنظیمات از در اردوگاه آوارگان پراکنده در سراسر کشور است. در طول شیوع در حالی که پناهندگان باید برای کمک به احتمال زیاد به افزایش حصول اطمینان از دسترسی به کمک های اولیه خواهد بود احتمالا بیشتر از یک چالش هر روز به عنوان جنبش عمومی و انسانی کارگران محدود شده است با توجه به شیوع.

طولانی رفت و آمد به کار

رفت و آمد طولانی همراه با فقیر و شرایط کار به احتمال زیاد به سوخت Covid-19 عفونت در میان جوامع پناهنده می شود. شهری پناهندگان به طور کلی زندگی می کنند در خارج از مراکز شهری و کسانی که اشتغال به مدت طولانی رفت و آمد به کار می کنند. به عنوان مثال با توجه به داده های اخیر به طور مشترک جمع آوری شده توسط سازمان بین المللی مهاجرت و اداره کل مهاجرت در مدیریت (DGMM), اکثر پناهندگان در استانبول زندگی در حاشیه شهر و در مناطق مانند Esenyurt, Avcilar و سولتنبیلی.

اگر چه مرکزی مناطق مانند Kadikoy و بشیکتاش را بسیار کم و تعداد پناهندگان ثبت نام شده مقامات محلی جلب توجه به تعداد روز-زمان مهاجر که در این مناطق اما رفت و آمد به خانه در شب. تا به امروز دولت به اجرا گذاشته مستند در کسب و کار در ترکیه محدود به تعطیلات آخر هفته و اکثریت نیروی کار از جمله بسیاری از پناهندگان هنوز هم رفتن به محل کار به صورت روزانه در طول روزهای هفته تا کی.

شرایط مسکن

اگر چه پناهندگان مسکن شرایط متفاوت بین استان ها در ترکیه اقامت خود را به طور کلی زیر استاندارد—اغلب در زیرزمین آپارتمان ها و کلبه خانه با تهویه ضعیف و کمی به هیچ نور خورشید. محل اقامت های میان پناهندگان خانواده ها رایج است به دلیل اجاره بالا به خصوص در بزرگتر کرد. زنان پناهنده در خاص قادر به دسترسی به بهداشت مواد.

از جمله شرایط آن را تقریبا غیر ممکن است به دنبال دستورالعمل در فاصله فیزیکی و بهداشت ترکیبات خطرات ناشی از Covid-19 عفونت های پناهنده خانوار.

دسترسی به بهداشت و درمان

Underreporting از علائم ممکن است به خصوص شایع در استانبول, کانون شیوع در ترکیه به عنوان پناهنده' ترس از اینکه گزارش شده است سوخت پس از سرکوب نامنظم مهاجران و پناهندگانی که در حال ثبت نام در استان های دیگر ،

Underreporting از علائم است که به احتمال زیاد به سوخت گسترش و مرگ و میر مرتبط با کروناویروس; و این عمل ممکن است بیشتر شایع در میان پناهندگان از یکی فرض کنیم.

با توجه به قانون اتباع خارجی و حمایت بین المللی (LFIP), پناهندگان که ثبت نام کرده اند خودجوش و رایگان دسترسی به مراقبت های بهداشتی اولیه و خدمات ارائه شده توسط نهادهای عمومی در ترکیه که شامل Covid-19 مربوط به آزمایش و درمان, اما تنها در استان خود ثبت نام. از سوی دیگر بسیاری از پناهندگان که در حال ثبت شده در سراسر ترکیه حرکت به بزرگتر استانها مانند استانبول در جستجوی کار و در هزینه های عمومی و شبکه های ایمنی تضمین شده در استان خود ثبت نام.

علاوه بر میزان دسترسی به مراقبت های بهداشتی هنوز مشخص نیست به صورت نامنظم مهاجران که در حال ثبت نام نکرده اید با دولت ترکیه و است که شماره ها تخمین زده می شود حداقل یک و نیم میلیون نفر است. نامنظم مهاجران نیست با توجه به دسترسی به بهداشت و درمان عمومی موسسات طبق قانون داخلی; در حالی که با توجه به راهنمای تهیه شده توسط مترقی وکیل انجمن همه پناهندگان و مهاجران بدون در نظر گرفتن وضعیت ثبت نام خود را تحت عنوان به خدمات بهداشت عمومی در کنوانسیون اروپایی حقوق بشر است.

در 14 آوریل اجرایی تصمیم صادر شده توسط دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه همه پناهندگان و مهاجران در ترکیه بدون در نظر گرفتن وضعیت حقوقی حق بهره مندی از خدمات بهداشتی درمانی در این بیماری همه گیر. اما با وجود این حقوقی تنظیم نامنظم مهاجران هنوز هم ممکن است از خودداری از رفتن به بیمارستان به دلیل ترس از گزارش به پلیس و از همه مهمتر بازگشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن