چه پتانسیل اثرات طولانی مدت از داشتن Covid-19?

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 9:45:42 pm یک دانشمند ورودی اطلاعات به صورت ات

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 9:45:42 pm
یک دانشمند ورودی اطلاعات به صورت اتوماتیک محصول diafiltration در طول تحقیق و توسعه یک واکسن علیه این بیماری کروناویروس (COVID-19) در یک آزمایشگاه BIOCAD شرکت بیوتکنولوژی در سنت پترزبورگ 11 ژوئن 2020. (رویترز)

آن را سخت به می گویند دقیقا به این دلیل که coronavirus هنوز آنقدر جدید است که دانشمندان نمی دانم زیادی در مورد اثرات طولانی مدت. بهترین شواهد می آید از بیماران خود و برخی از تجربه انواع علائم بعد از عفونت خود را پاک اند.

اکثر مردم بهبود می یابند در عرض چند هفته. برای افرادی که تجربه دراز مدت اثرات شایع ترین مسائل در حال فروریزی خستگی, سردرد, اضطراب و درد عضلانی است که می تواند برای حداقل چند هفته بیشتر.

بيمارانی که نياز به مراقبت ويژه از جمله کسانی قرار داده و در هواکش و یا کلیه و دیالیز می تواند تجربه بیشتر مسائل جدی.

ریه زخم می تواند در افراد رخ می دهد که توسعه ذات الریه. قلب التهاب نامنظم بودن ضربان قلب و بدتر شدن کلیه و عملکرد کبد گزارش شده است به عنوان به خوبی. اما آن را بیش از حد به زودی به می دانم که اگر آن می تواند مشکلات دائمی.
بازماندگان که تا به حال مدت طولانی فشرده-مراقبت باقی می ماند گاهی اوقات نیاز به درمان با اکسیژن و یا دیالیز در خانه.

برخی نیز توسعه یک بیماری به نام پس از مراقبت های ویژه سندرم است که می تواند شامل مداوم ضعف عضلانی و مشکلات حافظه است. که می تواند رخ دهد پس از هر بحرانی و ممکن است مربوط به آرام بخشی و طولانی مدت در تخت سلول در طول بستری شدن در بیمارستان.

لخته شدن خون نیز می تواند توسعه در طول و پس از COVID-19 عفونت و گاهی اوقات باعث سکته مغزی است. حتی در کمتر از موارد جدی رقیق کننده های خون تجویز می شوند و می تواند نیاز به تغییر در شیوه زندگی برای کاهش خطرات ناشی از خونریزی است.

بیشتر علائم به نظر می رسد در نهایت از بین برود گفت: Dr Thomas McGinn از فاینستاین موسسات تحقیقات پزشکی در نیویورک بود که درگیر یکی از بزرگترین مطالعات COVID-19 بيمار.

"این فقط یک ماده از زمانی که. برای برخی از بیماران ممکن است طولانی تر از دیگران" McGinn گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن