WH رسمی سوغات دادن مشوق های مالیاتی به شرکت ها برای حرکت به ما از چین

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:29:31 pm آمریکا و چین در آغاز سال امضا

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:29:31 pm
US China trade war, US China trade tariff, Donald Trump, trump administration, US goods, Chinese Goods, US china trade talks, World News, Indian Express آمریکا و چین در آغاز سال امضا فاز-1 از یک معامله تجاری, پایان تلخ دو سال تعرفه جنگ که تا به حال لرزاند اقتصاد جهانی است. (منبع: رویترز)

یک مشاور اقتصادی به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه مورد علاقه با دادن مشوق های مالیاتی برای شرکت های آمریکایی به حرکت خود پایه های اقتصادی از چین به امریکا در میان جدید شکاف در روابط دو جانبه بیش از پکن را از دست داده و coronavirus بحران است.

آمریکا ابراز ناامیدی بیش از چین را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس که ادعا کرده 87,530 زندگی در امریکا است. چین نیز متهم به سرقت مالکیت معنوی و کار تحقیقاتی است.

آمریکا و چین در آغاز سال امضا فاز-1 از یک معامله تجاری, پایان تلخ دو سال تعرفه جنگ که تا به حال لرزاند اقتصاد جهانی است.

"این یک سیاست رتبهدهی نشده است, اما ما می خواهیم به امریکا, جذاب ترین محل برای انجام کار" کاخ سفید شورای اقتصاد ملی مدیر لری Kudlow به خبرنگاران گفت: روز جمعه در میان گزارش می دهد که تعدادی از شرکت ها به دنبال به حرکت خود تولید پایه در خارج از چین است.

"من معتقد به پاداش نه تنبیه, بنابراین من فکر کردم که علاوه بر کامل expensing 100 درصد سرمایه expensing چرا ارائه 50 درصد تخفیف برای نرخ مالیات شرکت های بزرگ اگر شما در حال حرکت از خارج از آمریکا به ما," او گفت:.

Kudlow پیشنهاد کاهش مالیات بر شرکت ها از در حال حاضر 21 درصد به 10.5 درصد است.

"به همین دلیل سعی کنید برای یک زن و شوهر از سال یا بیشتر یک 10.5 درصد رای که ما را بسیار رقابتی و مهمان نواز به سرمایه گذاری های جدید در اینجا و یا برای حرکت هزینه های نه تنها 100 درصد کامل expensing اما همچنین ممکن است ما اضافه کردن برخی از کمک های" Kudlow گفت.

"فکر دیگری برای کمک به آنها به اینجا می آیند. به عبارت دیگر من می خواهم به پاداش نیست ، کسانی که گزینه های. کسانی که گزینه های. دوباره این است که قبل از تصميم گيری مصرف سيگار; اینها تنها چیزهایی است که ما در حال نگاه به داخل است," او گفت:.

روز پنج شنبه یک سناتور آمریکایی پرده برداری از 18 طرح از جمله تقویت روابط نظامی با هند برای نگه داشتن دولت چین مسئول آن "دروغ و فریب و پوشش یو پی اس" که منجر به جهانی COVID-19 بیماری همه گیر.

رئیس جمهور تهمت شده است با فشار دادن چین به توافق برای تحقیق در مورد منشاء این ویروس از جمله این اتهام که در آن پدید آمده از یک زیستی آزمایشگاه در ووهان. او را تهدید به قطع "روابط" چین است.

چین را رد کرده است امریکا را به اتهام پوشش تا حدی از آن شیوع کروناویروس کرد و ما از تلاش برای منحرف کردن توجه عمومی توسط حیله گر است که ویروس نشات گرفته از یک ویروس شناسی آزمایشگاهی در ووهان.

"چین اولین کشوری بود که به گزارش COVID-19 به سازمان جهانی بهداشت (WHO), (و) این بدان معنا نیست که این ویروس نشات گرفته از ووهان... شده است وجود دارد هرگز هر گونه پنهان کاری و ما هرگز اجازه هر گونه پنهان کاری" چینی سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: در ماه گذشته.

"فهیم فرد را در یک نگاه درک است که هدف این است که برای ایجاد سردرگمی منحرف کردن توجه عمومی و شانه خالی کردن مسئولیت خود را," او گفت:.

رمان coronavirus که سرچشمه در چین در شهر ووهان در سال گذشته ادعا کرده 307,666 زندگی و آلوده بیش از 4.5 میلیون نفر در سطح جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

ما در بدترین آسیب دیده کشور با 87,530 مرگ و میر و بیش از 1.4 میلیون عفونت گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن