"ما مانند اردک نشسته": چگونه دفتر خانه قرار دادن زندگی و آزادی در معرض خطر

دولت توجیهی برای ادامه استفاده از بازداشتگاه های اداره مهاجرت در این زمان استراحت مستقیما در حفاظت از استدلال

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

دولت توجیهی برای ادامه استفاده از بازداشتگاه های اداره مهاجرت در این زمان استراحت مستقیما در حفاظت از استدلال است. در بیانیه ای ساخته شده به مستقل در اوایل این هفته یک خانه, سخنگوی گفت:

"عمومی انتظار دارد که ما به حفظ قانون و نظم و امن نگه داشتن آنها را از آسیب رساندن افراد به همین دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در حال حاضر در بازداشت هستند خارجی مجرم."

این آشنا سرود به ما یادآوری می کند که زمانی که به گوشه حمایت دولت فراخوانی بسیار racialized کاریکاتوری از 'خطرناک خارجی جنایی' برای توجیه بازداشت و جلوگیری از بررسی دقیق. صرف نظر از ضعف استدلال خود را به دفتر خانه احساس می کند آن است که در زمین امن در اینجا.

این مبهم و آتش زا و بلاغت از صفحه اصلی کار نمی کند جایگزین برای وضوح و شفافیت اطراف زمان بازداشت سیاست در عمل در طول بیماری همه گیر. با وجود پیشنهاد و دیگر سازمان های غیر دولتی ساخت تکرار خواسته برای افشای این سیاست هیچ افشای آینده بوده. آن را کمتر از یک ماه پیش که وندی ویلیامز نویسنده از دولت Windrush: درس های آموخته شده در نظر داشت که خانه را عدم باز بودن به موشکافی همچنین مسبب نقش در Windrush رسوایی.

در تنها نه نفر از 42 نفر مورد بررسی قرار می دهیم در تحقیقات ما را به دفتر خانه ادعا می کنند که مشتریان مطرح معرض خطر آسیب. در دیگر نه موارد آنها ادعا یک خطر متوسط. در باقی مانده 24 مورد سطح خطر بود دوپهلو تعریف شده یا نه به صراحت اعلام کرد در تمام. در اکثر موارد به دفتر خانه خود را در معرض خطر ارزیابی را شامل نمی شود هر گونه شواهد از مشروط شدن سرویس است.

همه بیش از حد اغلب ما دیده می شود, دفتر خانه توصیف کل یک گروه از افراد به عنوان "بالا آسیب' بر اساس جدی در محکومیت چند نفر. این است که هر دو گمراه کننده و التهابی است و عواقب وخیمی را برای کسانی که اخراجی که به عنوان خطرناک و خشونت آمیز افراد و stigmatised – گاهی اوقات کشته شدند – پس از بازگشت.

از 42 متقاضیان در این مطالعه از 32 تا به حال خاص آسیب پذیری. دفتر خانه پذیرفته بودند که 23 از متقاضیان در مطالعه "بزرگسالان در معرض خطر" در بازداشت – سیاست که تحت آن افراد به رسمیت شناخته شده به عنوان در معرض آسیب و بازداشت آنها مورد بررسی به عنوان یک نتیجه. وجود دارد نه افرادی که تا به حال مشکلات اساسی که در دولت خود دستورالعمل آنها را در معرض بیماری شدید اگر آنها قرارداد COVID-19. یک گزارش توسط اعلیحضرت او را بازرس زندانها منتشر شده دیروز پیدا کردم که تقریبا نیمی از کسانی که همچنان در بازداشت هستند پذیرفته شده توسط دفتر خانه به "بزرگسالان در معرض خطر" و تعدادی از افراد حائز شرایط آن محافظ. آن است که unforgiveable که دولت حفظ بازداشت – putatively به منظور حذف – از افرادی که آن را در غیر این صورت اصرار به رفتن به خارج برای 12 هفته است.

در دو سوم از موارد که در آن یک پدر و مادر بازداشت شده بود به دفتر خانه به سادگی نادیده گرفته سوال بهترین منافع کودک در نقض خود وظیفه قانونی برای حفاظت و ترویج رفاه کودکان در انگلستان است.

به جای بهبود تصمیم گیری, دفتر خانه است در پاسخ کتبی به رئیس دادگاه به بیان 'تعجب' در بالا تعداد زیادی از مردم که به قید وثیقه در آنچه دیده می شد توسط بسیاری از وکلا به عنوان تلاش برای نفوذ در قوه قضائیه مستقل. او در پاسخ به این دفتر خانه رئیس جمهور یادآوری دفتر خانه که دادگاه تصمیم وثیقه برنامه های کاربردی مطابق با قانون و انتقاد دفتر خانه رویکرد به قید وثیقه برنامه های کاربردی.

دفتر خانه رویکرد به مشتریان' بازداشت شده است سنگدلانه بر خلاف بهداشت عمومی و غیر ضروری. چنین گاه به گاه رویکرد به محرومیت از آزادی خواهد بود و نه قابل قبول در هر زمینه دیگر. پس سختگیرانه انتقاد از وزارت شیوه از کمیته های مجلس و در Windrush نقد و بررسی آن است که ناامید کننده و خسته کننده است که دفتر خانه به نظر می رسد قادر و یا تمایلی به تغییر رفتار خود.

چرا دولت شده است به طوری که مصمم به اطمینان حاصل شود که مهاجرت بازداشت همچنان در طول همه گیر? شاید کسی جایی نگرانی که برای انتشار هر کس می خواهد به نشان می دهد که خود بازداشت شد و هرگز لازم و لغو بازداشت مهاجرت در واقع ممکن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب