شد کار را یهودستیزی شکست واقعا Corbyn گسل?

در اطراف این زمان ادعا می کند, کار, گزارش, واقعا فاحش نمونه از یهودستیزی به نظر می رسد رفته اند به مجازات. در

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

در اطراف این زمان ادعا می کند, کار, گزارش, واقعا فاحش نمونه از یهودستیزی به نظر می رسد رفته اند به مجازات. در سپتامبر 2017 GLU ارائه شده بود با ده صفحه از تصاویر از یک عضو از جمله ادعا می کند که یهودی روچیلد خانواده اختراع نازیسم و جورج سوروس (که Open Society Foundations حمایت کرده اند # teamnigel) و هیلاری کلینتون روچیلد عروسک.

واحد دریافت 20 صفحه از عضو دیگری که شامل مواد مشابه و همچنین ادعا می کند که یهودیان دریافت یک "یهودی تماس" در صبح روز 9/11 احتمالا در نظر گرفته شده برای هشدار دادن به مردم یهودی از حمله قریب الوقوع در مرکز تجارت جهانی.

این گزارش می گوید که هیچ سابقه ای از هر اقدام تروریستی علیه دو عضو.

بین فوریه و نوامبر 2017 این گزارش در بر داشت 27 شکایت از یهودستیزی شده فرستاده شده توسط junior کارکنان به Sam Matthews اما برای آن وجود دارد هیچ سابقه ای از هر پاسخ و اقدام گرفته شده است. متیوز به شدت رد می کند این اتهام.

با کنتراست قابل توجهی انرژی صرف در موارد که به نظر می رسد به جناحی ارزش این گزارش ادعا می کند.

بین ماه های اکتبر تا مارس 2017 و 2018 این گزارش می گوید که 20% از ایمیل های فرستاده شده توسط تحقیقات افسر دن هوگان مربوط به یک مورد است که از یک حزب محلی, منشی, که تا به حال ثبت یکی دیگر عضو حزب ساخت خشونت Islamophobic تهدیدات علیه او.

در ابتدا متهم عضو به حالت تعلیق در آمد. اما تعلیق شد و در نهایت برداشته و در دوره به دلیل آن بود که متهم – یک Corbyn حامی – که خود را تحت بررسی توسط اختلافات تیم. مدعی شد هنوز هم به حالت تعلیق در گزارش نوشته شده بود.

هوگان سوال این گزارش را از دست داده و آمار و توصیف این گزارش به عنوان "شرم آور اقدام به لام خبرچین که در معرض انسداد و تداخل با تلاش برای مقابله با یهودستیزی.

"در این سند به طور انتخابی استفاده و سوء استفاده از ایمیل و دیگر پرونده به رنگ بسیار تحریف شده و گمراه کننده تصویر" او اضافه شده است. او همچنین گفت که "غیر ممکن" را به "پاسخ در جزئیات به یک ادعا در مورد چگونه بسیاری از ایمیل من فرستاده در مورد داده در یک دوره معین که من هیچ دسترسی به ایمیل ها در سوال از بیش از دو سال پیش".

"متعدد وجود دارد نمونه هایی از یهودستیزی موارد كودكان ونوجوانان در این دوره از زمان است که نشان می دهد این ادعا را نادرست" ماتیوز گفت: از طریق وکلای خود را.

"هر گونه پیشنهاد که GLU کار شد و در خدمت جناحی دستور کار' اجازه دهید به تنهایی هر گونه پیشنهاد که آنها به عمد نادیده گرفته و مسائل یهودستیزی در جهت پیشبرد این ساختگی جناحی دستور کار است توهین آمیز و دروغ" ماتیوز اضافه شده است.

Counter-ادعا

اگر این گزارش دقیق است که ضعیف لیاقت و شایستگی آن را ادعا می کند از GLU قبل از مارس سال 2018 ارائه Corbyn منتقدان با یک معضل است. دلیل این است که ماتیوز هوگان و دیگر اعضای GLU که در آن زمان بودند همان افرادی که رفتن به به محکوم کردن رهبر را در جولای سال 2019 چشم انداز برنامه 'است که کار ضد سامی?'.

در این برنامه کارکنان سرزنش رهبری برای هر گونه کاستی در بررسی یهودستیزی. مشابه خط گرفته شده است در ارسال مقاله از یهودی جنبش کارگری را به جریان عدالت و کمیسیون حقوق بشر از حمله به حزب کارگر را از دست داده و یهودستیزی به بیرون درز فقط قبل از دسامبر 2019 انتخابات.

"کارکنان توصیف یک فرهنگی تغییر در این مدیریت پس از 2017 کلی انتخابات" یهودی جنبش کارگری را تسلیم می گوید. "آنها می گویند که تصمیم گیری توسط GLU کارکنان را به طور فزاینده تضعیف. از انتخابات به بعد کارکنان می گویند که LOTO [مخالف] انتظار GLU کارکنان به دنبال دستورالعمل نانوشته است که مطرح شده این نوار که در آن یهودستیزانه انجام موجه اقدام انضباطی."

این نتواند توضیح دهد که چرا فقط سیزده اعلامیه تحقیقات و شش تعلیق صادر شده در شش ماه اول سال 2017 با توجه به حزب کارگر آمار. و این گزارش ادعا می کند هیچ مدرکی مستند برای حمایت از یهودی جنبش کارگری را ادعا.

حتی اگر دستورالعمل حذف شدند 'نانوشته" این سخت است برای دیدن چرا کارکنان که ظاهرا چندان با جدیت دنبال فرایند اعتبار سنجی در تابستان 2016 به ظاهر علیه منافع حزب رهبری باید شده اند که به راحتی cowed, این گزارش می گوید.

جدید جارو

و اگر رهبری بود و در واقع فشار به GLU برای رفتن آسان در مجرم آن را دشوار است به توضیح آنچه اتفاق افتاده است زمانی که یک تیم جدید بیشتر دلسوز به رهبری حزب بود نصب شده در GLU در سال 2018 است. تیم جدید به سرعت کشف بسیاری از موارد ظاهرا نادیده گرفته شده در سال 2017, گرفتن سریع و اقدام قاطع در برابر بسیاری از مجرمین است.

یهودی جنبش کارگری ادعا در تضاد بیش از حد توسط این واقعیت است که رهبری به شدت تحت فشار قرار GLU به سرعت تعدادی از موارد بالا مشخصات. کمترین مشخصات از این نگران کن لیوینگستون به عنوان توسط نامه از دفتر رهبری به GLU این گزارش ادعا می کند.

تماس برای این مقاله یهودی جنبش کارگری می گوید تسلیم آن به عدالت و کمیسیون حقوق بشر "ملاقات... شواهد آستانه راه اندازی کامل قانونی تحقیقات" و گزارش داخلی "است اما یک حساب کاربری که به دنبال توضیح دهید که چگونه یک فرهنگ ضد یهودی و نژاد پرستی است گریبانگیر حزب".

تا پایان سال 2017 مکاتبات داخلی نشان می دهد که کارکنان در حزب HQ شد تبدیل شدن به رنجش در دخالت Corbyn تیم. اما خشم نظر می رسد که به دلیل یهودستیزی موارد بودند که آهسته اما دقیق مخالف است.

"ما در حال حاضر گرفتن مطالبات از دفتر رهبری به اقدام بر مردم" نوشت: یک مقام ارشد به ماتیوز McNicol و دیگران در نوامبر 2017. "وجود دارد... ضمنی انتقاد و اشاره... که ما در حال اقدام در یهودستیزی که در آینده از LOTO است به شدت مضحک." این گزارش ادعا می کند هیچ مدرکی برای اعلام شده طنز.

این گزارش بدون تردید در شناسایی Sam Matthews سر اختلافات به عنوان مانع اصلی برای اقدام بر ضد یهود در طول این دوره است. "این است که به سادگی درست نیست و عمیقا توهین آمیز می گوید:" ماتیوز.

بر اساس این گزارش تلاش های صورت گرفته توسط دفتر رهبری برای مقابله با این وضعیت مانع شد این واقعیت است که در گزارش به مافوق ماتیوز هر دو انجام نگرفته تعداد شکایات حزب شد دریافت بیش از حد تعداد زیادی از مردم که به حالت تعلیق درآمد. "حزب معتقد است که متیوز ممکن است اختراع شماره او گزارش" گزارش متحده است. ماتیوز برچسب این "یک اتهام مضحک".

چه در مسئله این است که با شروع سال 2018 بسیاری از گروه های یهودی عصبانی بودند در آشکار انفعال توسط حزب کارگر در یهودستیزی.

بر اساس این گزارش سرخوردگی خود را به طور کامل به اشتراک گذاشته شده توسط Corbyn و تیم خود را. در 21 فوریه 2018 Corbyn خود را در نامه ای به دبیر, Iain McNicol ابراز غضب که "Chakrabarti گزارش هنوز به طور کامل اجرا شود".

وی افزود: "روشن است که فرآیندهای در حال حاضر به مراتب بیش از حد آهسته به پاسخگویی به حجم موارد انضباطی حزب اتحاد برای مقابله با است."

در پایان ماه فوریه McNicol ایستاده بود پایین جایگزین می شود به عنوان دبیر توسط Corbyn متحد Jennie فرمبی. او بلافاصله اعلام کرد مقابله با یهودستیزی خواهد بود یک اولویت است.

در سه ماه پس از او گرفت و به عنوان دبیر در مارس 2018, 29 نفر معلق از حزب در ارتباط با اتهام یهودستیزی. این در مقایسه با فقط ده در طول دوره از 1 نوامبر 2016 به 19 فوریه 2018.

به عبارت دیگر تقریبا سه بار به عنوان بسیاری از اعضای حزب بودند به حالت تعلیق در سه ماه اول فرمبی دوره به عنوان دبیر کل همانطور که در گذشته پانزده و نیم ماه McNicol در هزینه است. آمار و ارقام دقیق برای 2019 و دوره های قبلی منتشر شده توسط حزب کارگر به طور جداگانه از گزارش داخلی.

علاوه بر این 39 نفر صادر شده با اعلامیه تحقیقات در سه ماه اول فرمبی تصدی در مقایسه با 22 از 1 نوامبر 2016 به 19 فوریه 2018.

آمار و ارقام برای اقدام انضباطی شروع به افزایش در طول دوره گذار حتی قبل از فرمبی به طور رسمی استعفا از پست خود در 3 مارس. بیش 2018 به عنوان یک کل 283 تعلیق و اعلامیه تحقیقات صادر شد. این رقم برای سال 2019 شد 579.

فقط یک نفر اخراج شد در ارتباط با یهودستیزی در سال 2016 و 2017. این رقم برای سال 2018 شد ده و برای سال 2019 آن را نوزده بود.

Screenshot 2020-06-26 at 14.27.05.png
یک جدول برای نشان دادن اعداد از تعلیق و تحقیقات از به بیرون درز گزارش

این ارقام منتشر شده در خود را نشان می دهد که غالب رسانه ها روایت در سراسر جرمی Corbyn دوره به عنوان رهبر گمراه کننده بود. آنها نشان می دهد Jennie فرمبی – بود که در مبارزه با سرطان از طریق بسیاری از این دوره بود و اغلب تمرکز وحشی انتقاد – تبدیل نیروی کار را از دست داده و یهودستیزی.

آنها همچنین مطابق با روایت های داخلی کار گزارش.

آنها بالا بردن یک سوال واضح. چگونه می تواند رهبری گفته پس از تحمل یهودستیزی باید نظارت این افزایش در اقدام انضباطی به عنوان به زودی به عنوان آن را به حال شرکت کنترل دستگاه حزب?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن