خوش آمدید به آمریکا: یک محل که در آن ایده های بد هرگز نمی میرند

از اروپا Covid-19 همه گیر و تاثیر آن بر ایالات متحده به نظر می رسد مانند یک سقوط اتحاد جماهیر شوروی' لحظه ای د

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

از اروپا Covid-19 همه گیر و تاثیر آن بر ایالات متحده به نظر می رسد مانند یک سقوط اتحاد جماهیر شوروی' لحظه ای در تاریخ است. نشانه از این رویداد مهم در حال حک شده در حافظه – جشن جمعیت تخریب دیوار برلین بوریس یلتسین را طوفان کاخ سفید در مسکو و دموکراتیک شورش است که پیکربندی مجدد اروپا از لهستان به رومانی.

بیشتر از همه, اگر, از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یاد شده است توسط بسیاری به عنوان پایان یک ایده بد – این ایده که یک دولت می تواند با خشونت سرکوب شهروندان خود به نام جمعی خوب است. در عمل این ایده همیشه ترجمه شده به ظلم و ستم و جرم نقض حقوق بشر است.

به 'سقوط آمریکا' لحظه ما در حال حاضر شاهد - با جهان پیشرو عفونت و مرگ و مير و فاجعه فقدان رهبری فدرال - که از طبیعت متفاوت است. می توان آن را درک نه به عنوان پایان یک ایده بد است اما نه به عنوان وابسته به 'پیروس' پیروزی یک مجموعه کامل از ایده های بد طولانی در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا و فرهنگ آن رشد کرده اند به تعریف کشور در چند دهه گذشته.

جریان منبع اصلی ایده های بد است رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. ایده های خود را - که تغییر آب و هوا جعل است که توربین های بادی باعث سرطان می شود که coronavirus ممکن است درمان با تزریق مواد ضد عفونی کننده – نمایندگی بی پایان جریان از بی خردی توطئه تئوری و خودشیفتگی ،

در صورت عدم وجود رادیو فردا و دو طرف به هر استدلال رویکرد به کار گرفته شده توسط بسیاری از رسانه های جریان اصلی مغلوب ساختن پیشی جستن آسیب شناختی رفتاری است که دیده می شود به عنوان نتیجه یک اختلال روانی چقدر با وضوح بیشتری در اروپا از در ایالات متحده آمریکا است. اروپایی ها' ترس در مغلوب ساختن پیشی جستن و پیشی گرفته است اما توسط این واقعیت است که نسبت قابل توجهی از جمعیت ایالات متحده همچنان به حمایت از او.

این واقعیت است که تهمت را آسیب شناسی عمیقا تعبیه شده در بسیاری از ایالات متحده و جامعه - که نشانه این لحظه به عنوان یک "سقوط اتحاد جماهیر شوروی' رویداد. این بیماری همه گیر در معرض ساختار قدرت در پشت Trumpism به عنوان یکی که سهام خود را آسیب شناسی بر اساس ایده های بد که حاضر به مرگ.

نابرابری خوب است.

شاید بیشتر تثبیت این ایده های بد است این ایده که نابرابری خوب است. این ایده بنیادی از اقتصاد نئولیبرالی است که ما به ارمغان آورده 2008 بحران مالی و تولید شده که بیشترین سطح از نابرابری پس از جنگ جهانی دوم است. این منجر به تضعیف دموکراسی frailer رفاه اجتماعی سیستم خصوصی سازی کالاهای عمومی و جهانی شدن تجارت در راه است که باید به طور نامتناسبی بهره مند ثروتمند. آن valorises حرص و آز بر این اساس است که هر دو برندگان و بازندگان بازار آزاد سرمایه داری خود را سزاوار بسیاری است.

هر دولت ایالات متحده در تلاش برای کاهش نابرابری در نتیجه خطرات دیده می شود به عنوان سرقت سخت کوش و با استعداد خود را فقط پاداش به منظور شروطي تنبل و پارتی, پارتی هاردکور. به عنوان یک نتیجه, آمریکا غلظت های بالاتر از ثروت سطوح بالاتر از فقر و سطح بیشتری از خشونت و جرم و حبس بیش از هر دیگر بالاتر درآمد کشور است. این ایده بد است بنابراین تضعیف دموکراسی که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر قادر به از بین بردن آن را از درون نسبتا به آسانی.

آزادی مذهبی trumps عمومی خوب است.

انقلاب آمریکا با خود آورده و آن را یکی از بهترین ایده ها در تاریخ بشر یعنی جدایی دین و دولت است. هدف از پدران موسس بود و نه برای از بین بردن دین اما برای تضمین آزادی عبادت برای همه بدون در نظر گرفتن وابستگی های مذهبی (یا هیچ کدام). جدایی کلیسا و دولت محروم افراطیون مذهبی از توانایی استفاده از قدرت از دولت به نیروی خاصی دگم مذهبی در کل جمعیت.

اما این ایده از تحمیل یک اعتقادات مذهبی دیگران را ناپدید می شوند نیست. در واقع آن را تبدیل به قوی تر با ظهور پروتستان های انجیلی محافظه کار وابسته به حزب جمهوری خواه. این بسیار سخت است چرا که بنیادگرایی مذهبی به ارمغان می آورد با آن کل یک قایق دیگر از ایده های بد مانند خلقت ضد فمینیسم تعصب در برابر تجاوز جوامع این ایده که علم بد است و این که پایان جهان خوب خواهد بود.

تحت مغلوب ساختن پیشی جستن, این ایده خوبی است برای حصول اطمینان از آزادی مذهبی وجدان شده و به جای آن چیز عجیب و غریب, تقلید مسخره امیز – پاتولوژی اصرار توسط بنیادگرایان مذهبی که فرد آزادی مذهبی بیشتر عمومی خوب است.

در جنگ داخلی طرف اشتباه به دست آورد.

Trumpism احیای یکی دیگر از ایده بد است که به مدت طولانی ادامه داشت در فرهنگ آمریکایی یعنی که "طرف اشتباه' برنده جنگ داخلی است و آمریکا است و باید باقی می ماند و اساسا یک ملت از سفید امتیاز. برای یک ملت ساخته شده بر روی پشت بردگان آفریقایی و متشکل از مهاجران از سراسر جهان چنین ایده ای است که نه تنها عمیقا غیر منطقی اما اعتصاب در زنده بودن جامعه آمریکا است.

به عنوان جیمز بالدوین اصرار نژاد پرستی است و نه فقط یک ایده بد است; آن را شرم آور ایده زیرا آنچه نژادپرستان ايمان آورده و كارهاى ثابت می کند خود به خود رفتارهای غیر انسانی و نه خود را قربانی حقارت. و در عین حال در مغلوب ساختن پیشی جستن و آمریکا و بسیاری از آمریکایی را در حال گرفتن لذت در آشکارا ابراز رفتارهای غیر انسانی.

که آنها قدرت به انجام این کار است غم انگیز نشان داده شده توسط این واقعیت است که 12 سال پیر پسر با یک تفنگ اسباب بازی ملاقات با نیروی کشنده در حالی که مسلح سفید شبه نظامیان تهدید دولت توسط فرمانداران ستایش از سوی رئیس جمهور به عنوان بسیار خوب مردم است. هم بد ایده های نابرابری بنیادگرایی مذهبی و نژادپرستی را خرد تار و پود جامعه آمریکا است.

آمریکا استثنایی.

عمیقا اچ در آمریکا و روان است ایده بد شماره چهار: آمریکا استثنایی این ایده که ایالات متحده منحصر به فرد از نظر اخلاقی-تمدن برتر به مقصد راهنمای جهان است.

جای تعجب نیست که در عصر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شواهد نشان می دهد که خیلی از بقیه جهان در حال حاضر انداز این ایده به عنوان یک توهم خطرناک است. آمریکا استثنایی پایه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عزم راسخ برای جلوگیری از افزایش چین و حفظ هژمونی ایالات متحده یک ایده است که جذب حمایت دو حزبی. اما تلاش برای جلوگیری از توسعه اقتصادی تقریبا یک پنجم از جمعیت جهان به منظور حفظ برتر استانداردهای زندگی برای بیش از چهار درصد است که آمریکایی ها نه تنها از نظر اخلاقی اشتباه آن را نیز geopolitically خطرناک است.

در قرن بیست و یکم چالش برای آمریکا این است که به دفاع از حق تسلط بر اساس برخی از افسانه ای استثنایی; چالش است برای ایجاد سطح جدیدی از همکاری در فوریت پرداختن به مشکلات معمول مانند تغییر آب و هوا و بیماری های همه گیر - مشکلات است که تنها فراملی عمل حل و فصل می توانید.

اسطوره رستگاری خشونت است.

نهایی ایده بد است که زنده و سالم در آمریکای امروز است اسطوره رستگاری خشونت – اعتقاد به این که خوب می تواند پیروزی بر شر تنها با استفاده از جنگ است. در اقدام این اسطوره تبه کار را فراهم می کند تطهیر در حالی که نجات پیدا کردم از طریق شناسایی و با سلاح-toting قهرمان.

به عنوان متکلم والتر چشمک امتیاز از فرهنگ آمریکایی شده است غرق در رستگاری اساطیر خشونت تمام راه را از بتمن و رابین, the Lone Ranger و کاپیتان امریکا به ویتنام و عراق و " جنگ علیه ترور.'

بین المللی, ایمان به رستگاری خشونت پی ریزی امریکا هزینه شبکه نزدیک به 800 پایگاه نظامی در بیش از 70 کشور در سراسر جهان در حالی که ایالات متحده صرف بیشتر در دفاع ملی از بعد از هفت بالاترین spenders ترکیب شده است. اسطوره رستگاری خشونت نیز زیربنای U. S شیفتگی با مالکیت اسلحه و پذیرش آن از سطح افراطی از خشونت اسلحه. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن در این اسطوره خطرناک است تهدید به عادی سازی خلاصه عدالت و توجیه رد محدودیتهای قانونی لازم برای پیروز شدن بر آمریکا 'دشمنان است.

آن سخت است برای نگاهی به این لیست از ایده های وحشتناک بدون دیدن یک ملت در ترمینال کاهش است. به دنبال در از اروپا Trumpism نشان داده است ایالات متحده به عنوان یک محل که در آن چنین ایده ها هرگز نمی میرند و ریاست جمهوری خود یک فاجعه به دلیل آن است که بر اساس یک ائتلاف از افرادی که عاشقانه این باور در آنها است.

رواندا نویسنده Bangambiki Habyarimana است اظهار داشت که ذهن ما در حال یک نبرد زمینی بین ایده های خوب و بد و هر کدام طرف برنده است که جنگ تعریف می کند که ما تبدیل شده است. بنابراین بیش از حد با سازمان ملل. چه درست بود از اتحاد جماهیر شوروی 30 سال پیش درست است که ایالات متحده آمریکا امروز: یک ملت بر اساس ایده های بد است که به مقصد برای سقوط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب