"ما در اشتباه بودند': NFL کمیسر تاسف موضع بازیکن در تظاهرات محکوم نژادپرستی

"ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مس

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

"ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مسالمت آمیز اعتراض گفت:" Goodell. "ما لیگ ملی فوتبال, باور, سیاه زندگی مهم است."

NFL قفل شده در یک بحث با بازیکنان در سراسر زانو تظاهرات در طول مرسوم قبل از بازی پخش سرود ملی. عمل نکردم کارفرمایی khezri, که سیاه و سفید در سال 2016 به اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

Kaepernick که در سال 2013 منجر به San Francisco 49ers به سوپر جام را از دست داد به Baltimore Ravens ثبت شکایت علیه این لیگ در سال 2017, ادعا تبانی به هیچ تیم امضا او و پس از او راه جدا با Niners. NFL و Kaepernick حل و فصل 2019.

"تظاهرات در سراسر کشور حاکی از قرن سکوت, نابرابری و ظلم و ستم از بازیکنان و مربیان و طرفداران و کارکنان گفت: Goodell. "من خواهد بود رسیدن به بازیکنانی که مطرح کرده اند صدای خود و دیگران در مورد چگونه ما می تواند بهبود بخشد."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

NFL ارسال ویدئو تنها چند ساعت پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمدید تماس خود را برای پایان دادن به زانو تظاهرات در طول سرود ملی.

"ما باید ایستاده راست و بلند در حالت ایده آل با یک سلام یا یک دست بر روی قلب" مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت. "دیگر وجود دارد چیزهایی که شما اعتراض کنید اما نه بزرگ ما پرچم آمریکا - هیچ زانو!"

این بیانیه پاسخی بود به کارفرمایی Drew Brees که عذرخواهی در این هفته به صورت معادل به زانو در اعتراض با بی احترامی به پرچم آمریکا.

Brees در پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن در یک Instagram پست بعد شب جمعه.

"به realdonaldtrump

"من از طریق مداوم گفتگو با دوستان هم تیمی و رهبران در جامعه متوجه این مسئله در مورد پرچم آمریکا. آن شده است هرگز. ما دیگر نمی تواند استفاده از پرچم به نوبه خود مردم را به دور و یا منحرف کردن آنها از مسائل واقعی که به صورت سیاه و جوامع است.

"ما این بازگشت در سال 2017, و متاسفانه من به ارمغان آورد و آن را به عقب با نظرات من در این هفته. ما باید از صحبت کردن در مورد پرچم و تغییر توجه ما به مسائل واقعی سیستمیک نژادی و بی عدالتی اقتصادی ظلم و خشونت پلیس و قضایی & اصلاحات در زندان. ما در یک مقطع حساس در تاریخ ملت ما! اگر نه در حال حاضر ،
"ما به عنوان یک جامعه نیاز به گوش دادن و یادگیری از درد و رنج ما سیاه جوامع است. ما باید بپذیریم که مشکلات شناسایی راه حل و سپس با قرار دادن این اقدام است. جامعه سیاه و سفید نمی تواند آن را به تنهایی. این نیاز همه ما است."

در روز پنج شنبه چند بازیکن از جمله حاکم سوپر باول MVP پاتریک Mahomes از Kansas City Chiefs به نظر می رسد در یک ویدئو در رسانه های اجتماعی خواستار لیگ به "اعتراف به اشتباه کردن" بازیکنان و حمایت از تظاهرات.

"چگونه بسیاری از بار ما نیاز به درخواست شما برای گوش دادن به بازیکنان؟" ستاد بازیکن Tyrann متیو گفت: در این ویدئو.

لیگ نیز مواجه انتقاد در اوایل سال جاری هنگامی که فقط یکی از پنج سر مربیگری جای خالی رفت و به یک غیر سفید نامزد در تازه ترین استخدام چرخه و در ماه گذشته NFL معرفی قوانین طراحی شده برای افزایش تنوع نژادی در میان مربیگری کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب