ما نیاز فوری پاسخ در مورد عظیم NHS COVID داده های مقابله

در همین حال هیات علمی, هوش مصنوعی, راه اندازی, توسط رهبری خوانده شده را علامت هشداردهنده: برادر بن وارنر که فر

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

در همین حال هیات علمی, هوش مصنوعی, راه اندازی, توسط رهبری خوانده شده را علامت هشداردهنده: برادر بن وارنر که فرار اطلاعات عملیات برای رای ترک مبارزه است. ارومیه گزارش شده است که برنده هفت دولت قرارداد به ارزش تقریبا £1m در 18 ماه. چرا این شرکت دریافت برداشت برای NHS datastore و چه نقش آن را بازی ؟

هیچ آزادی اطلاعات

ما باید قوانین در بریتانیا است که معنی روزنامه نگاران و اعضای عمومی می تواند دسترسی به اطلاعات در مورد چنین معاملاتی به طوری که آنها می توانید پاسخ دقیقا این نوع از سوالات. اما در حال حاضر دولت انگلستان اقدام به عنوان اینکه این قوانین دیگر اعمال می شود.

در 3 مارس Foxglove ارائه درخواست تحت آزادی اطلاعات (FOI) قانون درخواست برای انتشار داده های توافق با این شرکت ها و فایل ها به نام " حفاظت از داده ها ارزیابی تاثیر,' است که ارزیابی ریسک به حقوق اساسی از جمله می پردازد.

دولت به طور معمول باید در پاسخ به این درخواست ها ظرف 20 روز کاری. این مهلت در حال حاضر به تصویب رسید.

شاید آنها فکر می کنند قانون دیگر اعمال می شود. در 15 آوریل, کمیساریای اطلاعات دفتر (عمومی بدن مسئول FOI) به ظاهر اعلام کرد که آن را آرامش و یا اجازه می دهد تعلیق FOI اجرای برای مدت بحران است.

اگر چه جمله بندی اعلام شد مبهم آن خطرات ترک با هیچ راه عملی برای نگه داشتن دولت به حساب – به طور نامحدود.

این غیر قابل قبول اختیار تام برای دولت و شرکت ها برای فرار از بررسی دقیق در مورد چگونه آنها در حال نظارت بر زندگی ما. و این باعث می شود آن را بسیار سخت تر برای ارزیابی اینکه آیا در این COVID داده های مقابله با این فن آوری کار می کند به عنوان وعده داده شده که آیا مردم بدست ارزش منصفانه برای ما NHS اطلاعات دارایی – و خیلی بیشتر.

راز معاملات و اعتماد عمومی

بیمه خدمات درمانی تاکید کرد در وبلاگ خود که "اطلاعات ضروری و روش حکومت و تاسیس اصول باز بودن و شفافیت باقی می ماند در هسته همه چیز ما"; که داده های جمع آوری شده "استفاده کرد و فقط برای COVID-19"; و این که "تنها اطلاعات مربوطه جمع آوری خواهد شد."

همچنین گفت که "هنگامی که بهداشت عمومی وضعیت اضطراری به پایان رسیده است داده خواهد شد یا نابود شود یا بازگشت در خط با قانون و سخت قراردادی موافقت نامه که در محل بین بیمه خدمات درمانی و همکاران".

مشکل این است که ما نمی دانیم چه هر یک از کسانی که "سخت قراردادی موافقت نامه" هستند. همه ما می دانیم این است که این شرکت وجود داشته باشد تا مصالح و monetise داده است که "منابع نزدیک به" معامله نشان می دهد که امید به رختخواب با بیمه خدمات درمانی برای مسافت های طولانی.

ما همچنین می دانیم که حتی زمانی که داده ها anonymised آن به راحتی می توان دوباره مونتاژ برای شناسایی افراد. و ما می دانیم که دولت های اخیر, یادداشت مورد جدید انگلستان coronavirus برنامه ظاهرا در نظر گرفته و به وزرای قدرت به افراد ناشناس ماندن و دور "اگر وزیران قاضی که به طور متناسب در چند مرحله." حتی اگر ما ناشناس در حال حاضر ما ماندن در آن راه ؟

جدی وجود دارد سوال پرسیده می شود در مورد اینکه آیا این شرکت ها به دست آورده اند اعتماد عمومی لازم برای کار با انگلستان ارزشمند خدمات بهداشت عمومی. و به خصوص این که آیا آنها باید دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد میلیون ها نفر از شهروندان زندگی خصوصی.

آنچه را که آنها برای پنهان کردن ؟

ما داده اند دولت انگلستان تا 11 مارس به انتشار اطلاعات خواسته شده در مورد این عظیم COVID داده ها می پردازد.

اگر آنها موفق به انجام این کار ما را در نظر بگیرید به دنبال پاسخ به آن در دادگاه. عمومی فوریت نیاز به می دانم که نه تنها چگونه اطلاعات شخصی خود در حال معامله و کسی که به آن دسترسی ندارد. اما همچنین که آیا این بیماری همه گیر به این معنی است که حقوق ما را به سوال بپرسید و به مورد مداقه قرار دادن اقدامات رهبران خود را اساسا به خطر بیافتد.

COVID-19 نمی تواند بهانه ای برای دولت ها و شرکت ها برای جلوگیری از پاسخگویی. بیمه خدمات درمانی ارزشمند نهاد عمومی است. هر گونه دخالت از شرکت های خصوصی باید به موشکافی و بحث است. و این NHS datastore معامله است که بخش مهمی از ما استراتژی دولت برای مقابله با کشنده بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 30000 نفر در انگلستان و بیش از 250 ، 000 در سراسر جهان است.

چرا این قدر پنهان کاری بیش از دولت پاسخ ؟ آنچه را که آنها برای پنهان کردن ؟

اگر شما می خواهید به ماندن بگیرید به روز در مورد این موضوع و خیلی بیشتر ثبت نام به # teamnigel خبرنامه اینجا و برای به روز رسانی از Foxglove ثبت نام اینجا را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب