ما نیاز به مسئول multifaith همبستگی برای مبارزه با این بیماری همه گیر

صرف نظر از ایمان ما این همه گیر است و قطعا تحت تاثیر قرار چگونه و در کجا ما عبادت و بیان احساسات مذهبی. با توج

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

صرف نظر از ایمان ما این همه گیر است و قطعا تحت تاثیر قرار چگونه و در کجا ما عبادت و بیان احساسات مذهبی. با توجه به سخت اقامت در خانه سفارشات و اجتماعی فاصله اقدامات میلیون ها بود جدا از خود و دوستان و همسایگان جوامع مذهبی و حتی خانواده ها در عید فصح و عید پاک و Shab-e-برات (شب بخشش) عمده مناسبت های مذهبی برای یهودیان, مسیحیان و مسلمانان بود. این موارد به طور سنتی جشن گردهمایی جوامع اجتماعی نماز و وعده های غذایی در میان خانواده و دوستان است. به عنوان coronavirus به طور فزاینده ای اخلال در زندگی جوامع مذهبی در حال مبارزه برای حفظ شیوه های سنتی خود.

در کانادا بیش از هشتاد و رهبران مذهبی از نقاط مختلف کشور ارائه شده مشترک پیام به یادآوری کانادایی خود را به اشتراک گذاشته مسئولیت برای اطمینان از ایمنی برای هر فرد است. پیام می گوید: "عشق است که به زندگی کمال معنی همچنان به دنبال منافع مشترک در وجود فرد مشکلات" منعکس کننده وحدت باورها و شیوه های میان این کشور متنوع گروه های ایمان.

پادکست ارسال شده در مجمع جهانی اقتصاد توضیح می دهد که چگونه رهبران مذهبی از مسیحیت و یهودیت و اسلام گرد هم آمده اند در ایالات متحده برای توسعه راه های خلاق برای ارائه راحتی مراقبت و عبادت خدمات به افراد و خانواده ها از طریق های مختلف و رسانه های دیجیتال (به عنوان مثال زوم تماس Facetime, Facebook Live, و اسکایپ) بالا بردن آگاهی مردم در مورد راههای انتقال این ویروس و به اشتراک گذاری اطلاعات در راه های امن برای تمرین مراسم در خانه.

در سطح بین المللی ادیان برای صلح (RfP) و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز راه اندازی جهانی چند ایمان مذهبی-در-عمل COVID-19 ابتکار برای تقویت این مهم نقش رهبران مذهبی در شکل گیری جامعه بسیج برای مبارزه با این بیماری همه گیر. این ابتکار با هدف تعامل با رهبران ارشد از ایمان گروه برای پیدا کردن مشترک دینی نظرات که ایجاد انگیزه در مردم به دنبال بین المللی و ملی مسئولان بهداشتی راهنمایی های مربوط به تجمعات مذهبی, خدمات, و, آداب و رسوم و ترویج آموزه های دینی در بهداشت بهداشت و پاکیزگی. مشترکات و باورهای مشترک میان گروه های مذهبی هستند تاکید کرد در پیدا کردن راه حل برای مقابله با عدم قطعیت و چالش های اطراف این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن