"ما هیچ اطلاعات' در کیم جونگ سازمان ملل متحد سلامت: شورای امنیت سازمان ملل اشاره به این حادثه تلخ

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 7:28:15 am کره شمالی کنار نمی شایعات

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 7:28:15 am
kim jong un, kim jong un unwell, kim jong un missing, kim jong un health, kim jong un dead, kim jong un news, United nations on kim jong un کره شمالی کنار نمی شایعات از بیماری خود حاکم کیم جونگ سازمان ملل متحد. (AP)

دبیرکل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در روز پنج شنبه گفت که او "بدون اطلاعات" در مورد سلامت کیم جونگ سازمان ملل متحد در میان گزارش های تایید نشده که رهبر کره شمالی است و ناخوش است.

اشاره به این حادثه تلخ شد در پاسخ به سوالی درباره این که آیا هر مقام سازمان ملل متحد گفته بود به هر کره شمالی رسمی در مورد سلامت و نگهداری از کیم.

"ما هیچ اطلاعاتی در مورد وضعیت کیم جونگ سازمان ملل متحد," اشاره به این حادثه تلخ گفت: در طول یک مجازی خبری.

شده اند وجود دارد گزارش های تایید نشده که کیم است که در سلامت خوب است. شایعات آغاز شد و پس از او از دست رفته مارس 15 بزرگداشت 108th تولد او پدر بزرگ بنیانگذار کره شمالی کیم دوم آواز.

کره شمالی کنار نمی شایعات از بیماری از آن حاکم است.

با توجه به گزارش با استناد به تصاویر ماهواره ای یک قطار به احتمال زیاد متعلق به Kim شده پارک شده در ترکیب در این کشور شرق ساحل برای یک هفته.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: او یک "ایده بسیار خوبی است" در مورد وضعیت کیم اما او نمی تواند در مورد آن صحبت کنید.

"من نمی توانم به شما بگویم دقیقا – بله من یک ایده بسیار خوبی است اما من نمی توانم در مورد آن صحبت کنید در حال حاضر. من فقط آرزو می کنم او خوب" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران کاخ سفید در کنفرانس خبری روز شنبه.

به شورای امنیت سازمان ملل همچنین گفت آمریکا و چین شد "کاملا حیاتی" کشور در جامعه بین المللی و سهم خود را به مبارزه با COVID-19 و همچنین در توسعه روابط بین المللی شد "مطلقا ضروری" در میان نصب تنش بین واشنگتن و پکن در پی این بیماری همه گیر.

"این برای من روشن است که ایالات متحده و چین دو بسیار مهم عناصر در جامعه بین المللی هم از بعد اقتصادی از بعد سیاسی از بعد نظامی. این دو کاملا حیاتی کشور," او گفت:

سهم چین و ایالات متحده برای مبارزه با COVID-19 و همه جنبه های دیگر در توسعه روابط بین المللی است "مطلقا ضروری" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت انتقاد کرد و در چین بیش از دست زدن به آن از COVID-19 همه گیر است که تا کنون به کشته شدن 229,447 مردم در سراسر جهان و آلوده بیش از سه میلیون نفر است.

در یک مصاحبه در چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت به اعتقاد او چین را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس اثبات شد که پکن "را انجام خواهد داد هر آنچه را که می تواند" را به او از دست دادن خود را از حضور در انتخابات مجدد در ماه نوامبر.

کوبیدن پکن برای عدم حاوی رمان coronavirus در آن منشاء تهمت گفت: شیوع ویروس "باید متوقف شده است در این منبع که از چین بود. آن را باید متوقف شده است بسیار در منبع اما آن نبود. و در حال حاضر ما در 184 کشور رفتن را از طریق جهنم است."

آمریکا نیز متهم چین از پوشش تا حدی از آن شیوع کروناویروس.

چین را رد کرده و آن را متهم کرد که ما از تلاش برای منحرف کردن توجه عمومی توسط حیله گر است که ویروس نشات گرفته از یک ووهان آزمایشگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن