تماشا کنید: ویدئوهای خشونت پلیس در جورج فلوید تظاهرات در سراسر آمریکا

توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:12:09 am معترضان نگه آگهی چهار شنبه, ژوئن 5

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 11:12:09 am
Watch: Videos show police brutality at George Floyd protests across the US معترضان نگه آگهی چهار شنبه, ژوئن 5, 2020, در طول یک تظاهرات به افتخار جورج فلوید در ساکرامنتو, کالیفرنیا. (AP Photo/غنی Pedroncelli)

در پی سراسر کشور تظاهرات علیه وادار سازد قتل آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در ایالات متحده چند فیلم در رسانه های اجتماعی نشان می دهد مقامات پلیس با استفاده از گلوله های لاستیکی شیمیایی محرک و نیروی بیش از حد در تلاش برای سرکوب ناآرامی. در حالی که چند مقامات شده اند تنبیه کنید به صورت تهاجمی خود را در حمله به تظاهر کنندگان چندین نفر دیگر مواجه شده اند بدون عواقب.

فلوید درگذشت, on May 25 بعد از دوخته شدن به زمین و خفه توسط یک پلیس مینیاپولیس رسمی. مرگ او موجب اعتراضات گسترده علیه سیستمیک ظلم و ستم و خشونت پلیس مواجه توسط آمریکایی های آفریقایی تبار. خشونت standoffs بین پلیس و تظاهرکنندگان در تظاهرات در سراسر کشور است. مقامات اجرای قانون شده اند گرفتار در دوربین قابل توجه معترضان را با باتوم و شلیک آنها را با فلفل گلوله و بمب های دود و گاز اشک آور.

یک ویدیو شات در بوفالو, نیویورک, دستگیر, پلیس ضد شورش تنه زدن 75-سال-پیر مرد و او را با ضربه زدن به زمین. در این ویدئو مردی دیده می شود دروغ گفتن در پیاده رو با جریان خون از سر خود را. این دو افسر پلیس دخیل در این حادثه را پس از معلق شده است و بدون پرداخت.

یک حادثه مشابه رخ داده در سالت لیک سیتی یوتا که در آن اخبار محلی خروجی فیلم برداری مقامات پلیس ضربه زدن یک مرد مسن با یک عصا به زمین در حالی که پاکسازی معترضان از این منطقه است. دو پلیس دیگر هستند و پس از آن دیده می شود کمک به مرد بایستد.

در اوایل این هفته یک ویدیو ظاهر که در آن مینیاپولیس مقامات پلیس دیده می شد تیراندازی رنگ قوطی در مردم ایستاده در ایوان جلو در حالی که گشت زنی یک محله برای اجرای مقررات منع رفت و آمد. گروه زیادی از نیروهای پلیس و سربازان گارد ملی دیده می شوند راهپیمایی در خیابان سفارش مردم به داخل خانه های خود.

همچنین به عنوان خوانده شده | سیاه و حقوق موضوع حمل پژواک MLK را در جنبش حقوق مدنی

20 ساله دانشجوی دانشگاه گفته دچار آسیب مغزی و جمجمه شکسته بعد از پلیس او را با beanbag دور — کمتر-کشنده مهمات — در طول یک تظاهرات در تگزاس در روز یکشنبه. در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در رسانه های اجتماعی معترضین دیده می شود پاکسازی جمعیت و حمل او را به ایمنی.

در یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در ماه گذشته, یک اداره پلیس نیویورک (NYPD) رسمی دیده می شد پایین کشیدن ماسک از یک قاره به طور مستقیم اسپری فلفل در صورت. قربانی هنوز ایستاده بود با دست های خود را تا زمانی که پلیس به او نزدیک.

چند فیلم بودند ارسال شده در توییتر در اوایل این هفته نشان دادن دو NYPD Suv ها درو کردن معترضان که ایستاده بود پشت یک مانع است. وسایل نقلیه به نظر می رسد به برگرد تا به عنوان آنها با نزدیک شدن به جمعیت تظاهر کنندگان. در حالی که بسیاری از معترضین زدم به زمین هیچ گزارشی از آسیب های شدید پدید آمده اند.

رسانه ها در امان نمی شد در حالی که پوشش تظاهرات. چند فیلم نشان می دهد مقامات اجرای قانون شلیک گلوله های لاستیکی به طور مستقیم در خبرنگاران و خدمه خود را. عکاس خبری لیندا Tirado باقی مانده بود تا حدی کور پس از زده در چشم چپ با یک لاستیک گلوله.

قبلا رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و چند تن از اعضای دولت او بودند شکایت کرد متعدد حقوق مدنی گروه به اتهام راه اندازی یک حمله تهاجمی بر صلح آمیز تظاهرکنندگان جمع شده در نزدیکی کاخ سفید در روز دوشنبه.

در کشورهای در سراسر ایالات متحده سربازان گارد ملی مستقر شدند, حکومت تحمیل شده بود و هزاران نفر دستگیر شدند و پس از جرم خشم ناشی از فلوید مرگ را تشدید کرد به شورش و غارت. چند پلیس نیز حمله کرده و وسایل نقلیه خود شده اند تخریب توسط معترضین طبق گزارش. پیش از این مینیاپولیس 3rd حوزه ایستگاه پلیس که در آن فلوید قاتل اعتقاد بر این بود که قبلا کار کرده بود یورش برده و توسط معترضین و به آتش کشیده شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب