دیده بان: در میان Covid بوریس جانسون سهام بی دست و پا کمان با امانوئل پاکسازی در خیابان داونینگ

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 3:09:32 pm نخست وزیر بوریس جانسون ر

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 19 ژوئن 2020 3:09:32 pm
emmanuel macron boris johnson meeting, boris johnson emmanuel macron social distancing, boris johnson emmanuel macron awkward greeting, UK coronavirus, france coronavirus نخست وزیر بوریس جانسون رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی پیاده روی با هم به مشاهده اسناد و مدارک و آثار باستانی مربوط به سابق رئیس جمهور فرانسه شارل دوگل در طول سفر به 10 خیابان داونینگ در مرکز لندن در روز پنج شنبه. (AP)

در میان coronavirus همه گیر اجتماعی فاصله در صفحه نمایش کامل در 10 خیابان داونینگ در روز پنج شنبه زمانی که نخست وزیر بوریس جانسون مشترک بی دست و پا کمان با رئیس جمهور امانوئل پاکسازی به عنوان استقبال از او با او به مناسبت 80 سالگرد ژنرال دوگل را در زمان جنگ بیان.

دو رهبران جهانی نشان داد که واقعیت غیر معمول از دیپلماسی بین المللی پس از پاکسازی قرار داده و کف دست خود را با هم و ارائه یک کمان به انگلیسی, نخست وزیر. جانسون ناشیانه متقابلا در حالی که با تکان دادن یک دست در اطراف به سیگنال فرانسه رهبر باقی می ماند در فاصله مناسب.

به عنوان دو رهبر بود برای عکس های گرفته شده توسط رسانه ها پاکسازی برگزار شد تا یک بازوی افقی به اطمینان حاصل شود که فاصله بین این دو در حالی که جانسون در پاسخ با کمی شست.

کلی صحنه در خیابان داونینگ شد یک تضاد به جلسات قبلی بین پاکسازی و جانسون که با وجود اینکه در مواجهه بیش از Brexit به نظر می رسد به شخصی تفاهم.

بریتانیا اجتماعی فاصله قوانین نیاز شهروندان به باقی می ماند دو متر از هم جدا برای کمک به محدود کردن گسترش ویروس.

پاکسازی شد و معاف از 14 روز در قرنطینه دوره های اعمال شده توسط مقامات بریتانیایی در همه بازدید کنندگان ورود از خارج از کشور.

در ماه اوت سال گذشته طی یک سفر دیپلماتیک را امتحان کنید و فرار از یک Brexit بن بست جانسون بود و تصویر به طور خلاصه به قرار دادن پای خود را بر روی یک میز قهوه داخل طلاکاری کاخ الیزه در پاریس به او خندید و به شوخی با پاکسازی.

پاکسازی است بازدید از لندن به مناسبت 80 سالگرد سابق رئیس جمهور فرانسه شارل دوگل درخواست تجدید نظر به مردم فرانسه را به مقاومت در برابر اشغال نازی ها در طول جنگ جهانی دوم است.

(با ورودی از رویترز)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب