تماشا کنید: هوایی فیلم نشان می دهد که هزاران نفر جمع شده بودند در اعتراض به جورج فلوید به قتل در فیلادلفیا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 11:04:30 am تظاهرات مخالفان جنگ در طول مر

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 11:04:30 am
Watch: Aerial footage shows thousands gathered to protest against George Floyd’s killing in Philadelphia تظاهرات مخالفان جنگ در طول مراحل فیلادلفیا موزه هنر و Eakins بیضی در طول یک تظاهرات روز شنبه, 6 ژوئن 2020 در فیلادلفیا. (عکس از آسوشیتدپرس)

هوایی فیلم منتشر شده توسط یک اخبار تلویزیون محلی ایستگاه را نشان می دهد هزاران نفر از تظاهرکنندگان جمع شده در مراحل موزه هنر فیلادلفیا به اعتراض وادار سازد کشتار غیر مسلح آمریکایی آفریقایی جورج فلوید. معترضین روز شنبه با راهپیمایی از موزه به تالار شهر و بازگشت به تظاهرات علیه خشونت پلیس نیویورک تایمز گزارش داد.

شنبه مشخص هشتمین روز از اعتراضات در فیلادلفیا پس از مرگ جورج فلوید. فلوید کشته شد پس از یک مینیاپولیس پلیس دوخته و او را به زمین و خفه او را برای بیش از هشت دقیقه است. مرگ او موجب سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و سرکوب مواجه با مردم سیاه و سفید در ایالات متحده است.

پلیس گفته مجاز معترضان به باقی می ماند در تالار شهر برای دو ساعت پس از 8 ساعت منع رفت و آمد در آمد به اثر رسانه های محلی گزارش. چندین سربازان گارد ملی نیز مستقر در محل در اعتراض به حصول اطمینان از صلح و نظم است. بیش از 500 اضافی گارد ملی پرسنل همراه با تانک مستقر شدند در این شهر پس از تشدید اعتراضات به شورش و غارت در هفته گذشته.

یک لیست از خواسته های ارائه شده توسط سازمان دهندگان این تظاهرات شامل استعفای فیلادلفیا کمیسر پلیس دانیل یاغی پس از اجرای قانون مقامات به اتهام شلیک گاز اشک آور در تظاهرات مسالمت آمیز در اوایل این هفته با توجه به گزارش های رسانه های محلی. آنها همچنین خواسته برای خروج از سربازان گارد ملی مستقر در اعتراض سایت در سراسر شهرستان.

شهر گسترده حکومت نظامی تحمیل شد در فیلادلفیا در شنبه ادامه خواهد داد و تا پنج شنبه هر گزارش. حکومت تحمیل شده بود در شهرستانها در سراسر ایالات متحده پس از یک موج اعتراضات گسترش از طریق ملت زیر فلوید مرگ است. چندین درگیری بین پلیس و معترضان گزارش شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن