Warroad, Minn., ساکنان افتخار COVID-19 بازمانده با درایو های رژه

رژه کشیده پایین خیابان و اطراف در نزدیکی گوشه. ده ها تن از وسایل نقلیه شرکت و رانندگان و سرنشینان نمایش داده

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

رژه کشیده پایین خیابان و اطراف در نزدیکی گوشه. ده ها تن از وسایل نقلیه شرکت و رانندگان و سرنشینان نمایش داده می شود علائم و فریاد زد: استقبال از نظرات آنها به عنوان سوار توسط.

"خوشحالم که شما هستید خانه" آمد و فریاد از یک وسیله نقلیه.

"خوب به شما گفت:" یکی دیگر از راننده پس از مدت کوتاهی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دبرا واتسون و دخترش سارا هوم از Warroad, سازمان دوشنبه, مارس 16 رژه. واتسون فکر یک درایو توسط رژه نشان می دهد جامعه حمایت فیشر و اجازه دهید او را می دانم که آنها خوشحال بودند او پشت در خانه Homme گفت.

فیشر که در زندگی Warroad برای حدود 30 سال غرق شد رژه و حمایت از او و خانواده اش دریافت کرده اند از اعضای جامعه از او آزمایش مثبت برای COVID-19 نزدیک به شش ماه پیش است.

فیشر در بیمارستان بستری شد در Altru بیمارستان در گرند فرک از 2 آوریل تا مه 11, زمانی که او منتشر شده و بازگشت به Warroad.

بیش از 200 زرد روبان گره خورده در اطراف درختان و نشانه های خیابانی و یک "خوش آمدید صفحه اصلی" بنر استقبال فیشر پس از بازگشت در آوریل 11.

در طول روز رژه فیشر نشسته در ایوان جلو با همسرش, نانسی سه تا از فرزندان و نوه ها به تماشای. Warroad شهردار باب ماروین و همسرش, Loralee رهبری رژه حدود 100 خودرو.

برخی از شرکت کنندگان حتی چپ هدیه.

"این شگفت انگیز بود من بسیار خوشحال به خانه" استفان فیشر گفت: در طول یک هرالد مصاحبه پس از رژه. "من کاملا ممنون و سپاسگزار. آن را خوب است برای دیدن تمام انواع از مردم من می دانم. آن چندی است."

از 40 روز فیشر صرف در Altru بیمارستان او در ونتیلاتور برای 18. در بسیاری از زمان او بود آگاه از آنچه که در اطراف او اما نانسی بود که در Warroad خانه شد. او قدردانی همه چیز که انجام شد برای خانواده در طول فیشر, بیمارستان باقی بماند, او گفت:.

اعضای Warroad جامعه چپ مواد غذایی و گل و آب نبات در ایوان جلو و تزئین جلوی خانه خود را با گچ نقاشی های قلب و امید پر از پیام های نانسی فیشر گفت.

"ما فقط ضعف و فروتن و با عشق و حمایت ما رو از جامعه ما و کلیساها و خانواده" او گفت:.

روز شنبه در رژه برای شوهر او دیگر قلبی نشان دادن حمایت خود از فیشر و خانواده اش قدردانی است.

"این فقط ادامه داد:" نانسی فیشر گفت. "من دوست دارم شهر ما."

زن و شوهر نیز لمس نماز برای استفان که ارائه شد تا از مردم در سراسر جهان در حالی که او بیمار است. آنها سپاسگزار برای استفان فیشر تیم مراقبت در روسو و در چنگال بزرگ و برای روسو آمبولانس خدمه.

"مردم ما قدر و خدا معجزه پس از معجزه" نانسی فیشر گفت. "ما امیدواریم که این کمک می کند تا بسیاری از مردم رشد خود را ایمان به خدا و به نوبه خود چشم خود را به او."

A vehicle of well-wishers greets Steve Fisher and his family Saturday morning in Warroad, Minn., during the parade held to honor Steve as a COVID-19 survivor. (Photo/ Jaimie Snowdon, Special to the Herald)

یک وسیله نقلیه به خوبی wishers استقبال استیو فیشر و خانواده اش صبح روز شنبه در Warroad, Minn., در طول رژه برگزار شد به افتخار استیو به عنوان یک COVID-19 بازمانده. (عکس/ Jaimie Snowdon ویژه به هرالد)

A long line of vehicles stretched down the street Saturday morning in Warroad, Minn., along the parade route for Steve Fisher. (Photo/ Jaimie Snowdon, Special to the Herald)

یک خط طولانی از وسایل نقلیه کشیده پایین خیابان صبح روز شنبه در Warroad, Minn., در طول مسیر رژه برای استیو فیشر. (عکس/ Jaimie Snowdon ویژه به هرالد)

Members of the Warroad High School trapshooting team were among the well-wishers who joined in the parade Saturday morning in Warroad, Minn., to welcome Steve Fisher home from the hospital after his battle with COVID-19. (Photo/ Jaimie Snowdon, Special to the Herald)

اعضای Warroad دبیرستان trapshooting تیم در میان به خوبی wishers که پیوست و در رژه صبح روز شنبه در Warroad, Minn., به انجمن خوش آمدید استیو فیشر خانه از بیمارستان پس از نبرد او با COVID-19. (عکس/ Jaimie Snowdon ویژه به هرالد)

Signs and balloons adorned the lawn and front porch of the Steve Fisher home in Warroad, Minn., during Saturday's parade welcoming Fisher home after being hospitalized with COVID-19. (Photo/ Jaimie Snowdon, Special to the Herald)

علائم و بالن آراسته باغ و ایوان جلوی استیو فیشر در Warroad, Minn., در طول روز رژه استقبال فیشر خانه پس از بستری با COVID-19. (عکس/ Jaimie Snowdon ویژه به هرالد)

"Congratulations, you beat COVID," reads the sign from "Dr. Deb and Kirk" on this vehicle during Saturday's parade in Warroad, Minn., to welcome home Steve Fisher. Dr. Deb Erickson is a physician in Warroad. (Photo/ Jaimie Snowdon, Special to the Herald)

"تبریک به شما ضرب و شتم COVID" می خواند نشانه ای از "دکتر Deb و کرک" در این وسیله نقلیه در طول روز رژه در Warroad, Minn., به انجمن خوش آمدید صفحه اصلی استیو فیشر. دکتر Deb اریکسون است که یک پزشک در Warroad. (عکس/ Jaimie Snowdon ویژه به هرالد)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب