گرم کردن با ساده دودی چاشنی سبزیجات گریل شده

در غیر ماه های زمستان — کسانی که وجود دارد در اینجا ، — ما گریل سبزیجات به طور منظم و اغلب در دسته های بزرگ به

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

در غیر ماه های زمستان — کسانی که وجود دارد در اینجا ، — ما گریل سبزیجات به طور منظم و اغلب در دسته های بزرگ به طوری که آنها می تواند لذت می برد بیش از وعده های غذایی مختلف. در حالی که سبزیجات کبابی خوشمزه هستند که پرتاب فقط با روغن زیتون, نمک و فلفل, من می خواهم به مخلوط کردن ادویه از زمان به زمان به نگه داشتن آنها جالب است.

Vegetables should be clean, dry and prepped before adding the seasoning. Sarah Nasello / The Forum

سبزیجات باید تمیز و خشک و prepped قبل از اضافه کردن چاشنی. سارا Nasello / انجمن

قبل از کباب کردن سبزیجات در حال پرتاب در یک ساده ادویه مخلوط افزایش مییابد که دودی, شیرینی سبزیجات گریل شده بدون گسسته و خود را از طعم دهنده های طبیعی. این شامل روغن زیتون فوق العاده است که می افزاید: لمس و طعم و نگه می دارد سبزیجات از چسبیدن به کوره.

به نظر من اضافه کردن چند حبه سیر خرد برای ادویه و عطر و خرج کردن از فلفل قرمز خرد شده برای subtlest اشاره از گرما. در نهایت سخاوتمندانه دوز ریز خرد شده جعفری تازه ایتالیایی افزایش تمام طعم با پشت سر هم از طراوت و رنگ.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به جای اضافه کردن اسید به ادویه مخلوط مانند سرکه یا مرکبات و من صبر کنید تا سبزیجات کبابی و اضافه کردن یک چلپ چلوپ از سرکه شراب قرمز به عنوان به زودی به عنوان آنها می آیند کردن کوره. گرما از کوره کمک می کند تا سبزیجات جذب اسید به سرعت برای یک پانچ از مزه و طعم در هر نیش.

سبزیجات کبابی بسیار آسان به طبخ اما اغلب می تواند خسته کننده به عنوان آنها تمایل به چوب به کوره و/یا سقوط از طریق اسلات. برای کمک به شما در حفظ و از دست دادن هر قیمتی سبزیجات, من باید چند نکته که شما را (و احساس) مانند یک کوره استاد.

Grill vegetables on each side until grill marks are achieved. Sarah Nasello / The Forum

گریل سبزیجات در هر طرف تا زمانی که علائم کوره به دست آورد. سارا Nasello / انجمن

آن مهم است برای آماده سازی کوره قبل از هر بار استفاده با ساخت مطمئن شوید که آن را تمیز و روغن کاری با نفت است. هنگامی که کوره های آتش آن و اجازه دهید آن را خوب و گرم قبل از پوشش آن را با روغن های گیاهی. شما نمی نیاز به هر چیزی علاقه داشتن برای این مرحله — به سادگی کت با یک دستمال یا نمد ضخیم از کاغذ حوله با نفت و با دقت پاک کردن آن را بیش از هر کوره قطعه.

هنگامی که کوره آماده است شما می توانید سبزیجات به طور مستقیم در کوره است که با این نسخهها کار بزرگ برای بزرگ و شرکت کاهش از سبزیجات است. اما اگر شما مهارت های چاقو نیست که در آن شما می خواهم آنها را نگران نباشید. شما می توانید با استفاده از یک کوره سبد, اگر شما یک, و یا به سادگی قرار دادن یک سیم خنک کننده رک در بالای کوره به نگه داشتن هر گونه سبزیجات از سقوط از طریق ترک یک ترفند ساده است که برای همیشه تضمین که ما هرگز از دست یکی دیگر از سبزیجات کبابی دوباره.

A wire cooling rack, like the kind used for cookies, can be placed directly on the grill to keep vegetables from falling through. Sarah Nasello / The Forum

یک سیم خنک کننده رک مانند نوع مورد استفاده برای کوکی ها را می توان به طور مستقیم در کوره به نگه داشتن سبزیجات از سقوط از طریق. سارا Nasello / انجمن

در هنگام انتخاب سبزیجات به کوره به دنبال گونه که خواهد نگه دارید تا به خوبی به گرما مانند فلفل, قارچ, کدو, رازیانه و مارچوبه. پیاز موجود شگفت انگیزی است هنگامی که کبابی و آسان تر به طبخ هنگامی که آن را به برش ضخیم دست نخورده دور.

این دستور العمل شامل گوجه فرنگی گیلاس که طبخ سریع تر از گونه های دیگر و باید حذف شود هنگامی که آنها شروع به تاول.

Tomatoes will cook faster than other vegetables and should be removed once they begin to blister. Sarah Nasello / The Forum

گوجه فرنگی طبخ خواهد شد سریع تر از دیگر سبزیجات و باید حذف شود هنگامی که آنها شروع به تاول. سارا Nasello / انجمن

آن را ممکن است احساس مانند ما لنگش راه ما به آب و هوای بهتر و خوردن تازه و زیبا, مواد غذایی تبدیل شده است و برای ما مهم تر از همیشه. روشن, رنگارنگ, مغذی و پر از عطر و طعم, این چاشنی سبزیجات کبابی مناسب تابستان ظرف سمت.

FYI — نروژی Syttende مای یکشنبه, مارس 17 و شما را پیدا خواهد کرد برخی از سنتی نروژی کلاسیک در این هفته دستور العمل کپسول زمان برای کمک به شما را جشن می گیرند. Gratulerer med dagen!

Sarah's Seasoned Grilled Vegetables can be served with her Springtime Pork Tenderloin. Sarah Nasello / The Forum

سارا چاشنی سبزیجات گریل شده می تواند در خدمت با بهار مازو گوشت خوک. سارا Nasello / انجمن

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای چاپ نسخه ای از دستور العمل

خدمت: 4 تا 6

چاشنی مواد لازم:

¼ فنجان جعفری تازه ایتالیایی, ریز خرد شده

2 حبه سیر ،

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده خالص

¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده

1 قاشق چای خوری نمک کوشر

½ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

1 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز (یا آب لیمو) به نم نم باران بیش سبزیجات کبابی

سبزیجات:

2 شیرین, فلفل قرمز و زرد یا نارنجی کشت و برش را به 2 اینچ قاچ

1 لامپ رازیانه ساقه و fronds حذف برش را به قاچ

½ پوند نوزاد قارچ تمیز

½ پوند مارچوبه نیزه پایین به پایان می رسد حذف شده

½ پوند گوجه فرنگی گیلاس

1 بزرگ به رنگ زرد یا قرمز و پیاز و برش به ضخامت دور (ترک دور دست نخورده)

1 کدو برش در امتداد تعصب به ¼ اینچ ضخامت برش (ترک پوست)

جهت:

در یک کاسه کوچک یا متوسط Mason jar, اضافه کردن همه مواد ترشی و ماهوت پاک کن زدن و یا تکان دهید تا به خوبی ترکیب شده است. کنار اجازه می دهد تا طعم دهنده به ورق را رو کردن.

شستن و خشک کردن و آماده سازی سبزیجات به عنوان کارگردانی. جای همه سبزیجات به جز پیاز را دور در یک کاسه بزرگ. پور بیشتر از ترشی بیش از سبزیجات و بازی شیر یا خط تا به طور مساوی پوشش ترک حدود 1 تا 2 قاشق غذاخوری برای پیاز.

محل پیاز دور بر روی یک صفحه یا ورق پخت و براش سقف و کف با ترشی. نم نم یک طرف با حلال نمک و فلفل.

مطمئن شوید که خود را در کوره گرم و تمیز و روغن کاری با نفت قبل از اضافه کردن سبزیجات. اگر شما یک خنک کننده رک با فضاهای کوچک بین هر سیم محل آن را بر روی کوره برای جلوگیری از سبزیجات از سقوط از طریق. محل سبزیجات به طور مستقیم در قفسه یا کوره و طبخ بیش از بالا با لينک مستقيم حرارت تبدیل هر 1 تا 2 دقیقه به عنوان مورد نیاز تا زمانی که علائم کوره بدست می آید در هر دو طرف. گوجه فرنگی طبخ خواهد شد سریعترین بنابراین آنها را با دقت و حذف آنها را زمانی که آنها شروع به تاول.

انتقال سبزیجات کبابی پشت به کاسه به عنوان آنها را طبخ. هنگامی که تمام سبزیجات برداشته شده از کوره بلافاصله نم نم باران سرکه شراب قرمز بیش از مخلوط و بازی شیر یا خط به ترکیب.

این سبزیجات را در یخچال نگه دارید برای چند روز و عالی هستند با گوشت کبابی و سالاد.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب