می خواهید به فروش گوشت ؟ بررسی قوانین دولت خود را

وزارت کشاورزی ایالات متحده را تا سال 2017 سرشماری کشاورزی گزارش 130,056 ایالات متحده مزارع به طور مستقیم به با

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

وزارت کشاورزی ایالات متحده را تا سال 2017 سرشماری کشاورزی گزارش 130,056 ایالات متحده مزارع به طور مستقیم به بازار عرضه شده بیش از $2.8 میلیارد دلار از محصولات کشاورزی به مصرف کنندگان است. به روز شده در گزارش غذاهای محلی, بازاریابی, برنامه ریزی شده است به طور رسمی در پاییز 2021.

برای دام تولید مورد نیاز به بازار گوشت توسط دولت متفاوت است.

تولید کنندگان می توانید گوشت فرآوری شده برای استفاده خود را در "سفارشی معاف" امکانات بدون مداوم ایالتی یا فدرال بازرسی و می توانید آنها را تحویل حیوانات به چنین امکانات برای مصرف کنندگان خواهد شد که برای پرداخت حیوانات و پردازش اما بازاریابی فردی کاهش گوشت باید انجام شود تحت بازرسی.

گوشت فرآوری شده می توان تحت بازرسی دولت در اکثر متحده به فروش می رسد و در طول آن دولت است. گوشت فرآوری شده تحت فدرال بازرسی می تواند به فروش می رسد در سراسر خطوط دولت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بررسی خود را با دولت های اضافی مورد نیاز قبل از فروش گوشت. در اینجا نگاهی به برخی از قوانین در کشورهای در سراسر منطقه برای فروش گوشت:

تحت ایالتی آیووا قانون گونه های آهو و گوزن نیز باید بازرسی قبل از آنها می تواند به فروش می رسد برای مواد غذایی در دولت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد برچسب زدن و دیگر مشخصات بازدید https://www.iowaagriculture.gov/meatAndPoultry/slaughter_Processing.asp.

گوشت از وحشی بازی نمی توان به فروش می رسد و تنها می توان مصرف شده توسط مالک, مالک خانواده و عدم پرداخت مهمانان. بازی های وحشی گوشت باید شناسایی شود "برای فروش نیست." برای اطلاعات بیشتر در مورد پردازش گوشت در مینه سوتا بازدید https://www.mda.state.mn.us/food-feed/starting-meat-poultry-processing-business.

امکاناتی که فروشگاه گوشت برای خرده فروشی و یا عمده فروشی نیاز به گوشت انبار مجوز در دسترس از مونتانا بخش دام است. برای اطلاعات بیشتر در مورد پردازش گوشت از جمله نمودار جریان بر روی چه نوع از پردازنده مورد نیاز است در شرایط مختلف بازدید https://liv.mt.gov/Meat-Milk-Inspection/Meat-and-Poultry-Inspection.

یک کشاورز ممکن است فروش تا 1000 جوجه های خارج از مزرعه بدون بازرسی ارائه شده است که کشتار و پردازش انجام شده تحت استانداردهای بهداشتی شیوه ها و روش های تولید کننده است که با ثبت نام وزارت کشاورزی و سوابق دقیق از تمام مرغ به فروش می رسد نگهداری می شوند. یک تولید کننده نیز ممکن است درخواست برای معافیت اجازه فروش تا 20,000 پرندگان سالانه با سه ماهه بازرسی از تاسیسات. فروش گوشت در داکوتای شمالی نیاز به یک خرده فروشی مواد غذایی مجوز در دسترس از ایالتی داکوتای شمالی اداره بهداشت مواد غذایی و مسکن بخش; برای کسب اطلاعات بیشتر در صدور مجوز بازدید https://www.health.nd.gov/regulation-licensure/food-and-lodging.

گاومیش کوهان دار امریکایی, گوزن, گوزن و.... فرآوری شده تحت بازرسی دولت در داکوتای جنوبی می تواند به فروش می رسد در سراسر خطوط دولت است. اطلاعات بیشتر در مورد برچسب زدن و جزئیات دیگر را می توان در یافت https://aib.sd.gov/pdfs/Selling%20and%20Distributing%20Red%20Meat%20in%20SD.pdf.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب