Walz گسترده ای اجرایی قدرت دوباره برای بحث در مینه سوتا کنگره

ST. پل — رژیم صهیونیستی. تیم Walz این هفته گفت که او قصد دارد به تماس با قانونگذاران به کنگره برای یکی دیگر ا

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399

ST. پل — رژیم صهیونیستی. تیم Walz این هفته گفت که او قصد دارد به تماس با قانونگذاران به کنگره برای یکی دیگر از جلسه ویژه این ماه بیشتر به آدرس coronavirus همه گیر بازنویسی مینه سوتا پلیس قوانین و پایان کار ناتمام مانده در سال 2020 به طور منظم جلسه قانونی.

به عنوان عفونت های جدید و مرگ و میر ناشی از COVID-19 همچنان گزارش شده در مینه سوتا Walz گفت شما به احتمال زیاد نیاز به گسترش دولت در زمان صلح و اورژانس به رایگان ابزار برای کمک به او در مبارزه با COVID-19.

اقتدار تحت زمان صلح و اضطراری مجاز است فرماندار به مدارس کسب و کار و خانه عبادت و نیاز به بیشترین Minnesotans به ماندن در خانه در تلاش برای مهار این ویروس گسترش و ساخت منابع به درمان بیمار است. و بدون یکی دیگر از فرمت های اضطراری است به گذشت 12 جولای.

"ما هنوز در حال تلاش برای ایجاد این مورد در اطراف اورژانس قدرت" Walz به خبرنگاران گفت: جمعه, ژوئن 29, ذکر او انتظار می رود به تماس با یک جلسه ویژه به آنها را گسترش دهد. "من در تلاش برای مطمئن شوید که ما در آموزش و کار با قانونگذاران در اطراف آنچه که به معنی به اورژانس قدرت."

مینه سوتا مانند اکثر ایالت دارای یک زمان صلح و اورژانس در اثر اجازه می دهد دولت به منظور جلب کردن فدرال فاجعه بودجه و تماس در مینه سوتا گارد ملی برای کمک به تست و حمل و نقل تجهیزات حفاظت شخصی. اما بر خلاف تمام دیگر ایالت مینه سوتا یک تقسیم مقننه است که می تواند پرتاب آچار به Walz طرح.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قانونگذاران می تواند بلوک دیگر تمدید زمان صلح و اورژانس اگر هر دو مجلس نمایندگان و مجلس سنا رای دادند برای پایان دادن به آن. رهبران جمهوری خواه در هر دو مجلس گفته اند که آنها قصد انجام این کار و آنها به نام فرماندار به رها کردن اضطراری اگر او می خواهد خود را به کمک در عبور از دیگر اقدامات مانند ساخت و ساز عمومی ،

"ما همچنان به می گویند که ما نیاز به خلاص شدن از شر اورژانس قدرت هیچ اضطراری وجود دارد دیگر" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "او باید با ما تماس بگیرید به عقب به منظور انجام این کار است."

اما دموکرات ها که کنترل مجلس گفت: آنها با حمایت از آزاد کردن اضافی و اقتدار را برای Walz از آنجا که قوه مقننه به ندرت می تواند به توافق دو حزبی انداخته است. چنین موافقت نامه خواهد بود کلید برای دادن قانونگذاران صندلی جلو به COVID-19 پاسخ تصمیمات آنها گفت.

Walz در ماه ژوئن تمدید شده خود را در زمان صلح و اورژانس با توجه به COVID-19 همه گیر است و باعث اقدام قوه مقننه. سنا رای به پایان زمان صلح و اورژانس در حالی که مجلس تصمیم گرفتند آن را گسترش دهد. هر دو مجلس نیاز به رای کردن پسوند برای جلوگیری از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن