کرکسهای گردان ما اقتصاد شکننده – ما نباید اجازه دهید آنها را جشن

در آخر هفته 30 مارس Elon Musk – یک میلیاردر با ثروت خالص $38billion – راه اندازی یک موشک به فضا است. این خصوصی

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

در آخر هفته 30 مارس Elon Musk – یک میلیاردر با ثروت خالص $38billion – راه اندازی یک موشک به فضا است. این خصوصی سرمایه گذاری را در مقایسه با رئیس جمهور کندی 'moonshot' جاه طلبی از 1961-69 – یکی از بزرگترین mobilizations از منابع و نیروی انسانی در تاریخ ایالات متحده است. مشک را نمایان هدف استعمار مریخ; اما هدف نهایی این است که به عصاره آینده اجاره از میلیاردرهای تقبل قایق از آب عبور به فضا و از خدمات تاکسی جابجا عمومی هوافضا بخش (ناسا) فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی.

ناسازگار توجه زده بود در روز مشک را 'فضایی' راه اندازی. صدها هزار نفر از آمریکایی ها نادیده گرفته رویداد در حالی که آنها با عصبانیت اعتراض پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس. دیگر رویداد روشن وضوح بزرگ خلیج فارس بین آمریکایی ها عادی و ثروتمند افسانه ای نخبگان. برای Elon Musk بود که نه تنها میلیاردر جشن که آخر هفته. آمریکا میلیاردرهای افزایش ثروت خود را توسط $282 میلیارد بين 18 مارس و آوریل 10, زمانی که میلیون ها نفر از شهروندان شد در 'مستند' برای جلوگیری از گسترش ویروس. این بود که تقریبا 10% افزایش نسبت به ما موسسه مطالعات سیاست (IPS) در گزارش اخیر, 'میلیاردر ثروت باد اورده'. بیش از مدت مشابه 22 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست به عنوان نرخ بیکاری نیز نسبت به 15 درصد است.

نه همه میلیاردرهای آنقدر خوش شانس است. ریچارد برانسون, مردی که بار مالی characterises به عنوان "بسیار غنی جت خصوصی-toting مالیات تبعید" و "عجیب و غریب پسر-مسابقه از ویرجین کهکشانی گردشگری فضایی فانتزی" – دچار مشکل شد. او مجبور به اعتراف برای مالیات دهندگان حمایت کمک مالی به دلیل پایه از شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک با این بیماری همه گیر. تقاضای خود را نمی شد با استقبال عمومی آگاه نگه داشتن خود را به شرکت تسلیم در افشای رایگان پناهگاه های مالیاتی در جزایر ویرجین بریتانیا است.

ریچارد برانسون است ثروت انباشته تقریبا به زحمت با اجاره کردن دارایی های خود را با نام تجاری و انواع franchises. مانند ایلان این را همواره به دست آورد شده است با قرض گرفتن. کاربران از ورزشگاه بانک ها و شرکت های هواپیمایی به طور منظم چنگال از پرداخت حق امتیاز به بسیار غنی مالیات تبعید; پرداخت channelled مستقیم به انگلیسی, باکره جزیره پناهگاه های مالیاتی.

ریچارد برانسون متعلق به اقتصاد جهانی را در غالب پخش – rentiers.

Rentierism

رانتی گذاران را به سود سرمایه بیشتر یا کمتر زحمت در هزینه دیگران است. آنها این کار را با بهره برداری از دارایی موجود – فکر می کنم از لندن یا نیویورک اموال و پول از 'اجاره' با استفاده از آن دارایی یا از فروش مجدد دارایی در قیمت بالاتر است.

Rentiers مجزا از سنتی گذاران. دومی پول را از سرمایه گذاری در, و بهره برداری از زمین و نیروی کار برای ایجاد یک جدید دارایی یا دارایی های که از آنها سود. Rentiers را سود سرمایه با سرمایه گذاری در زمین و نیروی کار اما با استخراج درآمد ناشی از مالکیت دارایی های موجود.

بدهی یک دارایی با ارزش (بدهی بیشتر به دنبال بعد) و تولید 'اجاره' در صورت بهره – تقریبا بی دردسر. علاقه به عنوان همه ما می دانیم این است که موضوع به خوبی شناخته شده قوانین ریاضی از ساده و مرکب بهره و بنابراین می تواند به افزایش نمایی. سود سرمایه نیز تمایل به افزایش در نرخ نمایی. سود در مقابل, می توان فرار رو به افزایش و یا کاهش بسته به شرایط محلی مربوط به زمین و نیروی کار (در وسیعترین مفهوم).

دولت ها از جمله دولت بریتانیا را تشویق rentierism با کاهش نرخ مالیات بر سود سرمایه. استاندارد مالیات بر سود سرمایه از نرخ 20% است. این مقایسه با 40 درصد نرخ مالیات بر درآمد حقوق بین £50,001 و 150.000 پوند.

سیستم مالی بین المللی سرمایه تحرک شده است تا ساختار به عنوان به اعطای rentiers مانند ریچارد برانسون اجازه حرکت سود سرمایه از کشور مبدا و به پناهگاه های مالیاتی. تا زمانی که تغییرات ساخته شده به بین المللی سیستم رانتی گذاران ادامه خواهد داد برای بزرگ کردن ثروت خود را با اجتناب از مالیات است.

اما برای قرار دادن این بخش در چشم انداز: شجاعانه buccaneering 'موشک-مردان' میلیاردرهای مانند مشک و برانسون کوچک سرخ جهانی اقتصاد رانتی. بزرگ جانوران در حال سهام خصوصی (پلی اتیلن) شرکت هایی مانند Carlyle Group, Kohlberg Kravis Roberts (KKR) استون و آپولو مدیریت جهانی.

خصوصی سهام شرکت های بسیج استخر از سرمایه از افراد ثروتمند های بازنشستگی و صندوق های تامینی و استفاده از این صرفه جویی به یک سهام در یک کسب و کار برای پرداخت با پول قرض گرفته شده (اعتباری) – یک فرایند شناخته شده به عنوان "اهرمی خریداری'. (با اقتباس سرمایه ترجیح داده است به دلیل بدهی جذب معافیت های مالیاتی.) همانطور که ما ممکن است قرار دادن یک سپرده در اموال و خرید بقیه با پول قرض گرفته شده به طوری PE شرکت قرار نسبتا مقدار کمی از پول نقد برای خرید یک هدف کسب و کار و سپس به شدت قرض (اهرم) مبالغ زیادی به پرداخت هزینه برای خرید. اما در حالی که من و شما مسئولیت برای بازپرداخت وام های پلی اتیلن شرکت نمی کند. به جای این بار بدهی به هدف شرکت (می گویند یک فوتبال باشگاه, انجمن مسکن یا شرکت راه آهن) و باعث می شود کاربران از آن دارایی ها (طرفداران فوتبال ساکنان و مسافران) بازپرداخت 'اجاره' در بدهی است که هر دو بهره و بازپرداخت اصل – با خالی کردن راه آهن کرایه مسابقه فوتبال بلیط و یا ماهانه اجاره.

تا حدودی به عنوان یک نتیجه از این انگلی مدل کسب و کار شرکت های بزرگ بخش زین شده با آنچه صندوق بین المللی پول معتقد است در مورد $19 تریلیون دلار بدهی در نظر گرفته شود "در معرض خطر" توسط شرکت هایی که سود را پوشش نمی دهد هزینه از هزینه های بهره در یک بحران مانند یک جریان است.

هر کجا که جسد وجود دارد کرکسهای جمع آوری خواهد شد (متی 24:28)

در حالی که اقتصاد جهان قفل شده بود توسط coronavirus با شدت مدیون بخش شرکت در قبر خطر به طور پیش فرض پلی اتیلن شرکت بودند گردان لاشه از شرکت های ورشکسته و بازار قطع توسط کشنده بیماری همه گیر.

با توجه به بار مالی این بخش مطرح 1.5 تریلیون دلار "پودر خشک" برای ادغام در حالی که ما مضطرب-بدهی بودجه به امید افزایش بیش از $67 میلیارد – سرمایه-افزایش تلاش است که سر و صدا های قبلی 44 میلیارد رکورد سال 2008 است. این تریلیون ها استفاده می شود برای تمیز کردن توافقات در تمام بخش های اقتصاد. PE شرکت قصد سود حاصل از بحران کنونی آنجا که آنها پس از سال 2008 بحران مالی.

و تلویحا حمایت شکسته سیستم مالی جهانی شدن ما شهروندان باید به طور موثر مورد توافق آنها باید انجام دهید.

شکسته و نامشروع موسسات

به عنوان Elon Musk در حال آماده سازی برای راه اندازی خود را 'انجام', اقتصاد ایالات متحده در سقوط آزاد و کشور در بحران سیاسی. ربکا Spang, مورخ, از انقلاب فرانسه هشدار داد از تشابه.

"ترس نوردد زمین" او نوشت. "بسیاری از کسب و کار سقوط. برخی از اقبال ساخته شده است. دست پاچه ذخایر مصرف کنندگان کاغذ, مواد غذایی و سلاح. دولت واکنش متناقض و بی فایده. عادی تجارت اتومبیل را متوقف کند; سرمایه گذاران پیدا می امن دارایی. سیاسی بندى رشد شدید تر. همه چیز را از هم جدا می افتد. این بود که درست از انقلاب فرانسه در سال 1789 و 1790 به عنوان آن است که ایالات متحده امروز است."

Spang در ادامه توضیح می دهد که وقایع تبدیل ساختار و وقتی که آنها به این دلیل است که وقایع آشکار فعلی ساختار "بود و در حال حاضر شکسته و موسسات نامشروع."

ساختار مات و ظاهرا از راه دور جهانی مالی و سیستم تجاری است که شاید اغلب نامشروع از نهادهای حاکم بر زندگی جهان شهروندان است. زمانی که رئیس جمهور کندی به نام برای آمریکایی ها متحد پشت سر جاه طلبی از یک moonshot' آمریکا در صنعت فضا تحت عمل مقامات دولتی. امروز از آن شده است خصوصیسازی کنند.

در سال 1961 مالی بین المللی معماری یک سیستم به طور موثر توسط اداره دولتی – نه خصوصی قدرت از دیوار خیابان و یا در شهر لندن. وضعیت در حال حاضر معکوس شده است. روز بین المللی سیستم به طور موثر توسط اداره وام و سرمایه گذاران و دلالان فعال در بازارهای سرمایه جهانی شده.

آن است که طلبکاران خصوصی که تصمیم گیری در تخصیص اعتبار; در سطوح مناسب از بدهی خصوصی و نرخ بهره در بدهی. و به عنوان وام است که بیشترین سود را زمانی که اختصاص داده شده به خطرناک نظری اجاره-به دنبال سرمایه گذاری – و کمتر سودآور هنگامی که به مولد و پایدار در بخش طلبکاران را سرمایه بزرگ دستاوردهای اما در معرض هر دو شرکت و اقتصاد گسترده تر به خطر شکست.

از این رو رشد بدهی خصوصی فراتر از ظرفیت های فردی شرکت برای بازپرداخت بدهی; و از این رو رشد بدهی خصوصی فراتر از ظرفیت گسترده تر از اقتصاد است. با توجه به صندوق بین المللی پول در ماه اکتبر 2019 ثبات مالی جهانی گزارش آسیب پذیری در میان غیر بانکی موسسات مالی در حال حاضر هم در 80 درصد از اقتصاد با سیستمیک مهم مالی بخش. این سهم مشابه است که در اوج بحران مالی جهانی.

برای درک چگونگی سرمایه خصوصی بازارهای 'حکومت' بین المللی سیستم در نظر بگیرید. سرمایه گذاران خصوصی و دلالان موثر در تعیین نرخ ارز است. بین المللی سیستم کمک دلالان قدرت به حرکت سرمایه در سراسر مرز در اطلاعیه کوتاه و در هوی و هوس. که می تواند هر دو باد ارزش یک ارز (به عنوان پول سیل در) و عواقب فاجعه بار زمانی که سیل پول و ارز کاهش مییابد. یک ارز ضعیف تر به معنی هزینه حیاتی واردات (به عنوان مثال نفت و داروسازی) افزایش می یابد. در شروع coronavirus بحران این بود که سرنوشت به اصطلاح بازارهای در حال ظهور مانند آفریقای جنوبی و آرژانتین و ترکیه است. با توجه به موسسه مالی بین المللی, سرمایه گذاران خارجی, انصراف یک رکورد $83 میلیارد دلار از سهام و بازار اوراق قرضه در 30 بزرگترین اقتصادهای در حال ظهور — "خروج است که به مراتب بیشتر کسانی که تجربه در بحران مالی 2008-09".

و به طور فزاینده ای از آن است که سرمایه گذاران خصوصی و دلالان گرفته اند که مالکیت و parasitically فشردن اجاره از موجود مالیات دهندگان تامین مالی دارایی های مانند هوافضا دارایی های مراقبت از خانه و راه آهن و خدمات بهداشتی و درمانی زندانها و انرژی و برق و آب صنایع است.

در نهایت مالیات دهندگان حمایت نظام پولی به خوبی سازمان یافته ملت متحده به طور فزاینده ای تحریف شده به خدمت منافع خصوصی جهانی سرمایه نه منافع جامعه است. فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک مرکزی در حال حاضر عملیات تامین امنیت و حفاظت جهانی رانتی کلاس از جمله سهام خصوصی (پلی اتیلن) شرکت هایی که "مهار پنهان کاری به پشم گوسفند وجانوران دیگر سرمایه گذاران و مالیات دهندگان". بانک فدرال دیدنی و بی سابقه مداخلات در مارس سال 2020 به عنوان Trevor Jackson استدلال می کند "به سیل بازارهای مالی با پول نقد به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است بنابراین بانک ها می تواند در حفظ و اعطای وام به خریداران سهام می تواند خرید و موسسات می تواند نگه داشتن بدهی خود را پرداخت". دور از deflating بدهی های جهانی, حباب, فدرال رزرو نگه داشتن بدهی و صاحبان آن شناور است.

آن است که چرا با وجود قدرت بسیار جذاب آن را تغذیه کرده است و نه موفق در مدیریت عمیقا بی ثبات اقتصاد جهانی است. در واقع ممکن است منجر به شکست اقتصادی است. به عنوان صندوق بین المللی پول توضیح می دهد که در سال 2020 ثبات مالی جهانی گزارش فدرال رزرو چشم به عنوان خصوصی بازارهای اعتباری به سرعت گسترش یافت پس از 2007-9 بحران مالی جهانی, رسیدن به $9 تریلیون دلار در سطح جهان است. همزمان ضعیف مقررات توسط بانک مرکزی کاهش وام گیرندگان کیفیت اعتباری و تضعیف استانداردهای اختصاصی و سرمایه گذار حمایت. این مخاطره آمیز بازارهای اعتباری در عملکرد بالا (آشغال) اوراق قرضه قوی تر وام و بدهی خصوصی — در ادامه برای نشان دادن تنش از طریق بهار سال 2020 با وجود تغذیه عظیم تزریق پول نقد.

بنابراین در منافع طلبکاران بین المللی این مالیات دهندگان حمایت فدرال رزرو آمریکا و سایر بانک های مرکزی در حال propping تا شدت بیش از حد مدیون شرکت هایی که اقتصاد واقعی به هر نشانه ای از فزاینده رو به پایین به کاهش قیمت ها. چه کسانی سود حاصل از تورم مارپیچی? شما آن را حدس زده: رانتی کلاس. به عنوان قیمت ها و دستمزدها سقوط ارزش بدهی افزایش می یابد به عنوان هزینه خدمات بدهی.

آنچه که باید انجام شود ؟

پاسخ ساده به این سوال این است که خصوصی بازار سرمایه باید یک بار دیگر به تابع نقش بنده از اقتصاد نه کارشناسی ارشد.

اولین کار این است که برای دولت به مدیریت کنترل نمی تحرک مرزی گردش سرمایه. که راه دولت می تواند اطمینان حاصل شود میلیاردرهای مانند ریچارد برانسون پرداخت مالیات است.

وظیفه دوم این است که برای دولت و بانک مرکزی برای مدیریت ایجاد اعتبار. اعتبار-بر اساس سیستم پولی هستند یک تمدن پیشرفته – طراحی و توسعه در طول زمان برای فعال کردن جوامع به انجام معاملات قرار داده و منحصر به فرد توانایی های انسانی به کار می کنند. مانند بهداشت و یا تامین آب پولی سیستم های بزرگ عمومی خوب است.

اعتبار ایجاد شده است فوق العاده و نسبتا برق گردیده است که اسیر شده توسط رانتی کلاس برای خود خدمت منافع از 1%.

و برای بقیه صندوق بین المللی پول پاسخ. آنها استرس باید به صورت دقیق نظارت اعتباری بانک ارزیابی ریسک و شیوه های وام دهی و تلاش برای افزایش افشا و شفافیت در بانک های غیر مالی بازار فعال تر ارزیابی جامع از خطرات.

در اقتصاد که در آن به طور کلی بخش شرکت بدهی تلقی می شود سیستمیک بالا, در علاوه بر این به بخش خاص مشخصاتش ابزار برای بانک ها و سیاستمداران ممکن است در نظر در حال توسعه مشخصاتش ابزار بسیار قوی شرکت. کاهش تعصب در سیستم های مالیاتی که به نفع بدهی بیش از حقوق صاحبان سهام تامین مالی نیز کمک به کاهش انگیزه برای وام گرفتن بیش از حد.

هیچ یک از این علم موشک یا انقلابی. البته وجود خواهد داشت مقاومت از rentiers.

اما ما هرگز نباید فراموش درس انقلاب فرانسه: این rentiers نیاز دولت بیش از دولت نیاز rentiers.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن