مشارکت رای دهندگان می تواند ضربه تمام زمان بالا در میان ایالت ژوئن انتخابات

روز سه شنبه رای — که در حال انجام است صرفا با پست الکترونیکی-در برگه های رای — اولیه انتخابات برای دولت نژادها

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399

روز سه شنبه رای — که در حال انجام است صرفا با پست الکترونیکی-در برگه های رای — اولیه انتخابات برای دولت نژادها و کلی انتخابات وقتی که می آید به چیزهایی مانند شهرستان و هیئت مدیره مدرسه نژادها.

از بعد از ظهر دوشنبه در مورد 37,000 رای گیری شده از طریق پست به Cass County رای دهندگان و کسانی که در مورد 23,000 تکمیل شده و بازگشت به Cass County انتخابات.

قرار داده است که رای گیری در سرعت به پیش افتادن از 23,950 آراء بازیگران در طول یک ماه ژوئن انتخابات در سال 2006 که می ایستد به عنوان یک علامت آب در ماه ژوئن انتخابات با توجه به DeAnn juliette lewis, انتخابات, هماهنگ کننده برای Cass County است.

این اولین بار است که Cass County استفاده کرده است پست تنها-رای گیری.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

برای واجد شرایط برای شمارش juliette lewis گفت: تکمیل برگه بازگشت از طریق پست باید شهریور بعد از 8 ژوئن.

اتمام برگه های رای را نیز پذیرفته می شود اگر آنها کاهش یافته است در امن جعبه خارج از Cass County Courthouse 4 p. m. روز شنبه.

دادگاه در 211 9 سنت S. در فارگو.

از آن خواهد شد ممکن است برای هر کسی که برای به دست آوردن یک رای گیری روز شنبه شهرستان خبر داد.

Juliette lewis گفت: این تصمیم به رفتن با ایمیل-تنها انتخابات شد و بر اساس عوامل مختلف از جمله مداوم COVID-19 همه گیر و خطر در شخص رای گیری به شمار رای دهندگان و انتخابات قضات است.

بسیاری از انتخابات قضات, juliette lewis گفت: از یک سنی که آنها را در معرض COVID-19.

تا به حال این شهرستان تصمیم به شامل در شخص رای گیری به عنوان یک گزینه juliette lewis گفت: این امر به احتمال زیاد شده اند دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای پیدا کردن به اندازه کافی قضات انتخابات به پوشش نظرسنجی سایت.

Juliette lewis گفت پست تنها-رای گیری ثابت کرده است که کار فشرده برای شهرستان است که نیاز به استخدام تعدادی از کارگران موقت برای کمک به اضافه شدن حجم کار آماده پستی و پردازش برگه های رای.

حدود 50 انتخابات کارگران صرف دوشنبه بررسی به اتمام برگه های رای در رمدا ویندهام در فارگو, juliette lewis گفت.

مشارکت رای دهندگان به نظر می رسد بالا در سطح دولت و همچنین با توجه به داکوتای شمالی وزیر امور خارجه آل Jaeger, که گفت که از بعد از ظهر دوشنبه دولت 53 شهرستانهای تا به حال از طریق پست و بیش از 196,000 برگه های رای که در مورد 140,000 یا حدود 70 درصد تکمیل شده است و بازگشت به شهرستانهای استان است.

ایالت های عمومی می توانید که چگونه بسیاری از به اتمام برگه های رای شده اند بازگشت وزیر امور خارجه, وب سایت..

Jaeger گفت: زمانی که تمام برگه های شمارش شده در سطح ایالت تعداد می تواند تحت الشعاع قرار دادن 175,303 آراء بازیگران در ژوئن 2012 انتخابات میگویند که قابل توجه برای مشارکت رای دهندگان.

Juliette lewis و Jaeger گفت: آنها شنیده ام از رای دهندگان ناراضی با این پست فقط جنبه از این در ماه ژوئن انتخابات, اما آنها گفتند که شنیده همچنین از افرادی که گفت: آنها خوشحال بودند برای رای دادن از طریق پست بیان آنها یافت می شود آن را راحت و بدون استرس.

"من در تعدادی از درخواست ها (برای رای) و آن را بسیار بالاتر از این دیگر انتخابات پس قطعا مردم پاسخ" Jaeger گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن