داوطلبان خارج از نوبت به تمیز کردن مرکز شهر فارگو پس از شورش: "آنها می خواهند شهر خود بازگشت'

برخی از داوطلبان سرفه به دلیل طولانی عوامل شیمیایی و بسیاری دیگر گریه آنها به عنوان جاروب کردن شیشه های شکسته

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

برخی از داوطلبان سرفه به دلیل طولانی عوامل شیمیایی و بسیاری دیگر گریه آنها به عنوان جاروب کردن شیشه های شکسته و جمع آوری شده صرف گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور در قوطی.

ارز, ساختمان, JL, آبجو, وینیل, تاکو, دروازه, بانک شهر, هتل, Donaldson این فروم و رودخانه شهرستان کلیسا تمام شد آسیب دیده با سنگ یا با اسپری رنگ.

"آیا این کار را به شهر" گفت: دیرین فارگو ساکن Robb Walvatne او به عنوان کمک انتخاب کنید تا باقی مانده است. "وجود دارد sirens تمام شب طولانی است. گوش دادن به ما 200 مایل دور از مینیاپولیس. آنچه در جریان است در فارگو? فارگو. این غم انگیزترین چیزی که من دیده ام و من نمی توانم درک آنچه در جریان است."

"شما لازم نیست خود را خراب کردن شهر" Walvatne گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Robb Walvatne with a handful of rocks from May 30 riot. He was part of dozens of volunteers who helped clean up downtown Fargo early Sunday, May 31. C.S. Hagen / The Forum

Robb Walvatne با یک تعداد انگشت شماری از سنگها از مارس 30 شورش. وی در بخشی از ده ها تن از داوطلبان که کمک به تمیز کردن مرکز شهر فارگو در اوایل یکشنبه, مارس 31. C. S. هاگن / انجمن

People clean up inside downtown Fargo's Hotel Donaldson Sunday, May 31, after rioters smashed first-floor windows the night before. C.S. Hagen / The Forum

مردم تمیز کردن داخل مرکز شهر فارگو هتل دونالدسون یکشنبه, مارس 31 بعد از شورش شکست طبقه اول ویندوز را از شب قبل. C. S. هاگن / انجمن

کریس Wooten متولد و تربیت در فارگو پیوست و بیش از دو دوجین داوطلبان در کمک به پاک کردن این آسیب عمدتا در خیابان اول شمالی فقط در شرق برادوی است.

"این محل بوده است ، من فکر می کنم این کامل بود واکنش افراطی," Wooten گفت: ابراز خشم و غم و اندوه در مورد آنچه اتفاق افتاده است شب قبل از. او خم شد در خیابان را انتخاب کنید تا یک جفت از عینک آفتابی صورتی. "دیدن ؟ معترضان بودند از بین بردن خود است."

در حالی که پارو شکسته شیشه در خارج از HoDo دن فرانس وورس گفت: تماشای نابودی شکست قلب خود را.

"من تا به حال مشکل خواب شب گذشته بعد از همه است که اتفاق افتاده است," او گفت:.

فارگو شهردار تیم ماهانی گفت: در یک کنفرانس خبری سهشنبه, مارس 31 آن زمان نه برای انتقام بلکه برای بازسازی است.

"ما می دانیم که ما در حال شوکه شده و شما عصبانی هستند. شب گذشته عمل نمی کند define (فارگو) و مردم" Mahoney گفت.

مورهد شهردار Jonathan جاد همچنین صحبت با خبرنگاران در کنفرانس خبری.

"به همین دلیل ما امروز اینجا هستیم که به دلیل جورج فلوید و این حادثه کرده و بسیاری از احساسات در سراسر کشور است. من می خواهم به گسترش تسلیت," جاد گفت. "این سخت است برای من برای پیدا کردن کلمات برای بیان احساسات من ... این شده است رولرکوسترهای احساسی نه تنها برای خودم بلکه برای افراد من نزدیک است."

جورج فلوید مرگ و روز نا آرامی در حال خواب بیدار کردن تماس برای آمریکایی جاد اضافه شده است.

"ما نیاز به یک کاندید گفتگو در مورد نژاد پرستی در این کشور ... آن زمان مردمی," او گفت:.

Dozens of volunteers showed up early Sunday, May 31 to help clean up downtown Fargo after the May 30 riots. C.S. Hagen / The Forum

ده ها تن از داوطلبان نشان داد تا اوایل یکشنبه, مارس 31 برای کمک به تمیز کردن مرکز شهر فارگو پس از مارس 30 شورش. C. S. هاگن / انجمن

خشونت در مرکز شهر فارگو آمد و از حدود 40 تا 50 در خارج از آشوبگران گفت: فارگو رئیس پلیس دیوید تاد که تشکر Mahoney و جاد برای خنثی کردن پتانسیل خشونت پیش از آن در روز شنبه است.

"شما می توانید ببینید برخی از دشمنی که در مارس, اما شما می توانید ببینید خوب مردم بیش از حد" تاد گفت. "وجود دارد بسیاری از مردم خوب است. هنگامی که آنها به اداره پلیس آن زمان در زمان ... اما ما تا به حال یک واکنش واقعا خوبی است."

اما پس از تظاهرکنندگان ملاقات پلیس در جدید Fargo مقر پلیس در 25th, خیابان شمال, مارس ادامه داد: در خیابان که بخشی از مسیر اصلی. این Fargo اداره پلیس متوقف نمی مارس که تا به حال حدود 2000 نفر به دلیل خشونت است که اتفاق می افتد در دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده تاد گفت.

"ما می خواستیم به مردم اجازه راهپیمایی و نگه داشتن مردم امن" او گفت:.

پلیس آموخته شده از برنامه های به غارت و سوزاندن مرکز شهر از رسانه های اجتماعی تاد ادامه داد. "ما شروع به دیدن بیشتر پرخاشگری نسبت به ما کردند."

There were at least a half a dozen people throwing rocks at police and into nearby buildings, even though many of the protesters told them to stop on Saturday, May 30. C.S. Hagen / The Forum

وجود دارد حداقل یک نیم دوجین مردم پرتاب سنگ در پلیس و به ساختمان های مجاور و حتی بسیاری از معترضان گفت: آنها را به توقف در روز شنبه, مارس 30. C. S. هاگن / انجمن

در مجموع 18 نفر در بازداشت 10 نفر به اتهام بزه کلاس تحریک یک شورش. چهار افسران نیاز به توجه پزشکی با دو افسر پلیس رنج تکان مغزی پس از ضربه های سنگ, تاد گفت.

"ما در حال فارگو قوی ما در حال رفتن به گزاف گویی," تاد گفت. "من هنوز هم علاقه مند به داشتن یک گفت و گو با مردم خوب است که ماه مارس و تاثیر مثبت تغییر دهید."

داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم راه می رفت از طریق مرکز شهر و احساس با الهام از داوطلبان تمیز کردن او گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی.

After multiple warnings to protesters that they were gathering illegally, Fargo Police move through tear gas to disperse the crowd on First Avenue North Saturday, May 30. C.S. Hagen / The Forum

پس از هشدارهای متعدد به معترضان که آنها جمع آوری غیر قانونی فارگو پلیس حرکت را از طریق گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت در خیابان اول شمالی روز شنبه, مارس 30. C. S. هاگن / انجمن

"پیام مهم آغاز شد که صبح دیروز در مورد عدالت و انسانیت مهم و آرمان ما را به گرد هم می آیند و ... آن را از دست داد که این حرکت از صلح آمیز در اعتراض به آنچه که من فکر می کنم تنها می تواند به عنوان یک سازمان شورش" بورگوم گفت.

"این روشن است که افرادی بودند که وارد شب گذشته برای گفت و گو نیست برای پیشرفت اما برای خشونت و خرابکاری" فرماندار اضافه شده است. "همانطور که ما دیدم از دو شهرداران دیروز پیاده روی به جمعیت ... اگر شما می خواهید به گفت و گو در داکوتای شمالی, همه شما باید انجام دهید این است که بپرسید. ما آماده برای دیدار با هر کسی."

Protesters used a fire extinguisher during May 30 riot in downtown Fargo. C.S. Hagen / The Forum

معترضان با استفاده از یک کپسول آتش نشانی در طول 30 مه ضد شورش در مرکز شهر فارگو. C. S. هاگن / انجمن

چندین ادارات پلیس Cass County, کلانتر, داکوتای شمالی گارد ملی عوامل مخفی و سازمان های دیگر اعزام شده بودند به شورش Mahoney گفت.

Alan Askin, co-owner of Pounds, talks about his experience with the May 30 riots. C.S. Hagen / The Forum

آلن به نام askin شرکت مالک پوند, مذاکرات در مورد تجربه خود را با 30 مه شورش. C. S. هاگن / انجمن

آلن کاشین یک شرکت صاحب پوند یک بار و رستوران در خیابان اول شمالی شد پر کردن یک وان قلع با یخ و آب بطری در پیاده رو به عنوان پاکسازی پیشرفت. Backhoes rumbled به عقب و جلو از شیشه و سنگ و خاک و شمع.

ترس برای ایمنی کارکنان خود او بسته رستوران خود را در اوایل روز شنبه طی مراحل اولیه شورش او گفت:.

"ما تا به حال به تعطیل خیلی سریع — تا به حال به کارکنان با خیال راحت" کاشین گفت. "همه این مسائل قابل تعویض است."

او با حضور در این تجمع به نام فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید پیش از آن در روز و نام آن را الهام بخش.

"من فکر کردم آن را بسیار عاطفی. این همه چیز شما می خواهید برای دیدن به عنوان دور به عنوان یک تجمع مسالمت آمیز" کاشین گفت.

قبل از او را ترک کسب و کار خود را روز شنبه, مارس 30 او را دیدم برخی از مردم در تلاش برای آرام کردن معترضان پایین.

"شما می تواند احساس آن جمعیت را تحریک اما در برخی از نقطه به اندازه کافی وجود ندارد voices به نگه داشتن آن, آرام," او گفت:.

"آیا این چیزی است که امریکا در مورد؟" یک داوطلب زن گفت: با صدای بلند در حالی که هل دادن یک جارو.

Protesters hug in downtown Fargo just before Fargo Police begin to release tear gas and shoot pepper bullets to disperse a crowd of about 100 to 150 people that remained after the Fargo Marches for George Floyd protest. C.S. Hagen / The Forum

معترضان در آغوش گرفتن در مرکز شهر فارگو فقط قبل از فارگو پلیس شروع به انتشار گاز اشک آور و شلیک فلفل گلوله برای متفرق کردن جمعیت از حدود 100 تا 150 نفر باقی مانده که پس از فارگو راهپیمایی برای جورج فلوید اعتراض. C. S. هاگن / انجمن

اندرو باک دیرین فارگو مقیم گفت: او پیوست اعتراض اولیه در روز شنبه و همچنین بعد از آن که شورش آغاز شد. او سعی در آرام نگه داشتن مردم و در یک نقطه گرفته شده بود به پلیس بازداشت اما منتشر شد, او گفت:. یک قوطی گاز اشک آور پرواز گذشته سر خود را به عنوان به خوبی, او گفت:.

باک پیوست داوطلبان دیگر برای کمک به پاک کردن چون فارگو است ،

"ما تا به حال 16 ساعت از اعتراض و آن را در زمان 45 دقیقه برای پاک کردن آن," او گفت:.

اریکا کرافت و یک شب در Essentia سلامت فقط در او تغییر و رهبری به مرکز شهر برای کمک به تمیز کردن.

"بخشی از من است که غمگین است. برخی از پول آن را به تعمیر همه چیز می تواند به افرادی که نیاز به غذا و سرپناه" کرافت گفت.

در اوایل روز شنبه, Mahoney متوقف شده توسط فرآیند پاکسازی کرد و گفت او به رهبری به شهرستان در سالن به کار ارزیابی خسارت.

"این دیوانه بود شب گذشته من بسیار ناراحت" Mahoney گفت. "اما من هم فقط غرق در حال حاضر به عنوان شهروندان در حال حاضر در حال تمیز کردن خیابان ها. من نمی تواند شادتر یا خودمان افتخار از شهروندان است. آنها می خواهند شهر خود بازگشت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب