داوطلبان تکمیل اولین بخش از بزرگ غربی دنباله در داکوتای شمالی

یک کار خدمه با بومن منطقه داوطلبان آغاز شد در داکوتای شمالی/South Dakota state خط سمت شمال. یکی دیگر از خدمه ب

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399

یک کار خدمه با بومن منطقه داوطلبان آغاز شد در داکوتای شمالی/South Dakota state خط سمت شمال. یکی دیگر از خدمه با داوطلبان از دیکینسون/Medora منطقه شروع به سمت جنوب از Belfield با توجه به آزادی.

دنباله مدیر پروژه دارل Dorgan می گوید: 13 بتن obelisks مارک دنباله مسیر همراه ایالات متحده بزرگراه 85 راه اندازی شد در بتن مارک داکوتای شمالی بخش از تگزاس به کانادا دنباله.

سه سیاه سنگ مرمر پلاک جزئیات دنباله غربی تاریخ نیز نصب شده است. نشانگر توضیح دنباله دار تاریخ در داکوتای شمالی/داکوتای جنوبی, مرز, دادگاه در Amidon و در Trappers کتری در Belfield. یکی دیگر از پلاک قرار داده خواهد شد در بومن مرکز بازدید کنندگان.

کار خدمه ساخته شد تا از نزدیک به 30 دامداران مورخان Rotarians و اعضای داکوتای شمالی کابوی سالن از شهرت و انتشار گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دنباله اجرا می شود که برای بیش از 2000 مایل از طریق هشت متحده از مکزیک به کانادا در حال حاضر مشخص شده است تمام راه را از طریق تگزاس و اوکلاهما و کشورهای دیگر در حال سازماندهی برای علامت گذاری مسیر بود که استفاده می شود به حرکت میلیون ها گاو و اسب شمالی در 1870s به 1890s.

"ما امیدواریم که برای سازماندهی و علامت دنباله از Belfield به واتفورد شهر پایان ماه سپتامبر و پس از آن از واتفورد به فورت Buford بعدی بهار" Dorgan گفت: در انتشار.

هر کسی که علاقه مند به داشتن یک نشانگر بر روی زمین های خود را در امتداد بزرگراه 85 یا کمک با تلاش باید به گروه وب سایت در www.ndgreatwesterncattletrail.com و ثبت نام.

"بسیاری از گاو از بزرگ غربی دنباله رسیده داکوتای شمالی در اوایل دهه 1880 و 90s شد و پایه و اساس دولت را پر جنب و جوش و دام داری و صنعت که امروز وجود دارد" Dorgan گفت.

دیگران که پیوسته ام داکوتای شمالی تلاش شامل بومن ارتقاء گردشگری و گروه های محلی و باشگاه روتاری. روتاری سازمان از تگزاس و اوکلاهما شروع پروژه و باشگاه روتاری در طول دنباله در ادامه به شرکت.

Dorgan بود که مدیر داکوتای شمالی کابوی سالن از شهرت و پیشگام تلاش برای ساخت غربی میراث مرکز در Medora, اصرار جیم Ozbun بخشی از تلاش مداوم. سابق دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی رئیس جمهور که پدربزرگ مادری آمد دنباله در 1890s به عنوان یک جوان دلال گاو و گوسفند گفت: دنباله "غیر قابل تعویض بخشی از تاریخ ما است که می تواند از دست رفته است و اگر آن را تا به حال نشده است به طور رسمی مشخص شده است."

دیکینسون مخلوط آماده Co. ساخته شده و اهدا بیش از 50 obelisks به علامت دنباله.

منطقه دامداران استیو بروکس و جان هانسون از Amidon نیز پا به جلو و امضا کردن دیگر دامداران که اجازه نوین سازان در زمین های خود را در امتداد بزرگراه 85 و رهبری دو خدمه کار انتشار گفت.

کباب برگزار شد هانسون معروف ورود اردوگاه تگزاس غرب Medora پس از اتمام اولین 80 مایل بخش.

هر کسی که علاقه مند به شرکت در این پروژه با کمک های مالی و یا تنظیم مطالب می توانید به گروه وب سایت در www.ndgreatwesterncattletrail.com و مشاهده پروژه تاریخچه و برنامه های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن