ویروس نژادی ناآرامی نیروی مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین را مجددا

توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 8 ژوئن 2020 11:49:09 am EDS توجه داشته باشید: گرافیک محتوا – رئیس جمهور

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 8 ژوئن 2020 11:49:09 am
Trump draws criticism for photo-op at Church minutes after protesters are gassed EDS توجه داشته باشید: گرافیک محتوا – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از کاخ سفید و از طریق لافایت پارک به بازدید از کلیسای سنت جان پنج شنبه, ژوئن 1 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/پاتریک Semansky)

کمتر از پنج ماه قبل از رای دهندگان تصمیم گیری سرنوشت خود را رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که مقابله با یک بسیار متفاوت سیاسی از او پس گرفتند. برای شروع اگر انتخابات برگزار شد امروز او می خواهم به احتمال زیاد از دست دادن.

رئیس جمهور غرب گرا مشاوران و کمپین دستیاران شده اند به طور فزاینده ای نگران انتخاب مجدد او به عنوان شانس آنها را تماشا کرده ام تهمت ایستاده نگاهی به pummeling برای اولین بار در دست زدن به او از این بیماری همه گیر کوروناویروس و در حال حاضر در سراسر کشور موجی از تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است.

متحدان خود را نگران است که رئیس جمهور است و چیزی است که او در ماه نوامبر دشمن بود که تا کنون قادر به انجام: اشتعال شور و شوق در حزب دموکرات پایه است که ولرم به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن.

تهمت بود رو سخت تر چشم انداز سیاسی حتی قبل از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را برای تقریبا دو ساعت به Floyd گردن در هفته گذشته. COVID-19 نصب انسانی و اقتصادی عوارض و رئیس جمهور مبارز پاسخ — هزینه و حمایت از او را در میان حوزه های انتخاباتی وی معتقد است که کلید پیروزی در ماه نوامبر.

امضای خود تظاهرات شده بود منجمد برای ماه ها و پول نقد خود را استفاده بیش از بایدن در حالی که قریب به اتفاق نبود در حال رشد به سرعت به عنوان امیدوار بود چرا که این بیماری همه گیر قرار دادن یک توقف به بالا-دلار جمع آوری اعانه.

داخلی کمپین نظرسنجی و رای گیری نشان داد ثابت فرسایش در پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن در میان سالمندان و در میدان نبرد متحده یک بار تصور می شود با تکیه قاطعانه در رئیس جمهور جهت توجه به شش فعلی و سابق کمپین مقامات مجاز به صحبت علنی در مورد مکالمات خصوصی.

این کمپین به تازگی راه اندازی یک آگهی تلویزیونی حمله رعد اسا در اوهایو یک دولت رئیس جمهور انجام شده با 8 درصد چهار سال پیش آن را می بیند مشکل در آریزونا و علائم هشدار دهنده در یک بار-عمیق-قرمز گرجستان است. مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران رئیس جمهور هشدار داد که تمدید ملی گفتگو در مورد نژادی و بی عدالتی و رئیس جمهور را "نظم و قانون" فشار متحرک قسمت های دموکراتیک پایه و رای دهندگان جوان که عقب مانده و شور و شوق برای هیلاری کلینتون در سال 2016 پاک راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی باریک.

"من باید نظر سنجی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Fox News Radio روز پنجشنبه رد موجی از نظر سنجی نشان دادن او انتهایی بایدن در کلید متحده است.

"درست مثل آخرین بار من از دست دادن به هیلاری در هر ایالت و من برنده هر دولت است."

هر چند به ظاهر با اعتماد به نفس تهمت شکایت کرده به مشاوران خود را تقریبا هفتگی کاخ سفید جلسات مورد درک است که او در حال از دست دادن به بایدن و فشرده دستیاران خود را برای استراتژی برای بهبود خود ایستاده است.

اواخر ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین نقل مکان کرد و دو جانباز سیاسی دستیاران ارشد به نقش رهبری انعکاسی از تلاش برای آوردن تجربه بیشتر به تیم مبارزات انتخاباتی. و در روز جمعه این کمپین در آورده مدیره سابق ارتباطات رئیس جیسون میلر به عنوان مشاور ارشد به عنوان به خوبی.

کاخ سفید در ایران بهتر از حد انتظار اخبار اقتصادی جمعه — کشور اضافه شده 2.5 میلیون شغل ممکن است و نرخ بیکاری کاهش یافت — با بیش از حد بالا victory lap فروش آن را به عنوان نشانه ای از یک پست-همه گیر اقتصادی باز گشت که رئیس جمهور مشاوران این باور خواهد بود که تنها مهم ترین عامل در پیروزی در ماه نوامبر.

این کمپین برنامه ریزی شده به صرف بهار سال 2020 تلاش برای منفی تعریف بایدن یک استراتژی است که رفت و از پنجره به بیرون که COVID-19 رسیده سواحل آمریکا. مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران شده اند نا امید است که همه گیر است و اجازه بایدن تا حد زیادی به ماندن در خارج از دید عمومی; آنها بر این باورند که اشتباه مستعد دموکرات اغلب خسارت خود را هنگامی که صحبت کردن در تنظیمات عمومی. در حال حاضر بحث های در حال انجام برای تجدید تلاش برای حمله به بایدن در چندین جبهه با توجه به مقامات.

در میان خط حمله: او روابط چین که کاخ سفید را مقصر می داند برای گسترش این بیماری همه گیر; هانتر بایدن معاون رئیس جمهور را چه کسی مشاوران بر این باورند می توان رنگ به عنوان نمادی از فساد و بایدن حمایت 1994, جرم, لایحه که تهمت می گوید کمک به ایجاد شرایطی که منجر به ناآرامی در شهرهای آمریکا.

"بسیاری از آمریکایی ها می دانند که جو بایدن اما نه بیش از حد بسیاری می دانم که جو بایدن. و کار ما این است که به آموزش رای دهندگان در مورد جو بایدن" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtagh.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن