ویروس مرتبط خون نادر اختلال جستوجو در کره جنوبی کودکان و نوجوانان

توسط: تابناک | منتشر شده: مه 26, 2020 7:28:45 pm یک کارمند با استفاده از یک پیپت در یک Osang بهداشت

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده: مه 26, 2020 7:28:45 pm
یک کارمند با استفاده از یک پیپت در یک Osang بهداشت و درمان Co. آزمایشگاه تولید GeneFinder Covid-19 Plus RealAmp کیت در Anyang, کره جنوبی. (SeongJoon Cho/بلومبرگ)

نوشته شده توسط لیزا Du

کره جنوبی مقامات بهداشتی در حال بررسی اگر دو افراد زیر سن قانونی رنج می برند از یک جدی و نادر التهابی بیماری کودکان ارتباط دارد به رمان coronavirus. اگر تایید کرد, این می تواند اولین موارد گزارش شده در آسیا از اختلال خونی است که کودکان مبتلا در ایتالیا و ایالات متحده آمریکا

یک کودک کمتر از 10 سال و از سوی دیگر یک نوجوان کره مرکز کنترل بیماری در بیانیه ای گفت شنبه. در حالی که تنها نوجوان نمایش علائم بيماری کاوازاکی-التهابی مانند بیماری, بهداشت عمومی سازمان گفت: این کاوش هر دو این موارد است.

کره جنوبی است که در حالت آماده باش برای احیای عفونت اخیرا با تشدید نظارت برای این کودکان بیماری پس از حدود 100 جمله موارد گزارش شده در سراسر ایتالیا به نیویورک و انگلستان است. یک مطالعه ایتالیایی در اوایل این ماه گفت مرگبار پاتوژن ممکن است باعث 30 برابر پرش در اطفال بیماری است.

ظهور اختلال جدی در برخی از کودکان نقش برآب امیدواریم که که کودکان و نوجوانان خواهد بود تا حد زیادی محافظت از ویروس شدید ترین تظاهرات در حالی که تأکید چقدر است که هنوز هم ناشناخته در مورد چگونه Covid-19 مضرات بدن.

در حالی که کودکان همچنان در معرض خطر پایین تر از بزرگسالان در حال توسعه شدید و عوارض ناشی از کروناویروس جدید, این افزایش عدم اطمینان در مورد اینکه آیا دولت می تواند با خیال راحت سهولت اجتماعی فاصله اقدامات و دوباره باز مدارس.

کاوازاکی یک بیماری نادر است که به طور معمول تاثیر می گذارد کودکان کمتر از 5. این باعث می شود رگ های خونی ملتهب و متورم است. علائم معمول عبارتند از: تب و بثورات قرمز چشم خشک یا ترک خورده لب یا دهان قرمزی کف دست و کف پا و تورم غدد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن