Virgin Galactic پرده یک سفینه فضایی کابین مناسب برای غنی

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 12:55:08 pm ریچارد برانسون با یک مدل از LauncherOne

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 12:55:08 pm
Virgin Galactic Unveils a Spaceship Cabin Fit for the Very Rich ریچارد برانسون با یک مدل از LauncherOne موشک از پنجره Virgin Galactic را SpaceShipTwo در فرنبروق بین المللی نمایش هوایی در انگلستان در سال 2012. عکاس: بلومبرگ

هنگامی که شما در فضای کسب و کار گردشگری جادار ویندوز ضروری هستند. به عنوان کافی "فضانورد شناور مناطق" همراه با یک دسته از دوربین برای عرضه یک حساب رسانه های اجتماعی—بهتر است برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان است.

Virgin Galactic Holdings, Inc. تمام این پوشش در کابین آن VSS وحدتکه از آن پرده برداری کرد روز سه شنبه در یک رسانه مجازی تور طراحی شده برای بیرون کشیدن همان مجلل زیبایی, باکره, گروه دنبال آن تجاری, شرکت های هواپیمایی, فرودگاه, سالن, هتل ها و برنامه ریزی شده خط کروز.

Virgin Galactic تماس آن فضاپیما کابین این "محور" از تجربه این فروش برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه بلیط که هزینه بیش از 250.000 دلار است. فضای داخلی ارائه می دهد هر مشتری "ایمنی و بدون حواس پرتی و بی سر و صدا جذب دوره های حسی با شدت و ارائه هر فضانورد در یک سطح از صمیمیت مورد نیاز برای کشف شخصی و تحول است."

این شرکت گفته است که در نظر دارد به پرواز اولین مشتریان خود به فضا بعد از این سال. جلوتر که نقطه عطف Virgin Galactic در هفته گذشته نصب والت دیزنی Co. مشتری-تجربه جانباز به عنوان رئیس جدید آن اجرایی و به تدریج ramped تا تلاش های بازاریابی برای مشتری جلب کردن فضای joyrides به عنوان نهایی سفر برای غنی پناهجویان ماجراجویی.

"هنگامی که ما ایجاد Virgin Galactic ما آغاز شده با آنچه که ما بر این باور خواهد بود مطلوب تجربه مشتری و پس از آن ساخته شده سفینه فضایی در اطراف آن" انگلیسی کارآفرین و بنیانگذار ریچارد برانسون گفت.

این VSS وحدت می رسد فضایی از سکوی پرتاب, اما از یک بزرگتر هواپیما.

در و یا بالاتر از 45,000 پا حامل هواپیما قطره فضاپیما که پس از آن مشتعل آن موشک موتور جلو راندن آن دو خلبان و شش مسافر به ارتفاع بیش از 68 کیلومتری بالای زمین است که با توجه به ناسا است که از لحاظ فنی "فضا".

سفر طولانی به پرواز تجاری امتداد به سال 2004 زمانی که برانسون تاسیس ویرجین کهکشانی. مسلما پیشگام در این زمینه رویای او بود برخورد مرگبار شکست در اکتبر سال 2014 که یک خلبان تست کشته شد در طول یک پرواز در کالیفرنیا است. این فاجعه مطلع عمده و طراحی مجدد کار بیش از شش سال است. اما مالی مبارزات را دنبال کنید.

در 2018, برانسون رد پیشنهاد 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری از عربستان سعودی پس از قتل ایالات متحده اقامت و واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi توسط پادشاهی عوامل. برنسون به جای آن تصمیم گرفت به شرکت های عمومی از طریق یک 2019 با ادغام سرمایه اجتماعی Hedosophia منابع شرکت پالو آلتو در کالیفرنیا بر اساس هدف خاص کسب و یا "خالی-بررسی" شرکت که در زمان 49 درصد از سهام.

Virgin Galactic قصد دارد به پرواز پنج سفینه های فضایی در سال های آینده و به گسترش بین المللی است. اما برانسون نیست تنها فضای میلیاردر رویای ساخت یک شکوفایی فضا-صنعت گردشگری.

Amazon.com بنیانگذار جف بزوس, جهان, ثروتمندترین فرد, دهکده آبی منبع برای کمک به گسترش فضای خصوصی اکتشاف و ایلان Space Exploration Technologies Corp. ساخت یک کشتی فضایی در جنوب تگزاس به پرواز فضانوردان به ماه و در نهایت می تواند استعمارگران به مریخ است.

باکره کهکشانی برنامه به تکیه به شدت در روشنایی خلق و خوی بیش از حد—قابلیت بریتانیا بر اساس خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک Ltd. پیشگام در خود مسافت های طولانی پرواز. در برخی نقاط تمام چراغ ها را خاموش.

این VSS وحدت را کابین دارای یک دوجین ویندوز به عرضه فراوان مناظر زمین و همچنین 16 دوربین را به ضبط هر دو ویدئوها و تصاویر هنوز هم به عنوان سوغاتی. در پشتی صفحه نمایش ارائه پرواز اطلاعات و ارتباطات سیستم برای فضانورد-مسافران به صحبت با خلبانان جلو.

کسانی که خلبانان قادر خواهد بود به تكيه مسافر صندلی برای کمک به آنها را بهتر مدیریت نیروهای جاذبه است که می تواند رسیدن به چهار بار است که از سطح زمین در صعود و ورود مجدد. این جنبش همچنین "آزاد کردن فضای کابین برای به حداکثر رساندن بدون محدودیت فضانورد شناور منطقه که در جاذبه صفر" این شرکت اعلام کرد.

"در اوج تجربه به عنوان زمین به نمایش در می آید در مقابل آسمان سیاه و سفید از فضا روشنایی خاموش آوردن یک لحظه تمرکز به شدت زیبا, ویستا" ویرجین کهکشانی گفت.

این بود, اما, خواهد بود و نه کوتاه. مشتریان را تجربه 10-15 دقیقه بی وزنی در طول 30 دقیقه قبل از پرواز کشتی می نشیند و به بازگشت در جنوب نیومکزیکو.

اما وجود خواهد داشت و شامپاین و hors d'oeuvre انتظار آنها را زمانی که آنها بازگشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن