خشونت آمیز دستگیری نگرانی در مورد NYPD فاصله گشت

توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 12:18:46 pm اداره پلیس اختصاص داده 1,000 افسر

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 12:18:46 pm
Violent arrest raises concerns about NYPD distancing patrols اداره پلیس اختصاص داده 1,000 افسران اجتماعی فاصله گشت بیش از آخر هفته به عنوان درجه حرارت رسیده به بالا 70s (حدود 25 درجه سانتیگراد). در روز شنبه آنها صادر 51 احضاریه از جمله 43 در پارک های شهر. (AP/فایل)

یک افسر پلیس شهر نیویورک بود که در تصویری شنبه با اشاره یک تفنگ بی حس کردن در یک مرد و با خشونت او را به زمین بیش از یک ادعا اجتماعی فاصله نقض شده است محروم از تفنگ خود را و نشان و قرار داده شده بر روی میز وظیفه در حال بررسی تحقیقات داخلی.

اطرافیان تصویری نشان داد که افسر لباس شخصی بود که با پوشیدن یک محافظ ماسک صورت سیلی 33 ساله Donni رایت در صورت مشت زدن او را در شانه و کشیدن او را به یک پیاده رو بعد از درست او را در یک عبور در منهتن در شرق ایجاد کرد.

"رفتار من تو را دیدم در آن تصویری است که به سادگی قابل قبول نیست" شهردار, بیل د Blasio توییتی یکشنبه. او گفت: در روز قبل از آن که وجود خواهد داشت با دقت به آنچه اتفاق افتاده است.

سخنگوی پلیس گروهبان. Mary Frances o'donnell گفت: رایت "در زمان مبارزه با موضع گیری در برابر افسر" زمانی که او دستور داده شد برای متفرق کردن و اتهام دستگیر شد از جمله حمله به یک افسر پلیس و مقاومت در برابر بازداشت.

اتهامات شده اند معوق در انتظار بررسی بیشتر یک دادستان منطقه منهتن, دفتر سخنگوی گفت. یک پیام به دنبال نظر باقی مانده بود با افسران پلیس' union.

رایت دستگیر و دو نفر دیگر دقیقه زودتر در همان بلوک در سراسر از یک مجتمع مسکونی مطرح شده سوال جدید در مورد اداره پلیس را به استفاده از زور نقش افسران در اجرای اجتماعی فاصله اقدامات و تناقض در چگونه آنها اعمال می شود.

شیوه رایت دستگیری به نظر می رسد به اکو که از 20 سال Fitzroy گیل بود که دیده می شود در اطرافیان تصویری شفاعت برای کمک به چندین افسران کشتی او را به تسلیم در بروکلین پیاده رو در اوایل ماه مارس.

Jennvine وانگ, وکیل پایه یک حقوقی جامعه کمک پلیس پاسخگویی پروژه گفت: فیلم دستگیری شنبه بود در تضاد به عکس و تصویری از جمله برخی از توییتی که توسط اداره پلیس نشان افسران شلوغ پارک های شهر توزیع ماسک صورت و به آرامی یادآوری مردم به ماندن 6 فوت از هم جدا.

"قطعا این اولین بار نیست و این است که حتی در این بیماری همه گیر است که ما دیده ایم شواهدی از تبعیض آمیز توسط پلیس NYPD," وانگ گفت.

کارولین مارتینز-کلاس, پلیس ناظر بر جوامع آمریکا برای پلیس اصلاحات گفت: "این حادثه نشان می دهد که چرا بهداشت حرفه ای و شرکای اجتماعی باید مسئول اجتماعی فاصله آموزش و پرورش و ایجاد هنجارهای پلیس نیست."

اداره پلیس اختصاص داده 1,000 افسران اجتماعی فاصله گشت بیش از آخر هفته به عنوان درجه حرارت رسیده به بالا 70s (حدود 25 درجه سانتیگراد). در روز شنبه آنها صادر 51 احضاریه از جمله 43 در پارک های شهر.

در یک کنفرانس خبری یکشنبه شیا گفت: او آگاه بود فقط سه بازداشت. دقیقه قبل از رویارویی با رایت, تصویری از نزدیکی و دوربین های امنیتی نشان داد ماموران با استفاده از زور در دستگیری یک زن و شوهر به اتهام عدم تطابق زمانی که خواسته به پراکنده.

O'donnell گفت: ماموران را دیدم که یکی از آنها یک زن 31 ساله بود یک "کیسه اتهام ماری جوانا در نظر ساده." اطرافیان تصویری از رایت دستگیری نشان داد که لباس شخصی افسر فرانسیسکو گارسیا, کمک به یکی از کسانی که مردم به زمین قبل از عطف توجه خود را به رایت بود که حرکت به سمت این منطقه که از دستگیری حدود 10 تا 15 فوت دور.

گارسیا در سیاه و سفید تی شرت و شلوار جین و یک یانکی ها کلاه تبدیل نسبت رایت و در لعنت او را به "(دریافت) بازگشت در حال حاضر" با توجه به این ویدئو. در همان زمان افسر می کشد تا تیزر و امتیاز آن نسبت به رایت احتمالا تحریک دستگاه.

گارسیا ادامه داد: نسبت به رایت و در نهایت holstered خود تیزر. آن روشن نیست چه رایت انجام شد چرا که او بود در قاب کل زمان هر چند فقط قبل از گارسیا پنجه او دیده می شد توقف و ایستادن در مقابل افسر با آنچه در ظاهر به یک مشت گره کرده در کنار او.

"چه شما خم است ؟ نمی فلکس" گارسیا گفت: قبل از گرفتن رایت و کشتی او را به زمین سیلی و مشت او را در این فرآیند است. این افسر پس از آن در زمان رایت بازوی کشیده و او را از عبور که در آن او فرود آمد بر روی پیاده رو تحت فشار قرار دادند و او را بر روی معده خود را.

این ویدئو پس از آن نشان داد یک افسر پله و کمک دستبند رایت. دو زانو بر بالای رایت پشت و یا گردن او را پایین لباس شخصی افسر آغاز شده jawing و لعن در تماشاگران. یکی از آنها فریاد زد و برگشت: "او حتی نمی هیچ چیز".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن