خشونت می دهد راه را به خیابان نمایشگاه پرنیان در خارج از کاخ سفید

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 1:58:02 pm یک مرد شمار یک عکس در 16th Street, جمعه,

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 1:58:02 pm
washington, street fair protest, black lives matter, washington protest یک مرد شمار یک عکس در 16th Street, جمعه, ژوئن 8 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن روز پس از اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/اندرو بیلبائو)

که عظیم حصار بنا در اطراف پارک لافایت تبدیل به یک انجام آن خودتان را گالری از اعتراض هنر است. پیام پوستر و پرتره اعم از محبت به خشم و تقریبا محو نمایی از کاخ سفید در سراسر راه است.

یک بلوک دور در گوشه ای از 16 و من در خیابان "ثابت فلش نقطه برای بسیاری از هفته گذشته به" calliope نسخه از "لا Cucaracha" زد بیرون از بستنی کامیون پارک شده فقط در خارج از موانع پلیس.

در مقابل سنت جان اسقفی کلیسا پس از آن بود آرام بعد از ظهر دوشنبه شما می توانید شنیدن آواز پرندگان در حالی که یک بازدید کننده برای پرداخت یک دلار 20 Black Lives Matter تی شرت با Venmo. به عنوان پایتخت کشور ظهور از خشونت و هرج و مرج 10 روز کشش از تظاهرات و خیابان جنگ خلق و خوی متفاوت در راه است.

washington, street fair protest, black lives matter, washington protest تظاهرکنندگان در اعتراض روز شنبه 8 ژوئن 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن بیش از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس در مه 25. (AP Photo/مایا Alleruzzo)

خشم داده است راه را به چیزی نزدیک به یک خیابان عادلانه به عنوان رهبران جامعه و اعضای کنگره و DC دولت باید بسیج به معترضان شود. "برای من این دقیقا همان نوع از فضای آن باید گفت: Leigh famous birthdays یک نویسنده و جانباز فعال از بالتیمور که نیروی انسانی پزشکی و امداد چادر ارائه آب و تنقلات.

"شب گذشته ما در حال انجام 'Cha Cha Slide' در خیابان." پلیس تبدیل کرده اند چندین بلوک منطقه ای در شمال پارک لافایت در مقابل کاخ سفید به باز هوایی عابر پیاده در فضا. این منطقه بکر با هیچ نشانه ای از شیشه های شکسته و تنها, حداقل, نقاشی های دیواری قابل مشاهده است.

روشن ترین نشانه ای از هفته گذشته اعتراضات — دیگر از عظیم زرد "Black Lives Matter" رنگ در وسط خیابان 16 — این ورق از تخته سه لا پوشش تقریبا در هر پنجره در بلوک.

در پزشکی امداد چادر شماره یک اولویت دیگر dousing مردم را با شیر و آنتی اسیدها برای مقابله با اثر دود بمب و فلفل توپ.

washington, street fair protest, black lives matter, washington protest هنرمند شاون پرکینز واشنگتن است استخدام نقاشی دیواری بر روی یک سوار کردن پنجره در 16th Street, جمعه, ژوئن 8 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن روز پس از اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/اندرو بیلبائو)

"لطفا هیدراته باقی بماند. ما رایگان آب در اینجا" گفت: یک داوطلب بیش از یک بلندگو.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه خود را و نه خورشید در یک روز مثل این." خدمات پارک های ملی می گوید: بخشی از پارک لافایت را بازگشایی پنج شنبه. سخنگوی کتی آهک روز دوشنبه گفت که بسیاری از نرده های موقت حذف خواهد شد.

برخی از شمشیربازی باقی خواهد ماند در پارک لافایت در اطراف مناطق آسیب دیده اجازه می دهد تا کارگران به تعمیرات و آدرس ایمنی خطرات. آهک به هیچ زمان برای زمانی که بقیه مربع خواهد بازگشایی شده است.

لافایت پارک یکی از کشور برجسته ترین سایت های سیاسی و تظاهرات و دیگر رایگان-بیان وقایع است. اما آن را بسته شده از دوشنبه گذشته توسط یک قوی سیاه زنجیره ای پیوند حصار بود که با عجله ساخته پس از ما پارک پلیس با استفاده از بمب های دود فلفل گلوله و افسران سوار بر اسب به خشونت پاک کردن معترضان مسالمت آمیز.

بلافاصله پس از آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحنه مختصر عکس op در مقابل سنت جان این کلیسای تاریخی که آسیب دیده بود در تظاهرات. دقیق تصمیم گیری که در اطراف مجموعه ای از وقایع همچنان به عنوان یک موضوع طولانی بحث و بررسی.

روز دوشنبه سفید مطبوعاتی وزیر Kayleigh McEnany گفت: وجود دارد "هیچ تاسف در بخشی از این کاخ سفید" بیش از دست زدن به اعتراض صلح آمیز آن شب.

McEnany گفت که دادستان کل ویلیام Barr که تصمیم به گسترش محیط امنیتی در اطراف کاخ سفید است.

washington, street fair protest, black lives matter, washington protest دخترها برای یک عکس در مقابل پلیس حصار در پارک لافایت, دوشنبه, ژوئن 8 سال 2020 در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن روز پس از اعتراض به مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/اندرو بیلبائو)

"پارک پلیس نیز تا به حال ساخته شده است که تصمیم گیری به طور مستقل زمانی که آنها را دیدم همه خشونت در میدان لافایت" او گفت:.

McEnany به ذکر است که تظاهرات از آنجا که شب شده اند به طور فزاینده ای صلح آمیز و او اعتبار مغلوب ساختن پیشی جستن را خواستار در گارد ملی. به عنوان خشونت فروکش کرد و آب و بهبود خلق و خوی در خارج از کاخ سفید تبدیل شده جشن بیش از آخر هفته.

جمهوری خواه ایالت میت رامنی یوتا راهپیمایی با معترضان. DC شهردار موریل Bowser خود که درگیر در یک weeklong عمومی دشمنی با مغلوب ساختن پیشی جستن بر استقرار نیروهای مسلح گارد ملی واحد در واشنگتن تغییر نام تقاطع در مقابل سنت جان به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا.

Bowser خود نیز سفارش نقاشی عظیم زرد "Black Lives Matter" در 16 خیابان منتهی به کاخ سفید است.

"این راه خیلی زود برای پیروزی دامان اما این احساس امیدوار" گفت: famous birthdays, تسکین ایستگاه داوطلب و یک جانباز متعدد قبلی تظاهرات بیش از سیاه و میر در دست پلیس. "هستند بسیاری از چهره های جدید و سفید کرد. اما آنها نه فقط در شعار "نه عدالت/بدون صلح'. آنها در حال آمدن و درخواست بعدی چیست ؟ چه گروه باید آنها را به پیوستن و حمایت و کمک به? و سپس آنها واقعا انجام آن را در تلفن های خود را در مقابل از شما. که آنچه احساس می کند متفاوت است."

اما سنجیده تمرد باقی می ماند: فعالان محلی استقبال هر دو Bowser خود حمایت و اخراج خیابان نقاشی به عنوان یک عملکرد سیاسی. آنها خود را اضافه شده خیلی بیشتر حساس سیاسی پیام: "پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

Bowser خود در روز دوشنبه در زمان درد به جلوگیری از درگیری بر سر این موضوع امتناع می گویند که آیا پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس علاوه بر این می تواند حذف شود. "که بخشی از نقاشی دیواری," او گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی.

"اما ما می دانیم آن را به عنوان بیان و به خصوص در حال حاضر اذعان و تصدیق بیان مهم است که به بحث ما به عنوان یک جامعه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن