خشونت علیه سیاه پوستان در ایالات متحده آمریکا و برزیل و مبارزه خود را در برابر نژاد پرستی

به طور فزاینده نظامی و خشونت آمیز پلیس شده است یکسره قتل شهروندان — اکثریت قریب به اتفاق سیاه و سفید و فقیر و

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

به طور فزاینده نظامی و خشونت آمیز پلیس شده است یکسره قتل شهروندان — اکثریت قریب به اتفاق سیاه و سفید و فقیر و به تازگی به دست آورد ، کشتار وحشیانه مردم در محله های فقیر نشین در سراسر برزیل و معروف ترین در ریو دو ژانیرو در دست پلیس است که به عنوان پیچیده بافته شده به تار و پود جامعه برزیل, به عنوان samba یا فوتبال. آنچه تغییر کرده این است که سیاه پوستان در حال حاضر گوش. سیاه پوستان در حال سرازیر شدن به خیابان ها و به رسانه های اجتماعی برای محکوم کردن بی عدالتی علیه جوامع خود.

یک موردی که جذب برخی از توجه رسانه ها اتفاق افتاده است که به تازگی به عنوان آخرین ماه است. در مه 18, فقط یک هفته قبل از فلوید مرگ سه افسر پلیس بودند که ظاهرا به دنبال مظنون حمله به یک خانه در سلگویرو favela در ریو که در آن شش, سیاه, غیر مسلح عموزاده بودند و بازی با هم. ماموران آتش گشودند تیراندازی 14 ساله João Pedro Matos پینتو ، آنها در زمان João Pedro دور در یک هلیکوپتر ترک خانواده با هیچ اطلاعاتی در مورد محل نگهداری و یا بیماری است. بیش از 17 ساعت بعد خانواده یافت می شود بدن خود را در خو یش ،

مثال دیگری صورت گرفت در ماه سپتامبر سال گذشته است. Ágatha فلیکس 8 و مادر او بودند و از بازگشت به خانه خود را در Complexo انجام Alemão در ریو هنگامی که پلیس در ون آنها رفت و آمد در, کشته شدن دختر.

اینها هیچ حوادث جدا اما بخشی از ظالمانه روند. در دهه گذشته پلیس را کشته اند و بیش از 33 ، 000 شهروندان — حداقل 75 درصد از آنها را مردان سیاه و سفید. شده اند وجود دارد برخی از اعتراضات به خصوص در جوامع متاثر است که خشونت, اما هیچ چیز مانند داد و بیداد دیده می شود در ایالات متحده است.

به عنوان نژادی تقسیم نابرابر و ناعادلانه ایالات متحده آمریکا, سیاه پوستان شده اند قادر به سازماندهی و مبارزه برای عدالت برای طولانی تر منسجم تر در راه است. در طول قرن 20 معنیدار وجود دارد شورش در شیکاگو (1919), New York شهرستان هارلم محله (1935) دیترویت (1943) و لس آنجلس (1943, 1965, 1992). تقریبا در همه موارد ناآرامی شده بود باعث یا با لينک مستقيم خشونت پلیس و یا عدم تمایل خود را برای دخالت در زمانی که خشونت بود که مرتکب علیه سیاه پوستان است.

توجه عمومی تنها شروع به واقعا انتخاب کنید تا بخار در Floyd مورد بیش از آخر هفته – چند روز پس از درک چوین فشرده خود را از زانو به, سیاه, مرد گردن برای تقریبا نه ساعت در مه 25 – زمانی که سیاه پوستان و سفید پوستان swarmed خیابان مینیاپولیس و دیگر شهرستانها در سراسر ایالات متحده است. ناآرامی های اجتماعی ثابت شده است که تنها زبان زیاد آمریکایی ها درک در صورت نژادی و نابرابری. سیاه, برزیلی ها اجازه نداشتند که زبان و هزینه آنها قرن ها-ارزش سیستماتیک کشتار در چشم ساده پنهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن