وایکینگها' آدم Thielen می گوید او نمی تواند در NFL' او در مواجهه با چالش های undrafted بازیکنان در حال حاضر

هنگامی که پس از آن ناشناخته گیرنده گسترده ساخته شده وایکینگ ها تمرین تیم ملی هفت سال پیش به عنوان عامل رایگان

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

هنگامی که پس از آن ناشناخته گیرنده گسترده ساخته شده وایکینگ ها تمرین تیم ملی هفت سال پیش به عنوان عامل رایگان undrafted از بخش دوم ایالتی مینه سوتا منکیتو او تا به حال یک minicamp تازه کار, بهار دریل و چهار فصل بازی برای نشان دادن آنچه که او می تواند انجام دهد و وایکینگ ها تا به حال 90-man اردوگاه آموزشی فهرست. با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس ها بازیکنان ممکن است هر یک از کسانی که همه چیز در این سال است.

"من می دانم که اگر من را از طریق این offseason به عنوان یک تازه کار, من نمی خواهد در NFL" Thielen گفت: پایونیر پرس. "هیچ شانسی. به طوری که بخشی دشوار است (به صورت رایگان undrafted عوامل) اما در همان زمان آن را یک وضعیت منحصر به فرد است که هیچ کس می تواند پیش بینی کرده اند."

وجود دارد در زمینه آموزش در بهار گذشته و تیم NFL ممکن است اجازه داده شود فقط 80 بازیکن در اردوگاه های آموزشی و بازی های پیش فصل.

وایکینگ ها rookies های quarterbacks و انتخاب بازیکنان دیگر گزارش روز شنبه به TCO عملکرد مرکز در ایگن برای شروع از کمپ; Thielen و دیگر جانبازان را گزارش سه شنبه. Thielen که وایکینگها' 53-مرد فهرستی در سال 2014 وارد هفتمین فصل NFL و ساخته شده است که دو نرم افزار کاسه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در یک مصاحبه توسط Gone Rogue, اسنک که Thielen حمایت است او در مورد موضوعات مختلف. با NFL موافقت خود را برای تست بازیکنان روزانه برای coronavirus در طول حداقل در طول دو هفته اول از اردوگاه های آموزشی و تصویب سایر اقدامات ایمنی Thielen با اعتماد به نفس است لیگ را از این وضعیت به عنوان امن و موفق به عنوان امکان پذیر است.

"من یک مقدار زیادی از ایمان و اعتماد در NFL و (NFL بازیکنان Association) که آنها در حال انجام آنچه در آن طول می کشد برای اطمینان از که آن را به یک محیط امن برای ما به بازی. ... ما می خواهیم به بازی و این حقیقت" گفت: Thielen وایکینگ ها اولین اتحادیه متناوب پس از پخش هرزه کرک عموزاده. "ما می خواهیم به خارج وجود دارد. ما می خواهیم به اطراف ما هم تیمی. ما می خواهم به بازی فوتبال, اما ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما در حال محافظت شده است که این لیگ در نظر گرفتن جدی ما حمایت از آنجا که ما در حال از دست دادن بسیاری به بازی این بازی."

آن نامشخص باقی مانده است که چگونه بسیاری از, اگر هر گونه طرفداران حضور در بازی های این فصل است. یک تیم رسمی گفت: وایکینگ ها به خوبی آگاه از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دستور محدود کردن تجمعات به 250 نفر است که باید برای تغییر و یا آنها نیاز به دریافت مجوز برای بیش از این تعداد برای بازی در ایالات متحده بانک ورزشگاه.

"این یکی از آن چیزهایی که در آن شما از نوع فقط شکل آن را به عنوان ما به" Thielen گفت. "بدیهی است که ما می خواهم عشق را به بازی در مقابل یک ورزشگاه بسته بندی شده, اما چه کسی می داند آنچه در آن به مانند نگاه. بنابراین در پایان روز, ما در حال ورزشکاران ما باید به شکل از چگونه برای انطباق با شکل و خارج چگونه به بهترین استفاده را از هر وضعیت. ما فقط می خواهم به بازی فوتبال و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال امن و دیگران امن هستند و همچنین. بنابراین هر آنچه که ما در حال حاضر به انجام."

Thielen در حال آمدن است خاموش آسیب-سرند 2019 فصل است که در آن او از دست رفته شش بازی و فقط 30 عبور برای 418 متری به خوبی از 113 پذیرایی برای 1,373 متری در سال 2018 است. اما مشخصات خود را افزایش داده است به اندازه کافی در سال های اخیر به دنبال برای تایید.

که شامل تبدیل شدن به یک سخنگوی رفته Rogue پروتئین بالا تراشه های که در دسترس هستند در Hy-Vee فروشگاه در مینه سوتا و شش دیگر ایالات غرب میانه.

"این یک همکاری بزرگ تا کنون" Thielen گفت. "و به دنبال به جلو به آینده است."

و به فکر می کنم که هفت سال پیش Thielen رفت undrafted نمی بلافاصله دریافت یک رایگان-عامل قرارداد و تا به حال برای زنده ماندن یک تازه کار ازمایش اردوگاه فقط به کسب یک نقطه در بهار دریل. در حال حاضر او متنفر می بینیم که برخی از بازیکنان این سال در مشابه نقاط ممکن است فرصتی را متوجه شود.

"شما باید سعی کنید به بهترین استفاده را از وضعیت خود را و شما نمی توانید کنترل زیادی از آن" Thielen گفت: از این سال undrafted نمایندگی رایگان. "من می دانم که وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از بچه ها که شاید باید دوباره سعی کنید در سال آینده و یا شاید برخی از تمرینات در طول فصل. من نمی دانم. اما آن را قطعا رفتن به یک های مختلف سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن