ویتنام گزارش 1 مورد در بیش از 3 ماه

توسط: AP | هانوی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:30:53 pm فیلم را برانگیخت پوشیدن ماسک برای محافظت از

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: AP | هانوی | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 2:30:53 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 us, covid 19 vaccine, russia covid 19 vaccine, covid 19 russia, russia coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, coronavirus us, us coronavirus news, italy coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, corona cases worldwide فیلم را برانگیخت پوشیدن ماسک برای محافظت از خود از coronavirus فاصله از هم جدا هستند به عنوان آنها به تماشای یک فیلم. (AP)

ویتنام گزارش شده اولین محلی مورد COVID-19 در بیش از سه ماه.

57 سال از مرکزی شهرستان دانانگ در بیمارستان بستری شد روز پنج شنبه با یک تب و ديسترس تنفسی. وزارت بهداشت می گوید وضعیت او بدتر شده و او را در یک ونتیلاتور.

سلامت کارگران نشده اند قادر به ردیابی منبع خود را برای عفونت است. برای بیش از یک ماه او سفر خود را در خارج از شهر که در آن هیچ مورد COVID-19 گزارش شده از آوریل.

دانانگ مقامات شهرستان باید جدا بیمارستان او بازدید کرده بود و کسانی که تا به حال شده است در تماس با مرد در هفته گذشته است. اعضای خانواده خود را و بیش از 100 نفر دیگر باید در ابتدا آزمایش منفی برای coronavirus.

اخبار محلی عفونت پس از بسیاری فعالیت کرده بود از سر گرفت در اواسط ماه مارس باعث شد بسیاری به لغو و یا قبل از موعد مقرر پایان تعطیلات خود را در دانانگ یکی از ویتنام محبوب ترین مقصد ساحل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن