'قدرتمند': Duluth, lynching سالگرد تساوی جمعیت به یادبود

کارل کرافورد, Duluth, حقوق بشر افسر که راهنماهای پیاده روی از سابق پلیس به سایت 1920 lynchings چند بار در سال

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

کارل کرافورد, Duluth, حقوق بشر افسر که راهنماهای پیاده روی از سابق پلیس به سایت 1920 lynchings چند بار در سال خواسته فرماندار برای پیدا کردن یک نقل قول در یادبود دیوار که طنین انداز با او و به صرف زمان به دنبال به چشم مجسمه های برنز به نمایندگی از سه سیرک کارگران است.

"بسیار قدرتمند" Walz گفت: به یک عضو از تیم خود را پس از آن و سپس بعد از آن در توئیتر خود نوشت: "ما هرگز نمی تواند فراموش نکنید که این شرم آور رویداد غم انگیز در مینه سوتا در تاریخ است."

دوشنبه مشخص سالگرد 100 از مرگ الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie — سه آمریکایی آفریقایی تبار مردان متهم به تجاوز به یک زن سفید غرب دلوت زن اگر چه پزشک خانواده نشان داد که این اتفاق رخ نداد. حدود 10,000 نفر در این اراذل و اوباش که کشیده مردان از زندان تا خیابان و به دار آویخته آنها را از نور پست.

Gov. Tim Walz and his wife Gwen take in the Clayton Jackson McGhie Memorial on Monday, June 15, 2020, the 100th anniversary of the public lynchings of Elias Clayton, Elmer Jackson and Isaac McGhie. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و همسرش گوئن را در کلیتون جکسون McGhie یادبود روز دوشنبه 15 ژوئن 2020, سالگرد 100 از lynchings از الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این کلیتون جکسون McGhie کمیته یادبود در نظر گرفته شده برای قرعه کشی یکی دیگر از 10000 نفر — و برایان استیونسون برابر عدالت ابتکار — به سایت برای سالگرد 100 اما این طرح بودند تحت فشار قرار دادند تا 2021 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از فعالیت در اول بین خیابان اول و دوم راههای شرق: اوایل دیدار با Walz و خدمه اش در یک کنفرانس خبری با دادستان کل کیت الیسون و دیگر بازیکنان درگیر با هفته گذشته عفو حداکثر میسون و ناهار از دلوت کوره — مرغ و گوشت خوک و بلغور سالاد کلم و گوشت rinds به اندازه کافی برای تغذیه 700 نفر است.

همه با موسیقی متن فیلم از احساس خوب رگی موسیقی در حال پخش از بلندگو.

"ما تا به حال در این روز در تقویم ما برای مدت زمان طولانی" گفت: اوتیس samantha archer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Ujamaa محل شهرهای دوقلو غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار با بزرگسالان جوان آمریکایی آفریقایی تبار مردان است. "Ujamaa" به معنی "خانواده گسترده" در سواحلی.

Minnesota Attorney General Keith Ellison (center) poses for a photo Monday at the Clayton Jackson McGhie Memorial with a group from Ujamaa Place, a nonprofit in St. Paul that works with young adult African American men. President and CEO of Ujamaa Place Otis Zanders said he hopes to bring young people to visit the memorial in the future. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون (مرکز) به شمار برای یک عکس دوشنبه در کلیتون جکسون McGhie یادبود با یک گروه از Ujamaa محل غیر انتفاعی در سنت پل که با این نسخهها کار با بزرگسالان جوان آمریکایی آفریقایی تبار مردان است. رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Ujamaa محل اوتیس samantha archer گفت که او امیدوار است را به افراد جوان برای بازدید از این بنای یادبود در آینده است. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Samantha archer بخشی از یک ون-بار از مردانی که تا به حال در اصل برنامه ریزی شده به بخشی از سالگرد حوادث. به جای آن از به تعویق افتادن آنها خود را لغو رزرو هتل و به جای آن ساخته شده یک سفر در روز است. Samantha archer گفت: او می خواست به سفر و بازگشت انرژی به خود سازمان است.

"این بسیار معنوی برای ما احساس می کنیم در ارتباط با آنچه اتفاق افتاده است 100 سال پیش" samantha archer گفت. "ما متوجه است که این رویداد خاص که در آن دوره زمانی ما به ارمغان می آورد زمان با آنچه امروز اتفاق می افتد."

وجود دارد و ماسک رایگان در دسترس است و بطری آب. در یک نقطه, خط, Duluth, کوره بوفه تمدید فراتر از برخورد اسکیت پارک در بلوک بعدی. در ضمن گل قرار داده شد در مجسمه ها و عکس های گرفته شده در مقابل آن.

الیسون مراجعه به یادبود بیش از حد یک بیت از تعجب.

Abdulahi Hussein (left) listens intently as Minnesota Attorney General Keith Ellison speaks during an event to honor Elias Clayton, Elmer Jackson and Isaac McGhie on Monday, June 15, 2020, the 100th anniversary of their lynchings in Duluth. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Abdulahi حسین (سمت چپ) گوش مشتاقانه مینه سوتا به عنوان دادستان کل کیت الیسون صحبت می کند در طول یک رویداد به افتخار الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie در دوشنبه 15 ژوئن 2020, سالگرد 100 از خود lynchings در دولوت. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

"در اینجا همه ما در این زمین مقدس که در آن 100 سال پیش 10,003 مردم جمع آوری شده," او گفت:, و اضافه کردن آن را در صلح و یا در عشق است. "آنها جمع شده بودند به قتل سه نفر است."

Ellison به نام نژاد پرستی یک "اجتماعی بیماری به خاک سپرده عمیق در جامعه ما است." بسیاری از آنچه او گفت: محور مختلف که در خدمت زمان در زندان برای جعل تجاوز به عنف. این گذشته جمعه ماسون دریافت, دولت اول پس از مرگ عفو از مینه سوتا هیئت میبخشد.

آن حاکم بود که هنوز هم در ذهن کیم سبز روسای کلیتون جکسون McGhie یادبود.

سبز گفت: او از دیدن بسیاری از همبستگی و یک جنبش است که تقویت شده است و توسط افراد جوان است.

"من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این در زندگی من," او گفت:. "من احساس می کنم امیدوار. من فکر می کنم مردم رو سر خود را در درازتر."

Abdul Hussein کمک به خدمت به مواد غذایی است. او را در میان گروهی از مردم است که جمع آوری به عنوان محل یادبود در weeknights که شامل صحبت کردن در راهپیمایی و بزرگداشت جورج فلوید با نه دقیقه سکوت.

"من نمی خواهم آمد اما من به می آیند چون من یک مرد سیاه و سفید," او گفت:.

او ایجاد یک نام تجاری به نام و خارجی در روز دوشنبه میپوشید یک پیراهن با کلمه در سراسر قفسه سینه خود را. او احساس می کند متصل به تعریف: عجیب و غریب نا آشنا. این که چگونه او خود را می بیند و این که چگونه او داستان خود می گوید حسین گفت.

"در یک شهر که در آن من نمی بینم من دیگر" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب