ونزوئلا برای افزایش قیمت سوخت در تاریخی تغییر سیاست

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 8:06:09 am مردم فشار یک وسیله نقلیه است که سوختشان

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 8:06:09 am
Venezuela crisis, Venezuela oil prices, Venezuela us sanctions, Venezuela us ties, nicolas maudro, Venezuela petrol prices مردم فشار یک وسیله نقلیه است که سوختشان به Petroleos de Venezuela SA (PDVSA) ایستگاه گاز در کاراکاس ونزوئلا (بلومبرگ)

ونزوئلا رئیس جمهور نیکولاس مادورو گفت: قیمت سوخت را افزایش می دهد با شروع در ماه ژوئن تاریخی تغییر سیاست پس از چند دهه از یارانه ها که باید اجازه ونزوئلا به اصل پر کردن تانک های خود را به صورت رایگان.

بنزین فروخته خواهد شد در 5,000 bolivars (2.5 سنت آمریکا) در هر لیتر در ایستگاه های گاز در سراسر کشور شروع جمعه از جمله 200 ایستگاه است که فروش بیمه سوخت در معادل 50 سنت آمریکا یک لیتر Maduro گفت. بنزین را محدود به 120 لیتر (30 گالن) در هر ماه برای هر خودرو.

"این یک جنگ است عزیز من هموطنان که به من گوش وحشیانه جنگ" مادورو گفت: از کاخ ریاست جمهوری شنبه شب. آمریکا "آزار هر شرکت است که به ارمغان می آورد یک قطره بنزین به ونزوئلا است."

دیزل است که اساسی برای صنایع برق و نیروگاه هنوز هم می خواهد یارانه "100%" نفت وزیر Tareck ال Aissami گفت: در این رویداد با Maduro. دولتی PDVSA قادر به دیدار با ونزوئلا خودرو تقاضای او اضافه شده است.

اعلام پیروی از ورود پنج ایرانی تانکرهای حاوی حدود 1.5 میلیون بشکه بنزین ونزوئلا به عنوان چهره فلج کمبود سوخت پس از سال ها از سوء مدیریت و عدم سرمایه گذاری و نصب تحریم های ایالات متحده.

تعمیرات اساسی این کشور بنزین توزیع سیستم نشان دهنده یک استارک تغییر در فرهنگ ملی و شل شدن دولت انحصار در سراسر کشور مرکزی دارایی. در حالی که PDVSA خواهد بازیابی میلیون ها نفر در حال حاضر از دست رفته در یارانه های بنزین و افزایش قیمت ها حساس و مهم برای کشور غنی از نفت — زمانی که قیمت مطرح شد در سال 1989 کاراکاس پشت سر هم به شورش های خشونت آمیز.

دولت اعلام کرد یک طرح مشابه در سال 2018 اما نمی دنبال از طریق. آن را پس از آن با صدور کارت بانکی و خودرو در سرشماری برای کسانی که مایل به درخواست برای یارانه بنزین است. هر دو را با استفاده از این زمان Maduro گفت.

ونزوئلا صرف ساعت ها یا حتی روزها در خط بنزین در برخی از مناطق کشور به عنوان کمبود سوخت تشدید در دو ماه گذشته. کسانی که می توانند با پرداخت پول به عنوان آنجا که معادل 4 دلار یک لیتر در بازار سیاه است.

"ونزوئلا باید شارژ بین المللی قیمت بنزین زودتر و نه بعد از آن برای جلوگیری از دزدیده شدن از کلمبیا و کارائیب" مادورو گفت. "که نباید مقرر و یا به صورت اتفاقی انجام می شود. آن را باید انجام شود از طریق برنامه ریزی و استراتژی است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن