ونزوئلا مجموعه جدید کنترل قیمت با تخم مرغ هزینه بیش از یک ماه دستمزد

به روز شده: مارس 1, 2020 9:28:45 am سلامت کارگران را درب-به-درب نظرسنجی در ونزوئلا در میان coronavi

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
به روز شده: مارس 1, 2020 9:28:45 am
سلامت کارگران را درب-به-درب نظرسنجی در ونزوئلا در میان coronavirus

ونزوئلا در روز پنج شنبه منتشر شده یک لیست جدید کنترل قیمت برای 27 اساسی مواد غذایی تثبیت قیمت تخم مرغ و مقداری گوشت و سوسیس بالاتر از حداقل دستمزد ماهانه رئیس جمهور نیکولاس مادورو تنظیم برای تورم زده کشور این هفته است.

این حرکت مشخص شده بازگشت سختگیرانه اقتصادی دولت کنترل پس از بیش از یک سال آرامش در مواجهه با تحریم های ایالات متحده. مادورو سوسیالیستی دولت در حال حاضر به دنبال آرام تورم در صورت سقوط قیمت نفت و سوخت و کمبود و ملی مستند برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

بر اساس یک سند منتشر شده توسط وزیر اقتصاد Eneida Laya در توییتر محصولات از جمله کره و پودر شیر را با هزینه بیش از 400 ، 000 bolivares است که حداقل دستمزد دولت تنظیم و در روز دوشنبه.

که معادل فقط 2 دلار در نرخ رسمی ارز.در این سند ذکر شده که قیمت هر دو در bolivares و در Petros دولت-اجرای cryptocurrency.

خصوصی مواد غذایی-شرکت های تولید و صنعت گروه هشدار داده اند که تنظیم و کنترل قیمت را علامت بازگشت به کمبود کالاهای اساسی است که گرفتار مدیون اوپک ملت برای سال تشدید سقوط قیمت های نفت خام در سال 2014.

سوپر مارکت عرضه بهبود یافته در سال از دولت آرام کنترل قیمت اما با تورم 3,365% در سال از طریق ماه مارس با توجه به مخالفت برگزار شد شورای ملی بسیاری از کالاهای فروخته شد در قیمت های فراتر از دسترس بسیاری از ونزوئلا.

قیمت های جدید تعیین شده توسط دولت به طور کلی پایین تر از سطح فعلی اما نه با یک مقدار قابل توجهی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب