ونزوئلا امپریالیسم و نظامی

مشارکت ایالات متحده و روسیه در ونزوئلا بحران باعث شده است که برخی از تحلیلگران مانند آندره Serbin منطقه ای هما

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

مشارکت ایالات متحده و روسیه در ونزوئلا بحران باعث شده است که برخی از تحلیلگران مانند آندره Serbin منطقه ای هماهنگی پژوهش اجتماعی و اقتصادی (فریاد) به استدلال می کنند که جنگ تبدیل شده به یک "جغرافیای سیاسی اختلاف" که به چین مداخله اضافه شده است.

Covid-19 و نظامی گری

ونزوئلا دارای یک نظامی سنت است که predates انقلاب بولیواری بود که عمیقتر با پیروزی انتخاباتی هوگو چاوز در اواخر سال 1998 است. در ابتدای دموکراتیک دوره در سال 1958 اصلی احزاب - به استثنای حزب کمونیست امضا جایگزین توافق شناخته شده به عنوان "پونتو فیجو پیمان" است که در میان دیگر اهداف به دنبال "بازگشت ارتش به پادگان", تابع آنها را به مقامات غیر نظامی. و اگر چه آنها نگهداری می شود و نقش مهمی در دهه های بعد خود را باز سیاسی آن آغاز شد و در سال 1999 زمانی که قانون اساسی جدید به آنها حق رای.

اولین سیاست اجتماعی اجرا شده توسط Chavism "طرح بولیوار 2000" بود اجرا شده توسط ونزوئلا ، فعال یا بازنشسته پرسنل نظامی شروع به اجرا وزارتخانه فرمانداری و mayoralties. نظامی منطق و نه منطق مردمی حرکات چیزی بود که سازمان بولیواری جنبش از حالت عمودی سازه نام و یک روایت بر اساس خیالی نیروهای مسلح.

در سال 2013 انتظارات که یک غیر نظامی رئیس جمهور نیکولا Maduro را متوقف نظامی روند به سرعت از بین میره. یکی از اولین تصمیمات بود که اجازه حضور نظامی در امنیت عمومی ، در سال 2015 به اصطلاح "مردم آزادی عملیات" (ساف) شروع یک تلاش مشترک بین ارتش و نیروهای پلیس در محلات کارگری که در آن پنج ماه اول منجر به 245 قربانیان نقض حق زندگی به گفته دادستان عمومی.

در سال 2017, این PLOs شد جدید جایگزین نیروی پلیس در عملیات ویژه نیروهای (FAES) ایجاد شده و به عمل در بسیار مرگبار عملیات (آدم ربایی و عملیات های ضد تروریستی) ، که در عمل تبدیل به بازیکن برجسته در شهروند عملیات مشابه به سازمان آزادیبخش فلسطین.

قبر وضعیت حقوق بشر در ونزوئلا شده است منعکس شده در کشور آخرین گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر که نتایج آن منتشر شد توسط میشل باشله. در FAES او می گوید: "هزاران نفر از مردم کشته شده اند به اتهام درگیری با نیروهای" دولت در سال های اخیر است.

وجود دلایل منطقی به این باور است که بسیاری از این مرگ و میر را تشکیل می دهند اعدامهای فراقضایی مرتکب شده توسط نیروهای امنیتی و به ویژه FAES" از جمله توصیه های آن: "انحلال FAES و ایجاد بی طرفانه و مستقل ملی مکانیزم برای بررسی اعدام های فراقضایی."

در سپتامبر سال 2019 به روز رسانی در مورد وضعیت در کشور شیلی با اشاره به استفاده از دادگاه های نظامی علیه غیرنظامیان که او را رد کرده و حکم پنج سال زندان در برابر فعال سندیکایی Rubén González: "کاربرد نظامی عدالت به سعی غیر نظامیان به منزله تخطی از حق برخورداری از یک محاکمه عادلانه از جمله حق محاکمه توسط یک نهاد مستقل و بی طرف دادگاه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن