واتیکان گفته می شود هک از چین پیش از مذاکرات با پکن

توسط: نیویورک تایمز | رم واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 10:17:24 am پاپ فرانسیس ارائه بر

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | رم واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 10:17:24 am
Vatican, Vatican computers hacked, Vatican talks with China, Chinese hackers Vatican, China Vatican talks, Indian Express پاپ فرانسیس ارائه برکت و رحمت خود را از او studio پنجره مشرف به میدان سنت پیتر در طول انجلوس, نماز, در, واتیکان, یکشنبه, جولای 19, 2020. (فایل AP Photo/Riccardo De Luca)

نوشته شده توسط David E. سانگر, ادوارد وانگ و جیسون هوروویتس

هکرهای چینی نفوذ واتیکان شبکه های کامپیوتری در سه ماه گذشته خصوصی نظارت گروه به این نتیجه رسیدند در یک آشکار جاسوسی تلاش قبل از آغاز حساس مذاکرات با پکن است.

این حمله شناسایی شد توسط ثبت آینده یک شرکت مستقر در سامرویل ماساچوست. حزب کمونیست چین بوده و به راه انداختن گسترده کمپین برای سفت گرفتن آن در گروه های مذهبی, در چه رهبران دولت باید به صورت دوره ای به عنوان تلاش برای "Sinicize ادیان" در کشور است.

چین به طور رسمی به رسمیت می شناسد پنج مذاهب از جمله مذهب کاتولیک اما مقامات اغلب مشکوک گروه های مذهبی و نمازگزاران تضعیف کنترل حزب کمونیست و دولت و تهدید این کشور به امنیت ملی است.

هکرهای چینی و مقامات دولتی را اغلب با استفاده از حملات سایبری به سعی کنید به جمع آوری اطلاعات در گروه های بودایی تبتی مسلمان Uighurs و پزشکان فالون گونگ در خارج از چین است.

اما این به نظر می رسد این اولین بار است که هکرها فرض توسط کارشناسان امنیت سایبر در ثبت آینده به کار برای چینی ها در دولت شده اند, عمومی, گیر افتاد, به طور مستقیم به نرم واتیکان و مقدس را مطالعه ماموریت به چین, هنگ کنگ-بر اساس گروه عملا واتیکان نمایندگان که نقش مهمی در مذاکره کلیسای کاتولیک وضعیت.

واتیکان و پکن در حال انتظار برای شروع مذاکرات در ماه سپتامبر بیش از کنترل از انتصاب اسقف و وضعیت خانه از عبادت به عنوان بخشی از تجدید قرارداد موقت امضا شده در سال 2018 است که تجدید نظر از نظر کلیسای کاتولیک عملیات در چین است.

این سری از رسوخ آغاز شد و در اوایل ممکن است. یک حمله پنهان شده بود در داخل یک سند است که به نظر می رسد مشروع نامه از واتیکان به Monsignor خاویر تاج هررا روحانی که ریاست این مطالعه ماموریت در هنگ کنگ ثبت شده در آینده گفت: در گزارش منتشر خواهد شد در روز چهارشنبه.

آن را یک حیله گر فریب: فایل الکترونیکی است که نگاه به عنوان اگر آن را در رسمی لوازم التحریر اسقف اعظم ادگار پنا Parra. نامه انجام یک پیام از کاردینال پیترو Parolin, واتیکان وزیر امور خارجه, پاپ دوم در فرماندهی و دست چین است که در دفاع از این معامله است. در پیام Parolin بیان پاپ غم درباره مرگ یک اسقف.

معلوم نیست که آیا این نامه ساخته شد و یا یک سند واقعی است که این حمله به دست آمده بود و پس از آن مربوط به نرم افزارهای مخرب است که به آنها امکان دسترسی به رایانه از هنگ کنگ کلیسا دفاتر و واتیکان را به سرویس دهنده پست الکترونیکی. ثبت شده در آینده به این نتیجه رسیدند که این حمله به احتمال زیاد متصل به مذاکرات تمدید 2018 قرارداد.

در مصاحبه اخیر خود با یک برنامه تلویزیونی اسقف اعظم کلودیو ماریا Celli یک کلید مذاکره از این توافق گفت که با قرارداد موقت مجموعه به پایان می رسد در ماه سپتامبر مقدس "می خواهد برای ادامه این مرحله آن را می خواهد برای رفتن به جلو."

Matteo برونی واتیکان سخنگوی نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر شنبه شب و مقامات واتیکان با تجربه در برخورد با چین کاهش یافته است به نظر چون آنها گفت: آنها اطلاعات کافی در مورد اتهام هک.

وحی می آید در لحظه ای که برگ برنده دولت در نزدیکی روزانه رویارویی با چین بیش از دست زدن به coronavirus همه گیر تعطیلی از ماموریت های دیپلماتیک پکن انتخاباتی به ادعای گسترده ردیف هایی از دریای چین جنوبی و تلاشهای آمریکا برای محدود کردن چین پیشرفت های فن آوری در ایالات متحده و متحدان آن به ویژه برای نصب نسل بعدی ارتباطات دنده.

اما هیچ نشانه ای وجود دارد که برگ برنده دولت درگیر شد در این گزارش در مورد حمله به واتیکان.

ثبت شده در آینده به این نتیجه رسیدند که حمله انجام شده توسط دولت حمایت شده در چین که از آن به نام RedDelta. آن گفت که تاکتیک های استفاده شده توسط این گروه مشابه بود به کسانی که از دیگر امور خارجه-حمایت نرم عملیات که تا به حال شناسایی شده در گذشته است. اما وجود دارد و همچنین تکنیک های جدید و کامپیوتر جدید کد و شناسایی منبع واقعی هک دشوار است.

آیات خاصی به خشم واتیکان به عنوان ارتباط آن با دولت چین شده است بسیار ظریف و به خصوص چین را سرکوب در هنگ کنگ. زمانی که واتیکان صادر آماده سخنان در جولای 5 برای پاپ فرانسیس' برکت در میدان سنت پیتر, آن شامل یک پیام به مردم هنگ کنگ گفت: در حال حاضر بن بست "نیاز به شجاعت و فروتنی عدم خشونت و احترام به کرامت و حقوق همه. من امیدوارم که اجتماعی و به خصوص مذهبی زندگی ممکن است در بیان و آزادی حقیقی را به عنوان در واقع چندین اسناد بین المللی پیش بینی است."

اما در پایان پاپ را ارائه نمی دهد این واژه هنگامی که او صحبت کرد.

مذاکرات بین واتیکان و پکن به دنبال در قرارداد موقت از سال 2018 است. این قرارداد که جزئیات آن هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته بود با هدف تخمگذار پایه و اساس برای یک فرایند که در آن پاپ و مقامات چینی می تواند توافق بر سر اسقف منصوب به رئیس رسمی کلیسا در چین است. به عنوان بخشی از معامله فرانسیس توافق به رسمیت شناختن چند اسقف که منصوب شده توسط دولت چین.

در آن زمان هر دو طرف گفت: این یک نقطه شروع برای عمیق تر ایران و واتیکان ستایش از آن به عنوان پیشرو به روابط رسمی کلیسا در چین و مقدس. در چین کلیساها برای فرقه های مختلف مسیحی از جمله کلیسای کاتولیک رم هستند یا تحریم توسط دولت چین که منصوب یا تصویب مذهبی رهبران و یا زیرزمینی ، زیرزمینی کلیساهای کاتولیک شده اند وفادار به واتیکان و آنها در حال نظارت اسقف مخفیانه منصوب کرد.

2018 گزارش اجازه پکن به نام اسقف نامزدهای رسمی کلیساهای داد اما پاپ حرف آخر را در طول قرار ملاقات. این درک می تواند روند حرکت رو به جلو پس از پاپ به رسمیت شناخته چندین اسقف منصوب توسط مقامات چینی. کسانی که اسقف خزان شده بود توسط واتیکان.

منتقدان این توافقنامه را محکوم کرد واتیکان برای برخورد با یک دولت استبدادی و endowing پکن با بیشتر مشروعیت اجازه می دهد آن را به طور بالقوه نفوذ بیشتری مذهبی زندگی از چین 10 میلیون به 12 میلیون کاتولیک. برخی از برجسته از سیاستمداران آمریکایی از جمله سناتور. مارکو روبیو R-Fla., شده است در میان کسانی که اصرار واتیکان برای خودداری از برخورد با حزب کمونیست چین.

تحت حکومت Xi Jinping, چینی, رهبر حزب اتحاد محکم و کنترل خود را از ملت و مذهبی و معنوی زندگی به عنوان بخشی از یک درایو است که یازدهم منجر به افزایش حزب نظارت در تقریبا در هر جنبه ای از جامعه است. مقامات در جنوب شرقی چین تحمیل کرده اند به خصوص سخت محدودیت در عمل از مسیحیت است. از سال 2014 تا 2016 مقامات در استان ژجیانگ که در آن Xi هنگامی که به عنوان رئیس حزب دستور عبور به پایین پاره از 1200 تا 1700 در کلیساها به گفته مقامات و ساکنان وجود دارد.

واتیکان تا به حال مملو رابطه با پکن برای چند دهه.

دو قطع روابط دیپلماتیک در سال 1951 و واتیکان رسما به رسمیت می شناسد تایوان دموکراتیک جزیره است که عملا استقلال از چین است. در سالهای اخیر مقامات چینی به طور فزاینده تحت فشار انگشت شماری از دولت ها در سراسر جهان است که به رسمیت شناختن تایوان برای پایان دادن به این روابط با برخی از موفقیت است. اگر واتیکان و پکن حرکت برای بازگرداندن روابط دیپلماتیک, چینی, مقامات بود مسلما تقاضا که واتیکان در پایان روابط با تایوان است.

فرانسیس ساخته شده بود آن را به یک هدف برای افزایش حضور کلیسا در سراسر جهان است. در چین پروتستان شده است در حال رشد در نرخ بسیار سریع تر از کلیسای کاتولیک.

در سال 2014 دولت چین اجازه پاپ هواپیما به پرواز را از طریق چینی حریم هوایی در راه خود را به سئول کره جنوبی با شکستن سنت است. پاپ پخش از طریق رادیو تلگرام یک پیام به یازدهم ارائه آرزوهای خوب و نعمت صلح است. در حالی که پرداختن به اسقف خارج از سئول پاپ گفت: "در این روح از باز بودن برای دیگران, من صادقانه امیدوارم که این کشورها از قاره خود را با آنها مقدس نیست و در عین حال لذت بردن از کامل رابطه ممکن است دریغ نکنید برای پیشبرد گفت و گو به نفع همه است."

هکرها ممکن است تلاش کرده اند به منظور نفوذ به سیستم از مطالعه ماموریت در هنگ کنگ نه تنها به سعی کنید برای به دست آوردن اطلاعات در مورد آینده مذاکرات, اما همچنین برای نظارت بر این گروه در طول یک دوره ناآرامی های شدید در این شهر است.

از ژوئن 2019 بزرگ طرفدار دموکراسی اعتراضات باز شدن در خاک. در ماه مه کنگره ملی خلق در پکن مجاز تصویب یک امنیت ملی قانون در هنگ کنگ است که بیشتر مقامات ابزار سرکوب. مقامات اعمال قانون در ماه ژوئن.

در طول اعتراضات در هنگ کنگ مقامات مظنون به کلیساها کمک به سازماندهی تظاهرات و به آنها کمک کند.

هکرهای چینی تلاش کرده اند برای کمک به هنگ کنگ مقامات در سرکوب اعتراضات خود از جمله انجام حملات سایبری در تلگرام یک پیام رسانی امن برنامه استفاده شده توسط بسیاری از تظاهرکنندگان. ZDNet گزارش این ماه که اعضای هنگ کنگ کلیسای کاتولیک شده اند پس ممکن است با نرم افزارهای مخرب آلوده توسط هکرها اعتقاد به ارتباط با چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب