دره به قله: خواهد کالیفرنیا حرکت بود یک پرت و یا اولین دومینو?

Cal State صدراعظم تیم سفید اعلام کرد روز شنبه خود 23-پردیس دانشگاه سیستم برنامه ریزی شده بود تا حد زیادی مجازی

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

Cal State صدراعظم تیم سفید اعلام کرد روز شنبه خود 23-پردیس دانشگاه سیستم برنامه ریزی شده بود تا حد زیادی مجازی در سال 2020 است.

که می تواند یک مشکل برای NCAA دو و میدانی که در سیستم به عنوان NCAA ساخته شده است که نظرات حیله گر کالج فوتبال نمی خواهد اجازه داده شود در مدارس بدون فعالیت های دانشگاه برای دانش آموزان دیگر.

سپس سوال می شود: آیا این جنبش می تواند یک پرت و یا اولین دومینو?

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

UND سابق آسمان بزرگ کنفرانس آمپول ایالتی ساکرامنتو و کال پلی سقوط تحت Cal State سیستم. بنابراین آیا مدارس بزرگتر است که تحت تاثیر غرب کوه (Fresno State San Jose State, San Diego State).

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص به برخی از محتاط توصیه به دانشگاه reopenings روز سه شنبه به عنوان به خوبی.

UND اعلام کرده است اهداف خود را به صورت on-campus یادگیری در پاییز اما سوال اطراف UND دو و میدانی تنها رشد بزرگتر روز به روز.

حتی اگر سقوط اگر داکوتای شمالی است که در یک موقعیت منحصر به فرد برای شرکت در دو و میدانی با توجه به آن از راه دور, طبیعت, سوال این خواهد بود که چگونه بسیاری از دیگران قادر خواهد بود به بازی و چگونه بسیاری از طرفداران را مجاز به تماشای.

سفر نیز یک مسئله برای UND به خصوص در هر ورزشی خارج از فوتبال و هاکی. برای سفرهای طولانی فوتبال و هاکی در درجه اول می تواند سفر با منشور که فرضی می تواند محدود کردن ویروس در معرض خطر به جای پرواز تجاری است.

اگر بازی لغو شود چرا که برخی از مخالفان مجاز نیست به بازی و یا سفر نیست لجستیکی UND می تواند به دنبال در بازی منطقه ای مدارس بیش از در حال حاضر برنامه ریزی شده است.

UND زنان hoops در قلمرو نادر

UND بسکتبال زنان برنامه کمک هزینه تحصیلی ارائه در نادر خاک.

UND ارائه کرده است میراندا mr. hughes که 6 پا-5 یا 6-6 بسته به فهرست. این 2021 استخدام پخش جنوب غربی آکادمی در لندن, انتاریو.

UND هاکی دارای یک تاریخ عمیق در کانادا در حالی که فوتبال برنامه تفننی وجود موفقیت های اخیر نمونه هایی از بردی اولیویرا و میسون بنت. UND بسکتبال مردان بوده است در کانادا -- اخیرا با لنی Antwi (2011-15) از مونترال.

UND زنان برنامه ندارد Canuck به ذهن می آیند از تاریخ اخیر...

NSIC وزن گزینه های

شمال خورشید بین دانشکده کنفرانس کمیساریای ارین لیند گفت: این لیگ در حال حاضر برنامه ای برای شروع آن سقوط, ورزش فصل, به طور معمول, هر چند که طرح منوط به تغییر در میان coronavirus همه گیر فارگو انجمن Eric Peterson گزارش روز شنبه.

یک کلید جلسه برای NCAA بخش دوم همایش و عضو مدارس را به محل بعدی پنج شنبه, مارس 19 زمانی که D-دوم رئیس جمهور در شورای برنامه ریزی شده است برای دیدار با. یک موضوع مهم این است که حداقل و حداکثر مسابقات برای تمام رشته های ورزشی در طول 2020-21 دانشگاهی سال تحصیلی.

به طور خلاصه

-- Akron اعلام کرده است آن را برش مردان گلف مردان کشور متقابل و زنان تنیس.

-- ایلینوی غربی سر مردان بسکتبال مربی راب Jeter خود را اعلام کرد کارکنان مربیگری پنج شنبه: چاد Boudreau کایل Heikkinen و نیک Irvin.

-- ایلینوی جنوبی عضو Missouri Valley فوتبال کنفرانس در حال آماده سازی برای استقبال از دانش آموزان پشت این سقوط رئیس جمهور دانیل Mahony گفت.

-- اقیانوس اطلس 10 خواهد regionalize و متراکم کنفرانس برنامه 25 درصد در رشته هاکی, والیبال, مردان, فوتبال زنان, فوتبال و بیس بال و سافتبال و women's lacrosse.

- با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس دانشگاه مینه سوتا می گوید: Gophers مدیر ورزشی علامت Coyle, فوتبال, مربی, P. J. Fleck, بازی بسکتبال, مربی ریچارد Pitino زنان مربی تیم بسکتبال لیندسی واندن مردانه, مربی تیم هاکی باب Motzko و مربی والیبال هیو McCutcheon را داوطلبانه 10 درصد پرداخت کاهش مدت شش ماه.

-- ACC کمیسر جان Swofford کرد و گفت: او با توجه به چهار سناریو برای 2020-21. کسانی که شامل فوتبال, به طور معمول, کوتاه, فوتبال, فصل, فوتبال, بدون بسکتبال و هیچ ورزشی.

- با توجه به رایان Collingwood سخنگو-بررسی شرقی واشنگتن انتظار را کاهش, چرا که از یک $2.1 میلیون از دست دادن درآمد به علت این بیماری همه گیر. مدیر ورزشی لین Hickey گفت: هر ورزشی در EWU مواجه است کاهش 20-30 درصد است و گروه در حال حاضر رو به یک 5 میلیون دلار کسری بودجه قبل از همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن