دره به قله: UND دانشجو-ورزشکاران برای آزمایش سهشنبه

UND دانشجویی-ورزشکاران را در یک COVID-19 تست راه اندازی صبح روز سه شنبه در نزدیکی UND مرکز سلامتی و بتی Engels

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

UND دانشجویی-ورزشکاران را در یک COVID-19 تست راه اندازی صبح روز سه شنبه در نزدیکی UND مرکز سلامتی و بتی Engelstad سیووکس سنتر.

از ساعت 9 صبح تا 11 صبح بخشی از این رویداد است که این سایت متعلق به هواپیمایی دانش آموزان و دانشجویان ورزشکار اگر چه آن دسته از دانش آموزان هنوز هم می تواند رسیدن به این رویداد از طریق 5 p. m. در صورت نیاز.

با توجه به UND تست خواهد شد از طریق سواب گلو و 1000 تست در دسترس خواهد بود در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده. وجود دارد بدون هیچ هزینه و یا نیاز به بیمه. پوشش صورت یا ماسک به شدت تشویق.

در این زمان تست در دسترس است تنها برای UND دانشجویان و استادان و کارکنان و وابستگان. اگر تست های اضافی در دسترس هستند در روز بعد UND اعلام خواهد کرد تست باز است برای بیشتر گرند فرک ساکنان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تست انجام خواهد شد توسط گارد ملی و یک تعاونی تلاش بین N. D. وزارت بهداشت گارد ملی UND دانشجو خدمات بهداشتی و چنگال بزرگ بهداشت عمومی.

UND شروع به بازگرداندن بازیکنان فوتبال به پردیس در هفته گذشته به صورت داوطلبانه در تمرینات. ورودی درست دانشجوی سال اول بازیکنان فوتبال در حال آمدن به چنگال بزرگ در جولای 5.

وایات Pedigo از Hoisington, کن., یک سال 2020 UND فوتبال استخدام نامگذاری شد کلی ورزشکار مرد سال در سال 2020 بهترین کانزاس Preps.

Pedigo یک پیش بینی linebacker برای مبارزه با شاهین و ستاره دار در فوتبال, کشتی و آهنگ.

چهار سال استارت در فوتبال Pedigo زد برای 2,101 متری و 29 touchdowns در حالی که همچنین ساخت 104 پردازد به عنوان یک تازه وارد. به عنوان یک ارشد او با عجله برای 2,352 متری و 37 touchdowns در حالی که ساخت 115 پردازد. Hoisington ساخته شده آن را به حالت نیمه نهایی هر دو سال یک بهترین برای برنامه.

Pedigo زد برای بیش از 200 متری هشت بار در زندگی حرفه ای او و رتبه در 20 بالا تمام وقت در دولت سابقه حرفه ای عجله متری و بالای 15 تمام وقت به صورت حرفه ای عجله touchdowns.

در کشتی, Pedigo بود که سه بار قهرمان دولتی. او رفت و 38-3 به عنوان یک دانشجوی سال دوم 39-1 به عنوان یک کاربر و 37-0 به عنوان یک ارشد.

سابق داکوتای جنوبی, دولت و زمان Philadelphia Eagles تنگ پایان دالاس Goedert به نظر می رسد گرفتار شده اند تا در صبح زود بار نزاع و جدال در آبردین, داکوتای جنوبی در چهار شنبه, ژوئن 20, با توجه به انجمن ارتباطات روزنامه Mitchell جمهوری.

پلیس به نام به باغ وحش بار در آبردین فقط بعد از ساعت 1 صبح در گزارشی از "مردم متلاشیکننده و باید گران سر" با توجه به آرشیو شده پلیس محلی اسکنر ترافیک بررسی شده توسط انجمن اخبار سرویس.

پلیس radioed در مدت کوتاهی پس از این صحنه به اجرا Goedert را شناسایی و از آن دو مردان دیگر است. 6 پا-5 اینچ 265 پوند Goedert است از Britton حدود 60 مایل رانندگی از آبردین.

-- Northern Iowa اضافه کرده است یک FBS حریف به آن برنامه. پلنگ را در نیروی هوایی در سال 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب