دره به قله: UND فوتبال بازگشت به دانشگاه شروع هفته آینده

هفته آینده آن را به نظر می رسد ما می توانیم اضافه فوتبال برنامه به لیست در حال رشد از بازگشت ورزشکاران است. یک

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

هفته آینده آن را به نظر می رسد ما می توانیم اضافه فوتبال برنامه به لیست در حال رشد از بازگشت ورزشکاران است.

یک UND سخنگوی تایید شنبه که برنامه فوتبال انتظار ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه شروع هفته آینده اگر چه آموزش واقعی ممکن است بلافاصله محل را.

ورزشکاران انتظار می رود که درجه حرارت بررسی می شود پس از ورود امکانات مدرسه. بازیکنان آینده را به چنگال بزرگ از خارج از منطقه از طریق حمل و نقل عمومی مورد نیاز خواهد بود به خود شده است.

بر خلاف گذشته که ورزشکاران می تواند با استفاده از یک ضربه تند وشدید زدن کارت برای دسترسی به برخی از امکانات پس از ساعت, ورزشکاران مورد نیاز برای نمایش در هر تسهیلات ورود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فوتبال برنامه ارائه برخی از چالش های منحصر به فرد برای مدیران به دلیل فهرستی از اندازه نزدیک به 100 بازیکن است. که با چالش هایی در Hyslop ورزشی مرکز یادبود ورزشگاه و عملکرد بالا ،

UND مدیر ورزشی لایحه چوس شده است مردد به ارائه تاریخ های خاص برای بازگشت از ورزشکاران با توجه به تعداد قطعات متحرک برای همه چیز به هم می آیند. برای مثال تجهیزات تمرین است که تنظیم به منعکس کننده فاصله معیار جدید در حالی که سطوح تمیز کردن وسایل هستند که به دستور و جدید کاغذ بازی است که واصل شده است.

NDSCS معاوضه سابق UND hoopers

سابق UND بازیکن بسکتبال توماس Dryburgh اخیرا از پست خود به عنوان سر زنان مربی تیم بسکتبال در کالج ایالتی داکوتای شمالی از علم در وپیتون برای تبدیل شدن به سر دختران بسکتبال مربی در مورهد دبیرستان.

NDSCS پر Dryburgh را نقطه با سابق UND مردانه بازیکن بسکتبال آدم جاکوبسن.

"من سرخوشی" جاکوبسن گفت WDAY را دم Izzo در اوایل این هفته. "این احساس های مختلف زمانی که شما بر روی گوشی شما را به یک تصمیم گیری است. من به مدت 12 سال به عنوان دستیار در نظر گرفتن دستورات در آنچه که ما مایل به انجام است. به پسر من فراتر از آن هیجان زده است."

جاکوبسن دارای 12 سال از دانشگاهی مربیگری و جذب تجربه اخیرا در دانشگاه مری که در آن او یک دستیار سر مربی و استخدام هماهنگ کننده. قبل از دانشگاه مری او به مدت چهار سال در UND به عنوان دستیار مربی بسکتبال, استخدام هماهنگ کننده و بازی زمانبند.

به عنوان یک بازیکن جاکوبسن بازی سه فصل (2003-06) در داکوتای شمالی پس از انتقال از شمال آیووا. در ارشد کمپین فارگو بومی به طور متوسط 10.5 امتیاز و 3.1 ریباند در هر بازی در حالی که تیراندازی 38 درصد از فراتر از سه نقطه قوس (33-از-87).

UND هنوز هدف در کانادا ؟

UND زنان تیم بسکتبال آیا هر نقطه در نزدیکی عمیق سنت, استخدام, کانادا به عنوان UND برنامه هایی مانند هاکی و حتی فوتبال.

اما UND بسکتبال زنان در حال حاضر رفته شمال از مرز دو بار این offseason.

مبارزه با شاهین در حال حاضر یک کلامی تعهد از 2021 چشم انداز میراندا mr. hughes, 6-پا-6 مرکز از Strathroy انتاریو که مرتکب در اواخر ماه مه.

با توجه به توییتر گزارش UND است و در حال حاضر نیز ارائه چشم انداز 2023 Kiera Pemberton از Langley, British Columbia.

به طور خلاصه

-- Todd Hefferman جنوبی Illinoisan گزارش ایلینوی جنوبی در حال برنامه ریزی برای آوردن 50 دانشجو-ورزشکاران به دانشگاه در ژوئن 20. فوتبال و مردان و زنان تیم بسکتبال بعد خواهد آمد در این ماه به امید شروع, هوای آزاد, تمرینات ژوئن 29. UND میزبان ایلینوی جنوبی در به طور منظم فصل آخر نوامبر. 21.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب