ما کار خواهد کرد با هند ژاپن و کره جنوبی برای مقابله با تهدید از چین: سناتور وارنر

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:49:35 pm وارنر که همچنین روسای سنا هند حزبی گفت: ا

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 23 سال 2020 2:49:35 pm
US will work with India, Japan and S Korea to tackle threat from China: Senator Warner وارنر که همچنین روسای سنا هند حزبی گفت: او حمایت اصلاحیه به دفاع ملی و مجوز عمل (☀) عمل به هند یک شریک استراتژیک دفاع صورت دائمی است.

ما را با کشورهایی مانند هند و ژاپن و کره جنوبی برای مقابله با تهدید چین نظارت یک سناتور آمریکایی ساخته شده است که کنگره قانون به دهلی نو استراتژیک دفاع شریک واشنگتن بر اساس دائمی گفته است.

سناتور دموکرات مارک وارنر رئیس مجلس سنا دائمی کمیته اطلاعاتی در تعامل با اعضای ما هند در شورای امنیت گفت: چین در حال ظهور به عنوان یک مشکل عمده برای شرکت های ایالات متحده انجام کسب و کار در آن کشور و معنوی سرقت شد یک نگرانی بزرگ.

وارنر که همچنین روسای سنا هند حزبی گفت: او حمایت اصلاحیه به دفاع ملی و مجوز عمل (☀) عمل به هند یک شریک استراتژیک دفاع صورت دائمی است.

ابراز قبر نگرانی چینی نظارت بر هر جنبه ای از سازمان انجام کسب و کار با پکن وارنر گفت: ما را با کشورهایی مانند هند و ژاپن و کره جنوبی برای مقابله با تهدید از چین است.

برجسته هندی-آمریکایی رامش Kapur از آمریکا به هند در شورای امنیت گفت که با در نظر گرفتن سناریوی حال حاضر آن را بهتر حس به تغییر تمام تولید بازگشت به آمریکا است.

او گفت: در مناطق که در آن وجود دارد مسائل هزینه با توجه به کار و مسائل دیگر آن را حس برای تغییر تولید به هند برای همه ما شرکت های که در حال حاضر در چین است.

بهارات Barai از شیکاگو گفت که بسیاری از کوچک و متوسط مقیاس الکترونیکی شرکت ها در ایالات متحده و هند رنج می برد با توجه به شیوه های تجاری غیر منصفانه از چین است.

او همچنین پیشنهاد سناتور خدمات خود را برای برگزاری دیدار با نخست وزیر نارندرا مودی با توجه به بیانیه ای. Koty کریشنا گفت که او بسیاری از کسب و کار با چین زودتر و همیشه نگران برگشت پول خود را است و خوشحالم که او نقل مکان کرد و از آن کشور است.

کریشنا Srinivasa گفت: آن زمان برای آمریکا و هند برای ایجاد یک مدت طولانی در دفاع مشارکت خواهد کرد که برای حفظ حداقل 40-50 سال و درخواست سناتور به دنبال دفاع و با همکاری دوستان خود در سنا مانند سناتور رابرت منندز و دیگران.

Nar Koppula گفته سناتور وارنر که هندی جامعه آمریکا همواره به او کمک کرد در انتخابات و ادامه خواهد داد به انجام این کار و از او خواسته می شود مطلوب به ایالات متحده-هند همکاری.

Startengine Dichpally ابراز نگرانی چینی ها علیه هند و هشدار داد که پکن نگرش محدود خواهد بود به جنوب آسیا و اقیانوسیه تصریح می کند که آن را گسترش خواهد جاه طلبی های خود را خواهد شد و یک تهدید برای ما در آینده به دلیل جاه طلبی های گسترده.

"همه اعضا توافق کردند که آن را کاملا ضروری است برای مهار چین با همکاری با دیگر کشورهای دوست" گفت: بیانیه صادر شده توسط ما هند در شورای امنیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن