ما در نظر گرفته خواهد شد دوباره که اگر آن را به پایان می رسد فساد تکیه بر چین: کاخ سفید

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:51:07 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:51:07 am
Donald Trump, George Floyd death, SU protests, trump on US protests, world news, US coronavirus, Indian express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می رسد به صحبت با خبرنگاران در مورد کوروناویروس در جیمز بردی مطبوعاتی در کاخ سفید جمعه 22 مه سال 2020 در واشنگتن با سفید, خانه مطبوعات, منشی, Kayleigh McEnany. (AP Photo/الکس Brandon)

آمریکا را در نظر بگیرید دوباره سازمان بهداشت جهانی اگر آن را به پایان می رسد فساد و تکیه بر چین, کاخ سفید روز یکشنبه گفت:.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه خاتمه داده شود با آمریکا در رابطه با این که چه کسی و متهم جهانی سلامت بدن بودن دست در دستکش با چین در به اشتراک گذاری اطلاعات نادرست به جهان در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 370,000 مردم در سطح جهان است.

"این است که نیاز به اصلاحات است. چه رئیس جمهور گفت: در صورتی که اصلاحات و پایان دادن به فساد و به پایان می رسد تکیه بر چین و آمریکا را بسیار جدی در نظر آمدن"ما مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: ABC News.

آمریکا گفته است که آن را به صرف پول بیش از 400 میلیون تومان است که آن را می دهد به کسانی که در دیگر بین المللی سلامت عمومی بدن.

بخوانید| ما بسیار غمگین' از آنچه اتفاق افتاده است به رابطه با چین: مغلوب ساختن پیشی جستن

"در عین حال ما در حال رفتن به نگاهی است که 400 میلیون تومان است که ما صرف در مقایسه با 40 میلیون تومان است که صرف این که. و ما در حال رفتن به مطمئن شوید که آن را به خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران ما در حال انجام با این طرح در آفریقا" اوبراین گفت.

"این نیست که صرفه جویی در زندگی برای ایدز و HIV قربانیان در آفریقا است. آن را در ایالات متحده و سخاوتمندانه ما مالیات دهندگان که در حال صرفه جویی در کسانی که زندگی در آفریقا است. ما در حال انجام آن را از طریق. ما در حال انجام آن را به عنوان ایالات متحده آمریکا," او گفت:.

"ما قصد داریم که همان پول و مطمئن شوید که آن را به پزشکان بدون مرز و صلیب سرخ و بیمارستان ها در سراسر جهان است که به آن نیاز دارید می کند و از طریق یک فاسد سازمان بین المللی که تحت کنترل حزب کمونیست چین. که برای مطمئن" اوبراین گفت.

ظاهر می شود در سی ان ان در یکی دیگر از یکشنبه نشان می دهد بحث اوبراین گفت که ما یک سری از اقدامات برای مقابله با چین و راه آنها خفه کردن آزادی در هنگ کنگ است.

"رئیس جمهور یک اطلاعیه بسیار مهم در این جبهه روز جمعه دولت آمریکا است که به دنبال در تمام روابط ما با هنگ کنگ و چین است. بنابراین وجود خواهد داشت یک پاسخ و آن را متناسب با, اما این چیزی است که دشمنان ما در حال رفتن به گرفتن دور با به صورت رایگان," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب