ما انتقاد شدید چین سرکوبگر قلدری تاکتیک به تحت فشار انگلستان

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:56:20 am Pompeo گفت که پکن رفتار پرخاشگرانه

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 9:56:20 am
mike pompeo china, mike pompeo HSBC bank, UK hsbcbank china, US hsbc bank Pompeo گفت که پکن رفتار پرخاشگرانه نشان می دهد که چرا کشور باید به جلوگیری از اقتصادی overreliance در چین است. (NYT/فایل)

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo است ناودان چین سرکوبگر قلدری تاکتیک گفت: ملت browbeating لندن-دفتر مرکزی بانک HSBC به تحت فشار بریتانیا برای پروژه های خود را باید به عنوان یک داستان عبرت انگیز.

Pompeo گفت: چین نیز تهدید به مجازات بانک هنگ کنگ و Sanghai Banking Corporation (HSBC) و برای شکستن تعهدات برای ساخت نیروگاه های هسته ای در بریتانیا مگر اینکه لندن اجازه می دهد تا Huawei برای ساخت آن 5G شبکه.

شنژن بر اساس Huawei فرمت حزب کمونیست چین نظارت دولت است. "ایالات متحده در کنار متحدان و شرکای خود در برابر حزب کمونیست چین را اجباری قلدری تاکتیک. حزب کمونیست چین را browbeating HSBC به ویژه باید در خدمت به عنوان یک داستان اخطار" Pompeo گفت.

"فقط در هفته گذشته بانک آسیا-اقیانوس آرام مدیر عامل شرکت پیتر ونگ یک عضو از مردم چین کنفرانس مشورتی سیاسی امضا طومار حمایت از پکن فاجعه تصمیم به از بین بردن هنگ کنگ استقلال و برای شکستن تعهدات در سازمان ملل متحد ثبت نام معاهده" Pompeo گفت.

که نشان می دهد از fealty به نظر می رسد به دست آورده اند HSBC کمی احترام در پکن که همچنان به استفاده از کسب و کار بانک در چین به عنوان اهرم سیاسی علیه لندن, او گفت:.

Pompeo گفت که پکن رفتار پرخاشگرانه نشان می دهد که چرا کشور باید به جلوگیری از اقتصادی overreliance در چین و باید گارد خود را در زیرساخت های حیاتی از حزب کمونیست را تحت تاثیر قرار.

استرالیا و دانمارک و دیگر کشورهای آزاد اخیرا با آن مواجه فشار از حزب کمونیست منافع و به تعظیم سیاسی چین بخواهد.

"ایالات متحده آماده است برای کمک به دوستان ما در انگلستان با هر نیاز آنها را از ساختمان های امن و قابل اعتماد نیروگاه های هسته ای به توسعه اعتماد 5G راه حل است که محافظت از شهروندان خود را در حفظ حریم خصوصی. رایگان سازمان ملل در مقابله دوستی واقعی و تمایل متقابل رفاه سیاسی نیست و شرکت های بزرگ kowtows," او گفت:.

چین در مواجهه با معترضان در سراسر جهان بیش از یک برنامه ریزی امنیت قانون برای هنگ کنگ است که آن را به یک جرم به تضعیف پکن قدرت.

در 22 مه در نشست کنگره خلق ملی چین پیشنهاد امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ و در مارس 28, ملی اتخاذ این تصمیم است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب