ما باید منجر به تلاش جهانی در حال توسعه توزیع COVID-19 واکسن: کنگره

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 9:12:01 am مشارکت ایالات متحده در CEPI که هند عضو خواهد

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 9:12:01 am
Pakistan denies preparing vaccine for COVID-19; cases cross 12,000 مشارکت ایالات متحده در CEPI که هند عضو خواهد سرعت بخشیدن به توسعه COVID-19 واکسن و آن را می گویند در CEPI این واکسن با همکاری و تلاش دو کنگره گفت. (ایسنا/Baz رتنر)

دو ما اعضای کنگره از جمله هند-آمریکا خواسته اند وزیر امور خارجه مایک Pompeo برای اطمینان از ایالات متحده منجر به تلاش های بین المللی برای توسعه و توزیع COVID-19 واکسن.

در نامه ای به وزیر امور خارجه مایک Pompeo روز جمعه کنگره امی Bera و تد Yoho خواست آمریکا برای پیوستن به ائتلاف اپیدمی آمادگی نوآوری (CEPI) بین المللی و مشارکت عمومی-خصوصی در حال حاضر پیشرو در تلاش برای ساخت یک بین المللی واکسن مکانیسم همکاری.

مشارکت ایالات متحده در CEPI که هند عضو خواهد سرعت بخشیدن به توسعه COVID-19 واکسن و آن را می گویند در CEPI این واکسن با همکاری و تلاش دو کنگره گفت.

"این COVID-19 همه گیر تا به حال بی سابقه ای بر روی ما تاثیر بهداشت عمومی و اقتصاد است. افزایش تست و تماس با ردیابی اجازه می دهد متحده به آرامی شروع شل شدن محدودیت اما تنها با یک واکسن را آمریکایی ها قادر به واقعا به حالت عادی بازگشت" Bera گفت.

"در حالی که من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که ایالات متحده خواهد بود که برای اولین بار در کشور به منظور توسعه یک واکسن ممکن است که دیگران ممکن است انجام این کار برای اولین بار. به همین دلیل آن مهم است که ما سرب و روی بین المللی توسعه, تولید و توزیع COVID-19 واکسن از جمله ایجاد یک بین المللی ساز و به اطمینان حاصل شود که واکسن می رسد بهداشت و درمان کارگران در سراسر جهان برای اولین بار," او گفت:.

Bera گفت: در صورت عدم مشارکت و رهبری ما خطر وجود دارد که این قوانین ممکن است دیکته شده توسط کشورهای دیگر است که می تواند ترک آمریکایی بهداشت و درمان کارگران بدون دسترسی به یک واکسن هنگامی که دیگران آن را دریافت خواهید کرد.

Yoho اشاره کرد که ایالات متحده و بقیه جهان گرفتار شد آمادگی در COVID-19 بیماری همه گیر.

"در حال حاضر زمان برای ایالات متحده برای نشان دادن رهبری و کمک به تامین بودجه لازم برای حمایت از تحقیقات و توسعه واکسن نه تنها برای مقابله با COVID-19 اما بسیاری دیگر از بیماری های آینده آمده است,"او گفت:.

Coronavirus که سرچشمه در چین در شهر ووهان در ماه دسامبر گذشته تاکنون بیش از 65 ، 000 زندگی در آمریکا و بیش از 235,000 زندگی در سطح جهان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب