تسلیت و ابراز نگرانی در مورد Infinite بیش از تامین امنیت انتخابات

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:27:08 pm Infinite متعلق به شرکت چینی ByteDance و

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 2:27:08 pm
TikTok, TikTok ban, TikTok India ban, TikTok US ban, TikTok to operate as a US company, TikTok US office, TikTok US company Infinite متعلق به شرکت چینی ByteDance و اکثر شرکت مهندسی و توسعه منابع مستقر در چین است. (عکس: رویترز)

با کمتر از 100 روز برای انتخابات ریاست جمهوری, یک گروه هفت بالا سناتور جمهوریخواه ابراز نگرانی رسانه های اجتماعی چینی برنامه Infinite و پتانسیل خود را با استفاده از چین برای نفوذ در پای صندوقهای رای است.

این سناتورها در نامه ای به مدیر اطلاعات ملی جان Ratcliffe, Federal Bureau of Investigation, مدیر کریستوفر Wray و وزیر امنیت داخلی چاد Wolf — گفت که برگ برنده دولت به درستی گرفته شود مراحل را برای حفظ امنیت و یکپارچگی ما انتخابات است.

"ما نوشتن به افزایش نگرانی ها در مورد Infinite چینی های اجتماعی-رسانه ای که می تواند فعال حزب کمونیست چین (CCP) به شرکت در تاثیر عملیات علیه ایالات متحده از جمله عملیات طراحی شده برای دخالت ما در انتخابات" سناتور تام Tillis تام پنبه کوین کرامر تد کروز جونی ارنست مارکو روبیو و ریک اسکات در روز چهارشنبه گفت:.

به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت: در این حکم اجرایی در سپتامبر 2018, "گسترش دستگاه های دیجیتال و اینترنت مبتنی بر ارتباطات ایجاد کرده قابل توجهی آسیب پذیری و بزرگ شده دامنه و شدت خطر دخالت خارجی".

"دولت اتحاد عمل قاطعانه در این تهدید با وادار کردن رسانه های کنترل شده توسط خصمانه دولت بازیگرانی مانند روسیه و چین به ثبت نام به عنوان عوامل خارجی تحمیل تحریم مقامات خارجی که اقدام به دخالت در انتخابات و صدور هشدارهای مکرر در مورد تلاش های خصمانه قدرت های خارجی را به دخالت در انتخابات آینده" آنها نوشت.

و اشاره کرد که Infinite را تبدیل به یک فروم برای آمریکایی ها به خصوص جوان آمریکایی برای شرکت در سیاسی مکالمات سناتور نوشت که آنها به شدت نگران آن است که CCP می تواند با استفاده از آن کنترل بیش از Infinite به تحریف یا دستکاری این گفتگو به ایجاد اختلاف در میان آمریکایی ها و برای رسیدن به آن ترجیح سیاسی نتایج.

Infinite متعلق به شرکت چینی ByteDance و اکثر شرکت مهندسی و توسعه منابع مستقر در چین است. ByteDance به طور منظم تغییر Infinite محتوا برای برآوردن CCP سانسور قوانین آنها گفت.

در سال 2019 واشنگتن پست گزارش داد که ByteDance کارکنان مستقر در چین مجموعه Infinite محتوای استاندارد و صدور دستورات برای حذف Infinite محتوای آنها تلقی "خرابکارانه و یا بحث برانگیز".

در نوامبر 2019, Infinite قفل حساب یک نوجوان آمریکایی که نوشته شده یک ویدیو بحرانی CCP وحشتناک جنایات علیه اویغوری مردم در چین است.

Infinite تنها معکوس این عمل از سانسور و باز این زن جوان را تایید و پس از اعتراض عمومی به آنها گفت.

وی از سوی مامورین که CCP اختصاص منابع قابل توجه برای انجام عملیات اطلاعاتی در خارج از کشور, آنها گفت که پکن سوء استفاده از باز بودن دموکراسی های غربی و رسانه اجتماعی سیستم عامل برای انتشار این حزب ترجیح روایات.

CCP انجام این تاثیر عملیات توسط coopting رسانه های سنتی صرف ده ها میلیون دلار برای خرید فضا در عمده ما روزنامه ها برای تبلیغات توسط دولتی ها مانند چین روزانه و کار برای اطمینان از دولتی چین کانال های تلویزیونی مانند CGTN تسلط بر رسانه های چینی زبان در خارج از کشور, آنها ادعا.

"CCP همچنین دستکاری در خارج از کشور بحث سیاسی در چین متعلق به سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند WeChat. چینی مقامات دولتی به طور فزاینده ای با استفاده از غربی های اجتماعی-شرکت های رسانه ای از جمله کسانی ممنوع در چین به سیل جهانی رسانه های اجتماعی با تبلیغات و اطلاعات غلط" سناتور اضافه شده است.

به دنبال انتخاب مجدد خود را برای دومین دوره متوالی تهمت است در برابر حفره دار دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن در نوامبر 3 انتخابات ریاست جمهوری. بسیاری از نظرسنجی ها نشان می دهد که بایدن چندین امتیاز جلوتر از مغلوب ساختن پیشی جستن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن