ما می بیند اهمیت از کره شمالی به ایران با وجود تنش: کره جنوبی

توسط: رویترز | سئول | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 3:31:03 pm ایالات متحده فرستاده ویژه کره شمالی Step

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399
توسط: رویترز | سئول | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 3:31:03 pm
North Korea talks, US-North Korea, South Korea, Stephen Biegun, world news, Indian express ایالات متحده فرستاده ویژه کره شمالی Stephen Biegun است trailed توسط خبرنگاران به عنوان او راه می رود و در مرکز رسانه ها در طول آسه آن و شرق آسیا در اجلاس بانکوک, تایلند, جمعه, اوت. 2, 2019. (Jonathan ارنست/استخر عکس از طریق AP)

ایالات متحده با تاکید بر اهمیت از سرگیری مذاکرات با کره شمالی و کره جنوبی روز پنج شنبه گفت: حتی اگر کره شمالی گفته است که به هیچ وجه قصد بازگشت به میز مذاکره است.

وزیر امور خارجه Stephen Biegun که زخم تا سه روز پس از مذاکرات در سئول زودتر رد حدس و گمان او به دنبال دیدار با کره شمالی مقامات در طول سفر خود, اما گفت که ایالات متحده به مذاکرات.

"Biegun تأکید بر اهمیت بازگشایی گفتگو با کره شمالی" از کره جنوبی, رئیس جمهور, ماه Jae-in در بیانیه ای گفت. Biegun بالای آمریکا و ایران در تلاش برای مطبوعات کره شمالی به رها کردن آن به سلاح های هسته ای در دیدار کره جنوبی مشاور امنیت ملی Suh Hoon.

Biegun است که با توجه به رسیدن در ژاپن بعد در روز پنج شنبه. کره جنوبی در تلاش برای ترویج صلح و Suh بود و کلام در برگزاری اجلاس بین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کیم ملاقات برای اولین بار در سال 2018 در سنگاپور افزایش امید برای مذاکره و پایان دادن به کره شمالی برنامه هسته ای. اما دومین اجلاس در سال 2019 در ویتنام و بعد از آن کار در سطح مذاکرات از هم جدا افتاد.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه گفت او باز به جلسه دیگری با کیم و فکر کردم آن ممکن است مفید صدای امریکا گفت: "با استناد به یک متن مغلوب ساختن پیشی جستن مصاحبه با خاکستری, تلویزیون, با توجه به پخش در روز یکشنبه.

اما کره شمالی ظاهرا نا امید وجود دارد که هیچ نشانه ای از هر گونه کاهش از مجازات تحریم در برابر آن گفت: در هفته های اخیر آن را به حال هیچ وجه قصد نشستن دوباره با ایالات متحده است.

تنش هایش در ماه گذشته زمانی که کره شمالی منفجر مشترک شمال و جنوب دفتر رابط در آن طرف مرز قبل از فقط به عنوان به طور ناگهانی حذف یک تهدید اقدام نظامی علیه جنوب.

Biegun باعث شده است تا کار در سطح مذاکرات با کره شمالی است اما این مذاکرات باید متوقف شده است پس دو طرف آخرین ملاقات در سوئد در ماه اکتبر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب