آمریکا: روسیه می تواند سعی کنید به مخفیانه توصیه نامزدها در سال 2020

منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:35:24 pm به طور کلی این یادداشت هشدار از هشت احتمالی روسیه تاک

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:35:24 pm
Donald Trump, Vladimir Putin, به طور کلی این یادداشت هشدار از هشت احتمالی روسیه تاکتیک برای این انتخابات تقسیم نگرانی به آنچه مقامات می گویند "بالا" تهدیدات و "متوسط" تهدید. (AP)

وزارت امنیت داخلی و FBI هشدار متحده در اوایل سال جاری که روسیه می تواند نگاه به دخالت در سال 2020 انتخابات آمریکا مخفیانه مشاوره نامزدهای سیاسی و مبارزات با توجه به اجرای قانون یادداشت به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

فوریه. 3 سند جزئیات تاکتیک های مقامات ایالات متحده معتقدند که روسیه می تواند با استفاده از دخالت در این انتخابات از جمله مخفیانه مشاوره نامزدها و مبارزات. آن را می گوید که هر چند مقامات "قبلا مشاهده شده روسیه تلاش این اقدام علیه ایالات متحده" استراتژیست های سیاسی کار برای یک کسب و کار مغول نزدیک به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور شده اند و درگیر در مبارزات سیاسی در بسیاری از کشورهای آفریقایی.

جزئیات| توضیح داد: تمدید صحبت از روسیه, دخالت های آمریکا به نزدیک شدن انتخابات

این یادداشت تأکید چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت در ادامه به صدا هشدار دهنده در مورد چشم انداز آینده روسیه در دخالت در سیاست آمریکا حتی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال تطهیر کرملین دخالت در سال 2016 پیروزی دموکرات هیلاری کلینتون ،

به دلیل آن آماده شد قبل از coronavirus شیوع این یادداشت منعکس نمی کند چگونه این بیماری همه گیر ممکن است تحت تاثیر تاکتیک های روسیه ممکن است استفاده از به دخالت در انتخابات.

یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی تا به حال هیچ اظهار نظر فوری شنبه و یک FBI سخنگوی کاهش یافته است به نظر.

این سند به عنوان "کمک های مرجع" و با عنوان "ممکن است روسیه تاکتیک های پیش از سال 2020 ما انتخابات" را شناسایی نمی کند نامزد خاص و یا مبارزات انتخاباتی است که روسیه ممکن است پشتیبانی از طریق اقدامات خود را. مقامات ایالات متحده گفته اند که روسیه پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 و گام خود را برای کمک به مبارزات انتخاباتی خود و آسیب کلینتون نامزدی. مقامات امنیتی در جریان قانونگذاران در ماه فوریه در مورد منافع روسیه در این سال انتخابات است.

روسیه را رد کرده است دخالت.

به طور کلی این یادداشت هشدار از هشت احتمالی روسیه تاکتیک برای این انتخابات تقسیم نگرانی به آنچه مقامات می گویند "بالا" تهدیدات و "متوسط" تهدید.

در میان تهدید بالا هستند امکان روسیه می تواند هک و نشت اطلاعات مانند آن را در کمپین 2016 زمانی که ایمیل های به سرقت رفته از کلینتون در کمپین نظامی روسیه به هکرها منتشر شده توسط ویکی لیکس.

دیگر تهدیدات شامل است که روسیه می تواند با استفاده از "تحت کنترل دولت رسانه ها اسلحه به تبلیغ انتخابات-مضمون روایت به مخاطبان هدف" استفاده اقتصادی و کسب و کار اهرم برای نفوذ در اهداف سیاسی در داخل آمریکا و تکیه بر رسانه های اجتماعی جعلی افراد برای ترویج منافع روسیه و نوسان آمریکا ،

کمتر و یا "متوسط" تهدیدات شامل هدف قرار دادن و یا دستکاری در انتخابات زیرساخت مانند رای دهندگان پایگاه داده و رای tallying سیستم و ارائه حمایت های مالی آمریکا به نامزدهای سیاسی و یا مبارزات انتخاباتی.

امکان کرملین می تواند مخفیانه توصیه به نامزدهای انتخاباتی و مبارزات انتخاباتی نیز به عنوان یک توصیف وزش تهدید, اما آن را قابل توجه به دلیل این است که یک نگرانی مقامات ایالات متحده به طور معمول برجسته در زمانی که آنها هشدار می دهند در انتخابات روسیه دخالت. این یادداشت می گوید: "روسیه به دنبال استفاده از کشورهایی که درک نقاط ضعف در قوانین جلوگیری از خارجی کمپین کمک."

که تاکتیک نشده است مشاهده شده در ایالات متحده آمریکا و مقامات نوشت: هر چند در این سند اشاره می کند که روسیه استراتژیست اعتقاد به کار برای یوگنی Prigozhin یک تاجر ثروتمند شناخته شده به عنوان "پوتین آشپز" به دلیل روابط پوتین "درگیر شدند و در مبارزات سیاسی در حدود 20 کشور آفریقایی در طول 2019."

گزارش اکتبر از دانشگاه استنفورد اینترنت رصد دقیق رسانه های اجتماعی در عملیات های متعدد کشورهای آفریقایی نسبت به Prigozhin مرتبط اشخاص که حمایت برخی نامزدها ایجاد صفحات شبیه به قابل اعتماد پوشش اخبار و مطالب منتشر شده و روایات سازگار با سیاست خارجی روسیه با هدف.

Prigozhin بود در میان روس ها تحت تعقیب در ویژه مشاور رابرت مولر بررسی برای نقش خود را در یک دزدکی کمپین رسانه های اجتماعی با هدف ایجاد تفرقه در میان آمریکایی ها پیش از سال 2016 آمریکا.

سند طبقه بندی نشده اما مشخص شده به عنوان "فقط برای استفاده رسمی." آن تهیه شده بود توسط کارشناسان سایبری در وزارت امنیت داخلی و FBI و هماهنگ با دیگر آژانس های فدرال. AP به دست آمده آن را از طریق یک درخواست سوابق.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب