ما لغو اضطراری استفاده از مالاریا داروها برای درمان Covid-19

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 15 ژوئن 2020 11:38:57 pm سازمان غذا و دارو گفت: داروهای هیدروکسی کل

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: 15 ژوئن 2020 11:38:57 pm
US revokes emergency use of malaria drugs vs. coronavirus سازمان غذا و دارو گفت: داروهای هیدروکسی کلروکین و کلروکين بعید است که به طور موثر در درمان coronavirus.

سازمان غذا و دارو است که لغو آن در اورژانس مجوز برای مالاریا ترویج مواد مخدر توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای درمان COVID-19 در میان شواهد رو به رشد آنها کار نمی کند و می تواند باعث عوارض جانبی مرگبار.

آژانس روز دوشنبه گفت که داروهای هیدروکسی کلروکین و کلروکين بعید است که به طور موثر در درمان coronavirus. با استناد به گزارش های عوارض قلبی, FDA گفت: مواد مخدر در برخواهد داشت خطر بیشتری برای بیماران از هر گونه مزایای بالقوه است.

نهم و مواد مخدر و همچنین تجویز شده برای لوپوس و آرتریت روماتوئید می تواند باعث ریتم قلب مشکلات به شدت پایین فشار خون و عضله و یا عصب آسیب می رساند.

این حرکت به این معنی است که محموله مواد مخدر به دست آمده توسط دولت فدرال را دیگر توزیع می شود به دولت های محلی و مقامات بهداشتی. این داروها هنوز در دسترس است به صورت متناوب استفاده می کند بنابراین پزشکان ایالات متحده هنوز هم می تواند تجویز آنها برای COVID-19 یک عمل شناخته شده به عنوان برچسب تجویز.

روز پنج شنبه یک موسسه ملی بهداشت و درمان متخصص پنل تجدید نظر در دستورالعمل های آن به طور خاص توصیه می کنیم در برابر مواد مخدر را با استفاده از به جز در مطالعات رسمی.

مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت تحت فشار قرار دادند به مواد مخدر ابتدا در اولین هفته از شیوع و مبهوت پزشکی حرفه ای زمانی که او نشان داد او مواد مخدر در زمان پیشگیرانه در برابر عفونت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن