ما تظاهرات: فعال-وظیفه نیروهای مستقر به DC منطقه شروع به ترک

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 12:25:13 am تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 12:25:13 am
Active-duty troops deployed to DC region start to leave تظاهرکنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن است. فلوید درگذشت پس از مهار توسط مینیاپولیس افسران پلیس. (AP Photo/اوان Vucci)

فعال-سربازان وظیفه در آورده به کمک در صورت نیاز با ناآرامی های مدنی در این کشور را در کنگره شروع به بازگشت به پایگاه خانه خود را پس از دو روز از صلح آمیز تظاهرات در واشنگتن ارشد مقامات وزارت دفاع آمریکا گفته آسوشیتد پرس در روز چهارشنبه.

مقامات گفت که حدود 200 سربازان با 82 هوابرد را پاسخ فوری نیروی خواهد بود که برای اولین بار به ترک در روز چهارشنبه.

باقی مانده از فعال-سربازان وظیفه که باید همه نگه داشته شده است در پایگاه های نظامی در خارج از شهر در شمال ویرجینیا و مریلند نیز کشیده در روزهای آینده اگر شرایط اجازه می دهد گفت: مقامات صحبت کرد که به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد قریب الوقوع نیروهای نظامی جنبش.

فعال-سربازان وظیفه در دسترس بودند اما مورد استفاده قرار نمی در پاسخ به اعتراضات. خروج نیروهای نظامی می آید به عنوان وزیر دفاع علامت Esper به خبرنگاران گفت: روز شنبه که شرایط فعلی را تضمین نمی کند با استفاده از نیروهای نظامی برای اجرای قانون در مهار تظاهرات. مغلوب ساختن پیشی جستن در روزهای اخیر صحبت در مورد استفاده از ارتش برای سرکوب خشونت آمیز تظاهرات در شهرهای آمریکا.

در مورد 1300 فعال-سربازان وظیفه آورده بودند به کنگره منطقه در اوایل این هفته به عنوان تظاهرات خشونت تبدیل شد پس از مرگ در ایالت مینه سوتا یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه.

فعال-وظیفه واحد خواهد شد که آخرین باقی می ماند در حالت آماده باش است و ارتش 3 هنگ پیاده نظام است که به طور معمول قابل مشاهده به عنوان سربازان که ایستاده در آرامگاه سرباز گمنام.

نیروهای شناخته شده به عنوان گارد قدیمی هستند و بر اساس نزدیک به سی در فورت مایر ویرجینیا شده اند و در 30 دقیقه هشدار وضعیت. بنابراین آنها همچنان به آماده برای پاسخ به هر گونه شرایط اضطراری در منطقه در عرض یک ساعت و نیم تا زمانی که مورد نیاز است.

پنتاگون رهبران همواره وجود دارد گفت: همچنان هیچ قصد استفاده از فعال وظیفه نیروهای در هر اجرای قانون ظرفیت. آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به گارد ملی یا نیروهای دیگر.

تنها دو کشور که تا کنون فرستاده سرباز گارد ملی به سی حدود 300 هستند از ایندیانا و 1000 از تنسی است. کشورهای دیگر رد درخواست برای نیروهای

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن